Live timing op formula1.com

Gestart door Franky, 07 augustus 2006 - 09:36:44

« vorige - volgende »

Wie van jullie bekijkt deze tijdens de race ?

Wel de life timing
15 (51.7%)
Enkel als ik niet kan kijken
5 (17.2%)
Ik gebruik het niet
6 (20.7%)
Ik ken het niet
3 (10.3%)
Het is rommel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Franky

Ikzelf heb tijdens een race langs de 1ne kant een tafeltje voorzien van drank en langs de andere kant een tafeltje met laptop voor de life timing te volgen. Ook moet ik zeer vaak ( altijd) werken tijdens de kwalificatie dus gebruik ik hem op mijn werk ook als ik niet kan kijken.

Het enge wat ik nog mis is een venster met de positie van de wagen on de track. Dan kan ik vanuit mijn zetel een team in de gaten houden .  ;D

Franky
Franky Reymenants

Ferrari 2010

Ik gebruik het, en het is erg handig. Je kan zelf kijken wie op dat moment de snelste is, waar je favoriete racer zit, wat andere racers doen, wie er pit, hoe vaak men al gept heeft, hoeveel tijd er tussen welke rijders zit, ... Aangezien het op tv soms zo lang wachten is op nieuwe tijden tussen de eerste en de rest is het extreem handig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Van levensbelang voor een verslag te maken :P

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 07 augustus 2006 - 09:42:59
Ik gebruik het, en het is erg handig. Je kan zelf kijken wie op dat moment de snelste is, waar je favoriete racer zit, wat andere racers doen, wie er pit, hoe vaak men al gept heeft, hoeveel tijd er tussen welke rijders zit, ... Aangezien het op tv soms zo lang wachten is op nieuwe tijden tussen de eerste en de rest is het extreem handig.

Idem  :)

Doefie

Ik gebruik het constant, vooral om de tijden op de site te posten.

cookie

Ik gebruik het tijdens de vrije trainingen, die kijk ik op pc. Als je die gewoon op TV bekijkt zonder live timing erbij is er niet veel aan te zien. Tijdens de race zit ik voor mijnen TV en ik heb geen laptop dus ook geen tijden. Misschien dat ik mijn pc eens aan de TV moet gaan koppelen zodat ik live timing op mijn TV kan zien.

KVDracer

Ik heb het bovenste aangeduid, maar ik gebruik het nie zo dikwijls. Als Alonso en MS echt constant achter elkaar hangen durf ik ded laptop er al eens bij te nemen. Maar voor de rest vergeet ik het vooral te gebruiken  :-\

McChouffe

Ik gebruik het soms. Ik heb een desktop dus ik kan enkel de live-timing gebruiken als ik op mijn kamer kijk. Maar ik kijk liever op de grote tv in de living.

Ow ja, het is trouwens live timing en niet life  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

IVY440

Voor de vrije trainingen gebruik ik het ook altijd, qualif enkel PrtScreen van einde sessie voor de tijden.
Tijdens de race kijk ik op tv en dus wegens gebrek aan laptop geen live timing :)

Martin

Ik heb een TV kaart in mijn computer dus kan makkelijk switchen.
En vanachter mijn computer heb ik goed zicht op mijn TV.

JVA

Live timing staat altijd aan.
PC staat naast TV dus geen probleem om tijdens de race en de kwali beide te zien.

Ook bij MotoGP, Superbike en Champ Car staat de live timing trouwens altijd aan.  :D

FerrariMan

Nu ik een laptop heb zet ik ook de live timing naast me, deed het vroeger ook vaak met de pc beneden. Je kan gewoon een hele hoop meer zien op die manier, rondetijden e.d.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 11 augustus 2006 - 12:59:13
Nu ik een laptop heb zet ik ook de live timing naast me, deed het vroeger ook vaak met de pc beneden. Je kan gewoon een hele hoop meer zien op die manier, rondetijden e.d.
Yep, net als ik.
Maar soms is het niet altijd goed ook hoor. Als ze eens een trager rondje rijden ofzo begin je je sneller nerveus te maken. Soms sla ik gewoon de laptop toe  ;D Zeker als er een rijder een probleem zou hebben ofzo...

Ferrari 2010

Het kan ook voordelen hebben tijdens een saaie race, kan je de race een beetje minder volgen, af en toe de live timing bekijken en verder wat surfen. Als er dan iets gebeurt kan je nog even naar de herhaling kijken :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman