Forum

Gestart door Martin, 30 juli 2006 - 12:17:48

« vorige - volgende »

Martin

Beste Forumleden,

We zijn hier met 1232 leden. Haal daar maar 3/4 van af.
Zeker de helft heeft nog nooit iets geplaatst.
En een kwart ooit eens iets in ver verleden. 2003, 2004, 2005.
Ik heb dat vanmorgen eens nagekeken omdat ik naar iemand op zoek was.
Jammer genoeg stond er geen email bij. Had ook niets meer geplaatst na februari 2005.

Dus redactie, ga je dit bestand sanneren?
Gewoon een vraagje.

Ferrari 2010

Ik vraag me eigenlijk af waarom het gesanneerd zou moeten worden? :-\ Zo is het nu eenmaal, spambots enzo registreren zich, andere mensen registreren zich maar posten uiteindlijk niets, nog andere registreren om iets te zeggen en nadien vergeten ze het forum. Als ja alle niet actieve leden weghaalt houdt je er nog geen 50 over ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Er is waarschijnlijk ook een groepje dat zich enkel maar registreert om deel te nemen aan de Webstrijd.

Tim C

Citaat van: Schumi nr1 op 30 juli 2006 - 12:53:07
Er is waarschijnlijk ook een groepje dat zich enkel maar registreert om deel te nemen aan de Webstrijd.
Bingo!

Martin

Ja, daar had ik niet aan gedacht. :-[

Doefie

En voor het F1Portal-gedoe.

Jasper

De posts die je daar plaatst, tellen gewoon mee hoor. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 31 juli 2006 - 15:46:22
En voor het F1Portal-gedoe.
Wat bedoel je met het F1Portal-gedoe?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Aangezien er al een topic over het forum geopend was, zal ik het hier maar plaatsen.

Ik denk dat het hoog tijd wordt dat er eens een duidelijk "forumreglement" wordt opgesteld, want het lijkt hier bij momenten meer op een recreatieoord voor puberale hiphop-boefjes dan op een kwalitatief formule 1-forum. Ik erger mij de laatste tijd mateloos aan het niveau dat de gemiddelde geposte berichten haalt. Zo ontspoort iedere topic voor de relevante discussie werkelijk is aangevat. "De GP van Duitsland"-topic bereikte hierin ongekende hoogten door het te hebben over spellingsfouten, de aparte schrijfwijze van ons nieuw forumwonder en natuurlijk ook de finale van de Haarlemse honkbalweek  ???.

Het is mijn taak niet om het beleid van F1pits te bepalen, maar ik zou toch eens overwegen om de moderators wat meer functies te geven zoals het wissen van onnodige berichten, het in gang houden van een relevante discussie, sluiten van een onnodige topic,...

Natuurlijk is het in de eerste plaats aan ons om ervoor te zorgen dat de kwaliteit terug wat wordt opgekrikt. Ik zou dan ook  aan iedere forumbezoeker willen vragen om eerst eens na te denken of zijn/haar bericht werkelijk een meerwaarde betekent voor het forum, alvorens dit bericht wordt geplaatst. Herhalingen, berichten die niet meer dan één regel halen en spot- of scheldtirades zijn dit in mijn ogen niet. Ook een minimum aan aandacht voor spellingsregels maakt een groot verschil uit...iedereen maakt wel eens een dt-fout maar stellingen onderbouwd met woorden als tog (toch), fijt (feit) en snelheit (snelheid) komen erg ongeloofwaardig over. Een leesteken kan ook wonderen doen!





Raikkie

Een pluim voor Razzle  :)

Nog een kleine opmerking/aanvulling : ook de eind-n (die we niet uitspreken, dat weet ik) maakt het lezen een beetje aangenamer...

McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 juli 2006 - 19:11:09
Aangezien er al een topic over het forum geopend was, zal ik het hier maar plaatsen.

Ik denk dat het hoog tijd wordt dat er eens een duidelijk "forumreglement" wordt opgesteld, want het lijkt hier bij momenten meer op een recreatieoord voor puberale hiphop-boefjes dan op een kwalitatief formule 1-forum. Ik erger mij de laatste tijd mateloos aan het niveau dat de gemiddelde geposte berichten haalt. Zo ontspoort iedere topic voor de relevante discussie werkelijk is aangevat. "De GP van Duitsland"-topic bereikte hierin ongekende hoogten door het te hebben over spellingsfouten, de aparte schrijfwijze van ons nieuw forumwonder en natuurlijk ook de finale van de Haarlemse honkbalweek  ???.

Het is mijn taak niet om het beleid van F1pits te bepalen, maar ik zou toch eens overwegen om de moderators wat meer functies te geven zoals het wissen van onnodige berichten, het in gang houden van een relevante discussie, sluiten van een onnodige topic,...

Natuurlijk is het in de eerste plaats aan ons om ervoor te zorgen dat de kwaliteit terug wat wordt opgekrikt. Ik zou dan ook  aan iedere forumbezoeker willen vragen om eerst eens na te denken of zijn/haar bericht werkelijk een meerwaarde betekent voor het forum, alvorens dit bericht wordt geplaatst. Herhalingen, berichten die niet meer dan één regel halen en spot- of scheldtirades zijn dit in mijn ogen niet. Ook een minimum aan aandacht voor spellingsregels maakt een groot verschil uit...iedereen maakt wel eens een dt-fout maar stellingen onderbouwd met woorden als tog (toch), fijt (feit) en snelheit (snelheid) komen erg ongeloofwaardig over. Een leesteken kan ook wonderen doen!


Ik ben het grotendeels met je eens, alleen i.v.m. je opmerking over de moderatie ben ik niet helemaal akkoord. De moderatie is voor mij goed zoals ze is. Echt onnodige topics worden gesloten, daar zijn genoeg voorbeelden van. Overbodige berichten hoeven voor mij niet gewist te worden, het is aan de gebruikers om ze te negeren, er niet op in te gaan. En als het ook hiermee de spuigaten uitloopt, wordt er door de moderatoren wat aan gedaan.

En berichten die niet meer dan één regel lang zijn, kunnen, in mijn ogen, vaak toch nog nuttig zijn. 

En "een minimum aan aandacht voor spellingsregels", mag voor mij toch echt wel ietsje meer zijn dan enkel "een minimum". 

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.