Wist je dat ?

Gestart door Ramses, 17 april 2005 - 11:11:03

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Benedictus XXX op 13 augustus 2005 - 14:11:32
Citaat van: Jasper op 13 augustus 2005 - 13:56:15
Ga dan maar naar de seminarie.

Ik heb net een vlieg doodgeslagen. Die vlieg is niet meer. Als het niet meer is, kan het ook geen dier meer issen (zijn :P). Dus een vlieg, namelijk de vlieg die ik net heb doodgeslagen, is geen dier meer. Dus jij wordt pastoor. :)
Interessant, maar als de vlieg dood is, is het dan nog wel een 'vlieg'? Gezien de definitie van vlieg betrekking heeft op de levende toestand. Is de vlieg dood, is het geen echte vlieg meer. Een dood dier wordt na zijn dood ontnomen van zijn status als 'dier' gezien ook 'dier' betrekking heeft op de levende toestand. Dus een levende vlieg is een dier, een dode vlieg is geen dier.

Volg je? :)

(wat een onzin)
Ik wist dat daar het gat in m'n redenering zat, echt waar. Ik was wel benieuwd of je dat zou merken. :D

Maar, ik citeer jou: "een dode vlieg is geen dier". Je zegt het zelf. Een dode VLIEG is GEEN DIER. :P

razzle_dazzle

Maar ook geen vlieg volgens hem dus nu heb je hem nog niet bij z'n slurf ;-).

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 13 augustus 2005 - 15:58:02
Citaat van: Benedictus XXX op 13 augustus 2005 - 14:11:32
Citaat van: Jasper op 13 augustus 2005 - 13:56:15
Ga dan maar naar de seminarie.

Ik heb net een vlieg doodgeslagen. Die vlieg is niet meer. Als het niet meer is, kan het ook geen dier meer issen (zijn :P). Dus een vlieg, namelijk de vlieg die ik net heb doodgeslagen, is geen dier meer. Dus jij wordt pastoor. :)
Interessant, maar als de vlieg dood is, is het dan nog wel een 'vlieg'? Gezien de definitie van vlieg betrekking heeft op de levende toestand. Is de vlieg dood, is het geen echte vlieg meer. Een dood dier wordt na zijn dood ontnomen van zijn status als 'dier' gezien ook 'dier' betrekking heeft op de levende toestand. Dus een levende vlieg is een dier, een dode vlieg is geen dier.

Volg je? :)

(wat een onzin)
Ik wist dat daar het gat in m'n redenering zat, echt waar. Ik was wel benieuwd of je dat zou merken. :D

Maar, ik citeer jou: "een dode vlieg is geen dier". Je zegt het zelf. Een dode VLIEG is GEEN DIER. :P
Ik trek me wijselijk terug, dit kan ik niet aan :)

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 16:49:12
Maar ook geen vlieg volgens hem dus nu heb je hem nog niet bij z'n slurf ;-).
Ha nee, hij zegt dat een vlieg geen dier is. Ook al gaat het om een dode VLIEG, hij zegt zelf dat het om een VLIEG gaat.

Maar euh, Benedictus XXX, jij moet je niet terugtrekken, jij moet naar de seminarie! :P

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 13 augustus 2005 - 17:08:34
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 16:49:12
Maar ook geen vlieg volgens hem dus nu heb je hem nog niet bij z'n slurf ;-).
Ha nee, hij zegt dat een vlieg geen dier is. Ook al gaat het om een dode VLIEG, hij zegt zelf dat het om een VLIEG gaat.

Maar euh, Benedictus XXX, jij moet je niet terugtrekken, jij moet naar de seminarie! :P

"Interessant, maar als de vlieg dood is, is het dan nog wel een 'vlieg'? Gezien de definitie van vlieg betrekking heeft op de levende toestand. Is de vlieg dood, is het geen echte vlieg meer." zei Benny

Dus kun je daar toch uit opmaken dat een dode vlieg (wacht even ...) geen vlieg is maar een onbekend iets, laat ons zeggen "X", daar uit volgt X = is geen dier meer maar Benny had tegen Mikacouli gezegd dat hij pastoor ging worden als een vlieg geen dier meer was. En aangezien volgens zijn redenering een dode vlieg niet bestaat want dan is het geen vlieg meer kan je nooit tot de conclusie komen dat een dode vlieg geen dier is. Denk ik toch... :D.

Jasper

Seg, wil je Benny pastoor zien worden of niet? ::) ::)

:P

razzle_dazzle

Mja ma Benny heeft opgegeven terwijl hij de kans had om het af te maken dus is Benny nu verplicht zijn roeping als pastoor te volgen. Wij verwachten zo snel mogelijk een paar fotootjes op het forum.  ;)

Jasper

Nee nee, hij heeft gezegd dat hij pastoor ging worden op de dag dat een vlieg geen dier meer was en ik had aangetoond dat een vlieg geen dier meer was, dus ging hij pastoor worden, maar jij hebt dat weerlegd zodat Benedictus nu geen pastoor meer moet worden.

Man man man, dit is stof voor het Compleet onzinnige topic...

FerrariMan

Waar hebben jullie het over?

razzle_dazzle

I saved your ass, mate  ;).

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:28:22
I saved your ass, mate  ;).
U verdient een pintje, ik zal er vanavond één in de kanaalkom gaan leggen, zoek er maar op los zou ik zeggen!

razzle_dazzle

Citaat van: Benedictus XXX op 13 augustus 2005 - 20:39:30
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:28:22
I saved your ass, mate  ;).
U verdient een pintje, ik zal er vanavond één in de kanaalkom gaan leggen, zoek er maar op los zou ik zeggen!

Welk merk? Dan weet ik of ik moeite moet doen...

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 22:25:13
Citaat van: Benedictus XXX op 13 augustus 2005 - 20:39:30
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:28:22
I saved your ass, mate  ;).
U verdient een pintje, ik zal er vanavond één in de kanaalkom gaan leggen, zoek er maar op los zou ik zeggen!

Welk merk? Dan weet ik of ik moeite moet doen...
Het fleske is van Jupiler, de inhoud van Martens. Veel plezier op de pot morgen :)

Amateur

deze topic serieus ontspoord is? ;D ;D
en
dat de koereiger een kleine reigersoort is die vooral in het zuiden van Europa leeft en zelden wordt opgemerkt in België én waarvan er recentelijk (juni) vier geboren zijn in het zwin?

Supermariobros

.. je met een korte douche 40 liter water gebruikt?

.. tandenpoetsen met de kraan open 5 liter water kost en met een beker maar ¼ liter?

.. dat je per keer 6,5 liter water doorspoelt en met een spaarknop 2 liter minder?

.. autowassen met de tuinslang 150 liter water kost en met een emmer maar 40?

.. een wasmachine ± 90 liter water per keer verbruikt?

.. je 1½ liter water gebruikt bij het handenwassen?

.. een afwasmachine 25 liter water gebruikt? Afwassen met de hand kost 20 liter.

.. er in een bad 120 liter water gaat?