Verstappen rijdt weer voor A1 Team

Gestart door Martin, 31 juli 2006 - 21:05:34

« vorige - volgende »

Martin

Jos Verstappen rijdt komend seizoen weer voor het A1 Team Nederland tijdens de A1GP World Cup of Motorsport. Samen met Huub Rothengatter en Jan Lammers begint hij op 1 oktober in Zandvoort aan de reeks wedstrijden. Dat deelde het team maandag mee.

Na Zandvoort doen de coureurs voor het tweede seizoen onder meer Tsjechië, China, Maleisië, Dubai, Nieuw-Zeeland, Australië, Zuid-Afrika, Mexico, Indonesië en Engeland aan.

De rijder van het A1GP-team demonstreert zijn kunnen in de bolide al voor het seizoen begint. Op 5 en 6 augustus rijdt hij op het circuit van Zandvoort tijdens de BP Ultimate Masters of Formula 3. Op 13 augustus komt hij naar het TT-circuit van Assen, waar hij tijdens de Rizla Racing Day zijn opwachting maakt.

Bron: De Telegraaf

Juan Pablo

Gelukkig maar.

Alhoewel ik Bleekemolen ook prima zou vinden hoort Verstappen er toch nog bij.

Maar het is toch onvoorstelbaar hoe het management van Jos zich altijd zo in de problemen werkt, ze eisen altijd te veel (geld).
Zo is Verstappen ook in de F1 gestorven, maar gelukkig is het bij de A1-GP dus nog niet zover, go Jos!

Ik kan al binnenkort zien hoe Jos met zo'n auto omgaat, 6 augustus ben ik erbij!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

QMaverick

Helaas helaas, Jos Verstappen rijdt dus niet meer voor de A1GP... Al dat gezeik om de geldzaken... Kan begrijpen dat Jos Verstappen niet maanden op zijn geld wil zitten wachten, maar dit is dan toch niet echt de oplossing.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Martin

Was het niet beter geweest om de race op Zandvoort te rijden en dan te kappen?
Dan had je geen teleurgestelde fans gehad. Slechte timing van Jos.
Dan maar een maandje wachten op je geld voor die ene race.
Hij valt me nu echt tegen.

KVDracer

Ik vind dat je nu de echte Jos nog eens ziet. Eerst geld en dan eventueel wel de fans. Had hij gewoon op Zandvoort gereden en er daarna meegekapt, dan was er geen probleem geweest.

scho0634

Vreemd verhaal, die bankgarantie. Een contract is toch bankgarantie genoeg?

Ik heb ook nog nooit een bankgarantie aan mijn baas gevraagd. Op het moment dat er niet betaald wordt, kan je rustig met het contract in de hand naar de rechter stappen. Geen enkel prolbeem.

Bruno

De timing kan dan wel slecht zijn, en eigenlijk is Jos niet echt mijn favoriete coureur maar afgelopen zondag zei hij wel dat hij blij zou zijn als de week voorbij zou zijn. Hij zag blijkbaar wel uit naar de race en nu dit???

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno