GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:55:06

« vorige - volgende »

Franky

Citaat van: SaffierFM op 06 augustus 2006 - 11:03:31
t'Is zoals Bernie zei: het zijn idioten.

Hij spaart ze wel niet. Hij heeft zit echter wel juist. Het is dom van beide maar eigenlijk zijn het ook maar mensen en mss dacht shumi helemaal niet na over de gevolgen. Enfin. Nu hebben ze beide een handicap. Laten we hopen op een regenrace dan zien we nog een actie. Hopelijk gebeuren er geen erge crashes vandaag maar een beetje actie ( inhalen ed mag wel )
Franky Reymenants

Doefie

Laatste regenrace was Spa-Francorchamps vorig seizoen. Laat ons hopen dat we er vandaag ook eentje te zien krijgen :).

Citaat van: Franky op 06 augustus 2006 - 11:08:42
Citaat van: SaffierFM op 06 augustus 2006 - 11:03:31
t'Is zoals Bernie zei: het zijn idioten.

Hij spaart ze wel niet. Hij heeft zit echter wel juist. Het is dom van beide maar eigenlijk zijn het ook maar mensen en mss dacht shumi helemaal niet na over de gevolgen. Enfin. Nu hebben ze beide een handicap. Laten we hopen op een regenrace dan zien we nog een actie. Hopelijk gebeuren er geen erge crashes vandaag maar een beetje actie ( inhalen ed mag wel )

Welkom ;)

Crashes mogen er wel zijn, zolang ze maar geen erge gevolgen hebben (blessures of dergelijke).

Kirabi

ik zag net dat et regende in Hongarije, ook op de baan, dus het word weer een vette race


robbert

ja maar zoals de meeste races zal het tegen de start wel weer opgedroogd zijn. tis altijd zo :(

FerrariMan

Krijgt Schumacher dezelfde straf als Alonso voor dat??? Er klopt toch iets niet hoor...

razzle_dazzle

Bwaja... uitlokken of niet? Het is vooral Schumacher die hier in de fout gaat. Provoceren hoort nu eenmaal bij de hedendaagse sport (he Meert  ;)). Wel leuk dat Alonso zijn drift ook eens laat zien, kan alleen maar goed zijn voor de hedendaagse F1.

PS seffens een regenrace, dan wordt Michelin weer mooi te kakken gezet.

Ferrari 2010

Ze starten op intermediates, eindelijk eens zien wie de beste regenband heeft. Hoewel, echt regenis het natuurlijk nog niet... Hopelijk binnenkort een plensbui erin, kan dan ook spannend worden ivm de pitstop :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Ineens heb ik geen zin meer in regenweer :-\ Wat een catastrofe!!! Na zo een goede start had ik toch beter verwacht hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Michael Schumacher gaat niet winnen. Niet winnen zeg ik u!  :(

Ferrari 2010

Helaas, ik kan dit niet ontkennen, hij gaat gewoonweg 10 punten verliezen denk ik :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Gedubbeld dadelijk en byebye WCC.

Tim C

Schade Schumi alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei!

Franky

Citaat van: Tim C op 06 augustus 2006 - 14:40:57
Schade Schumi alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei!

Het vel niet verkopen voor de beer geschoten is he  :P p6 shumi
Franky Reymenants

Tim C

Als hij deze GP wint verf ik mijn haar rood!

Raikkie

Nog 25 ronden en we kennen de haarkleur van Tim  :)

Hopelijk wint de F1 Hunk en niet Mr Reuzewenkbrauw...