Champions League 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 28 juli 2006 - 11:06:26

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Vond hen vroeger ook een leuke ploeg hebben.
Spelers als Gianfranco Zola, Dennis Wise, ...



Jasper

Ik was een fan van Jesper Gronkjaer. De naam alleen al. :D En zijn spel was ook wel degelijk.

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 20 april 2007 - 22:33:37
Ik was een fan van Jesper Gronkjaer. De naam alleen al. :D En zijn spel was ook wel degelijk.

Zolang het niet Jasper is ;)



Jasper

Jesper klinkt veel cooler dan Jasper. :)

Supermariobros

Geweldige wedstrijd hebben we gisteren gezien, het was als voetbalfan genieten. De Milanezen waren na het uitvallen van Gattuso een stuk minder, talentvolle speler ook die kilometers vreet op het veld. Man. United won verdiend met 3-2, maar het zal niet volstaan om naar de finale te gaan. Ik verwacht dat nog steeds dat AC Milan - Liverpool de finale wordt.

Liverpool dat vanavond naar Stamford Bridge moet om Mourinho en de zijnen partij te geven. Ook daar mogen we spektakel verwachten, en nog een opmerking: Nergens heerst er zo'n geweldige sfeer als op de Engelse velden. Dat zie je op tv, wat moet dat dan niet zijn als je daar tussen zit.

Nog dit: Mourinho vs Benitez, afl. 14, Wie trekt vanavond aan het langste eind?

Tim C

ManU won verdient, de twee goals voor Milan vond ik zelfs heel gevleid. Manchester is in staat om deze voorsprong in Milaan te verdedigen, het is alleen de vraag met welke verdediging ze zullen aantreden.

Ik verwacht dat Liverpool mee naar de finale gaat.

Jasper

Manchester moet logischerwijs voor een gelijkspel gaan op San Siro en ik denk dat 1-1 ook nog een mogelijke uitslag is.

Ik kreeg het er ook van toen Milaan met 11 (!!) binnen hun eigen baklijn stond bij 2-2. Ik vond ook dat ze met 1 goal wel zouden gekregen hebben wat ze verdienden. Bij 1-1 zei ik bij mezelf dat ManU nog wel twee keer zou scoren en dat deden ze ook, jammer dus van de tweede goal van Kaka.

Evra vond ik trouwens erg irritant. Hij deed bijna niets anders dan onterecht zagen op de arbitrage en verdedigende fouten maken (ik bedoel niet overtredingen maar slecht verdedigen).

razzle_dazzle

De eerste helft was Milan thans baas. Manchester miste duidelijk een aantal spelers in hun verdediging en dat gaat hun zuur opbreken in San Siro. Milan is net zoals L'pool een echte tornooiploeg en dat zal de doorslag geven.

Vandaag overigens een schitterende Drogba gezien, wat een krachtmens...schitterend gewoon.

Supermariobros

Ik verwacht nog steeds dat Liverpool naar de finale gaat, we mogen volgende week vuurwerk verwachten op Anfield wordt. Ik denk aan een 2-0 zege voor The Reds, netals in de competitie.

FerrariMan

De commentator tijdens ManU - Milan had zijn vinger weer helemaal in de aars van Ronaldo steken. Vorig jaar riep iedereen Ronaldino dit en dat... krijg er soms wat van hoe hypegevoelig die commentatoren zijn.

Jasper

Ik pronostikeer 1-1 voor Milan-ManU en 2-1 voor Liverpool-Chelsea. Maar misschien ben ik een optimist. :P

razzle_dazzle

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 april 2007 - 23:30:01
Het wordt een heruitgave van Liverpool-Milan, met de Italianen als winnaar deze keer.

Alweer profetische woorden  ;)...

FerrariMan

Gattuso, wat een held. Die kerel zou zelfs de bal opeten indien nodig.

Byebye ManU!

Supermariobros

De Italianen waren echt wel superieur gisteren, de Engelsen hadden niks in de pap te brokken.

Geweldige wedstrijd van Kaka, Seedorf en alle anderen natuurlijk. Ook onze landgenoot had alles perfect onder controle.

Milan wint de beker met de grote oren op 23 mei in Athene.

Racegirl


Waar was Manchester? Heb ze 90 minuten niet gezien.Gelukkig konden we van de Milanezen genieten!

Kaka is simply the best!  ;)

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.