Champions League 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 28 juli 2006 - 11:06:26

« vorige - volgende »

Supermariobros

De Milanezen hebben het toch weer geflikt, vorig jaar schakelden ze de Duitsers in de 8e finales uit, nu dus in de kwartfinale. En het oude raspaard Maldini moet ook nog minstens twee wedstrijden mee.  :D

Mijn prono voor de finale: Liverpool - Ac Milaan

The REAL BUTTON Freak

Chelsea - Manchester United wordt de finale denk ik.


Jasper

Damn, mijn pronostiek voor de halvefinalisten was Liverpool, Chelsea, Manchester en Bayern. 3 op 4 dus maar, ook al zag het er nog goed uit na 2-2 in San Siro. :(

FerrariMan

Milan is een pure CL ploeg. Tegen hun wedden in die competitie is altijd riskant.


Hamilton MASTER

Toch gaat Manchester met de huidige vorm brandhout maken van Milan ;) :D



razzle_dazzle

Het wordt een heruitgave van Liverpool-Milan, met de Italianen als winnaar deze keer.

Tim C

Ik moet jullie allemaal teleurstellen

Het wordt Manchester dat Liverpool een les in voetbal zal geven ;)

Racegirl

Citaat van: The REAL Freak op 12 april 2007 - 12:31:07
Chelsea - Manchester United wordt de finale denk ik.



Ik denk ook dat dit de finale zal worden.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

The REAL BUTTON Freak

En het zou de Finale van de Treble kunnen worden, want de FA cup finale is jawel Man Utd- Chelsea

ivan_

ik hoop eigenlijk op een finale manchester- chelsea ;)

Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 16 april 2007 - 12:35:40
En het zou de Finale van de Treble kunnen worden, want de FA cup finale is jawel Man Utd- Chelsea

Het zou wel heel straf zijn moest er een club de Treble winnen, maar het kan natuurlijk.

The REAL BUTTON Freak

Als Machester of Chelsea zowel de Fa Cup, Champions Lauguae en de Primier Leaguae wint is het binnen.

En ik hoop dat Manchster net zoals in 99, met alle drie gaat lopen.

Hamilton MASTER

Ik hoop dat Chelsea dat doet.

Iedereen zegt dat ze zoveel geld hebben. Ze staan wel in de top 10 van rijkste clubs maar als je ziet zijn er toch clubs als Manchester en Real Madrid die er bovenuit steken.

Veel mensen houden niet van Chelsea omdat hun ploeg 'gekocht' is.

Petr Cech was goed in Rennes maar nog niet top.
Carvalho en Paulo Ferreira waren goed bij Porto, maar toen Europese subtop qua verdediging.
Lampard en Joe Cole, weggehaalt bij West Ham; beide talentvol maar zeker niet zo goed als ze nu zijn.

Makelele: bij Real Madrid gedumpt en handig aangekocht door Chelsea.
Robben was top bij PSV, dit was een echte toptransfer.
John Obi Mikel: groot talent bij Man Utd maar toch naar Chelsea gekomen en helemaal doorgebroken.
Essien: heel goed bij Lyon en nu ook super bij Chelsea, ook toptransfer.
Ashley Cole: in de ruil betrokken met Gallas die naar Arsenal ging.

Uiteindelijk valt het nog allemaal mee vind ik. Jonge beloftevolle spelers kopen en hopen dat er iets uitkomt.
Chelsea heeft een potentiële topploeg gekocht en er een topploeg van gemaakt. Iets héél anders dan wat Real Madrid doet ;)



Racegirl


Inderdaad, in het begin was ik niet zo voor Chelsea, maar eigenlijk is het best wel een 'sympathieke' ploeg.

Dat de beste mogen winnen! Hopelijk wordt er veel gescoord!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Ik durf bijna nooit zeggen dat ik hoop dat Chelsea gaat winnen, maar ik hoop hier dus wel al enkele jaren op. Maar op één of andere manier wil het toch nooit lukken. Ook dit jaar denk ik dat Liverpool hen gaat uitschakelen en de CL gaat winnen in een zinderende finale tegen Manchester.