Happy birthday Mick Jagger

Gestart door Martin, 26 juli 2006 - 20:38:58

« vorige - volgende »

Martin

63 jaar and still going strong.
Ik ben fan en neem mijn petje af voor Jagger.
Iedere keer weer uitverkochte concerten.
Hoe doet ie het?
Keith Richards valt uit een boom en Ron Wood blijft zuipen en schilderen.



dj Peter

#1
Zoals Aretha Franklin zong: R.E.S.P.E.C.T. !

Ongelooflijk wat die kerels presteren,als je weet dat ze al decennia lang van sex,drugs en rock'n'roll leven. Petje af!

Er is trouwens nog een bekende figuur jarig vandaag: Sandra Bullock wordt 42.


Martin

#3
Ron Wood en Bill Wyman grijpen het concert van The Rolling Stones deze zomer in Nederland aan om hun werk te exposeren.

De Rotterdamse galerie V!P's presenteert het werk van beide heren.

Op verzoek van gitarist Wood is de expositie naar Amsterdam verplaatst, omdat de band optreedt in de Amsterdam ArenA. Hij toont zijn schilderijen, etsen en zeefdrukken tijdens de Ronnie Wood Art Show van 25 tot en met 31 juli in The White Space Amsterdam.

De tentoonstelling is daarna te zien, van 2 tot en met 9 augustus, bij Galerie V!P'sXL op het Westelijk Handelsterrein in Rotterdam. Drie jaar geleden, tijdens de vorige tournee van The Rolling Stones, was Wood ook al te gast bij de Rotterdamse galerie.

Woods oude maatje Bill Wyman, die de Stones begin jaren '90 na dertig jaar verliet, komt eind september naar Rotterdam voor de Europese première van zijn fototentoonstelling.

Bassist Wyman maakte de foto's tijdens de tournees van de Stones. Deze expositie loopt van 30 september tot en met 29 oktober, bij V!P's. The Rolling Stones staan op 31 juli in de Amsterdam ArenA.



De galerie GO op de Prinsengracht in Amsterdam opent zaterdag een tentoonstelling van Ron Wood



En schilderen kan ie net als muziek maken en zuipen.



Dit kan je voor $ 7500.00 kopen.

Eric

ik wist niet dat de Mick nog verjaarde.... ;D

Sommige liedjes zijn best goed...maar ik ben niet echt een Stones fan...ik ben niet zo voor verwijfde Mick  ;D

The REAL BUTTON Freak

Dat hoort bij de Rock & Roll. Kijk naar Moteley Crew of Twisted Sister