GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:55:06

« vorige - volgende »

Tim C


Raikkie

Sorry aan alle Alonso-fans  :) Maar dit is gewoon zalig  ;D ;D ;D

Franky

#92
Citaat van: Raikkie op 06 augustus 2006 - 15:28:11
Sorry aan alle Alonso-fans  :) Maar dit is gewoon zalig  ;D ;D ;D

Jammer he

En het was zijn fout nog niet zeg. Spijtig voor hem maar een technische fout van de pitcrew. Ik denk dat er iemand slecht ga slapen bij renault
Franky Reymenants

FerrariMan

Schumacher neemt het Kimi risico, die banden gaan misschien niet houden...

Tim C


Ferrari 2010

#95
Citaat van: Tim C op 06 augustus 2006 - 15:10:48
Als hij deze GP wint verf ik mijn haar rood!
Er rijdt geen enkele vrouw mee, dus zal er sowieso een  hij winnen :P Bel je kapper al maar ;)

Ik volg de race maar half vanwege omstandigheden, maar kan iemand ff uitleggen wat FA heeft geforceerd? Iig, tis zalig :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Franky

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Franky Reymenants

Ferrari 2010

En net dan valt hij uit :( :(
Een probleem met het sturen ofzo? Ik weet niet, het is misserabel...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Proficiat Jenson  ;D Super  :D

Jammer van Schumi  >:( en Kimi  :'(

FerrariMan

Idioten bij Ferrari, hoe kan iemand nu zo dom zijn om niet voor de zekere punten te gaan? Op zijn minst terug komen tot 6 PUNTEN!!!!!!! Bende dommerikken, de hele wereld wist wat er moest gedaan worden, behalve het Ferrari kamp..

Franky

De horror hoe kan het in godsnaam ??

Iemand een idee wat er mis is ?
Franky Reymenants

Franky

Citaat van: FerrariMan op 06 augustus 2006 - 15:55:33
Idioten bij Ferrari, hoe kan iemand nu zo dom zijn om niet voor de zekere punten te gaan? Op zijn minst terug komen tot 6 PUNTEN!!!!!!! Bende dommerikken, de hele wereld wist wat er moest gedaan worden, behalve het Ferrari kamp..

Met de banden was er toch niets mis ?
Franky Reymenants

Der Weltmeister

Citaat van: Franky op 06 augustus 2006 - 15:56:35
Citaat van: FerrariMan op 06 augustus 2006 - 15:55:33
Idioten bij Ferrari, hoe kan iemand nu zo dom zijn om niet voor de zekere punten te gaan? Op zijn minst terug komen tot 6 PUNTEN!!!!!!! Bende dommerikken, de hele wereld wist wat er moest gedaan worden, behalve het Ferrari kamp..

Met de banden was er toch niets mis ?

Gezien de omstandigheden kunnen de banden wel indirect de oorzaak van zijn opgave zijn. Schumacher heeft in zijn strijd met DLR héél veel van zijn Ferrari geëist (zie maar het rechte stuk) én twee keer de chicane moeten afsnijden. Waarschijnlijk heeft de Ferrari het daardoor begeven.

Schumacher bewijst vandaag eens te meer wel dat hij en hij alleen op dit moment de beste is in de F1. In de gegeven omstandigheden zo onder de druk recht blijven, chapeau...

Daarom zou ik hem bij zijn laatste stop (met het nog half natte circuit) al droge banden gegeven hebben. Het was dan wel even schaatsen geweest, maar Schum had het wel gered en hij zou op het einde zelfs nog in de buurt van Button kunnen zijn gekomen.

FerrariMan

Vanaf dat je kon zien dat DLR grote happen uit MS zijn voorsprong begon te nemen hadden ze bij Ferrari op zeker moeten spelen. Na een domme tijdsstraf nu weer het dommere denkwerk. Deze kans krijgen ze niet meer snel en met nog een handvol races te gaan had dit het sleutelmoment MOETEN zijn. Ik hoop dat ze er allemaal de hele nacht van wakker liggen.

KVDracer

Amaai, on,gelooflijke race. Het was weer een race die we éénmaal om de drie jaar tegenkomen.
Ik ben zeer blij dat Jenson eindelijk zijn eerste overwinning heeft behaald, zo een getalenteerd rijder, die na meer dan 100 GP's nog steeds overwinningsloos was, dat moest veranderen en is veranderd  :)

Spijtig van Schumi, hij kon nu eindelijk punten terugnemen en dan heeft hij een probleem met zijn stuurstang, heowel we het nooit zullen weten wat het juiste probleem was. Maar ik zou toch gelijk met de anderenveranderd hebben van banden, mss dat hij dan terug kon komen op de La Rosa en Heidfeld en mss in het slechtste geval nog vierde was geëindigd. Maarja, ik ben al zeer blij dat Alonso ook heeft moeten opgeven. Op naar Turkije, mss dat Schumi daar kan terugkomen op Fernando.

Ik vond Ferrari wel teleurstellend in de regen.