GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 23 juli 2006 - 10:13:27

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 30 juli 2006 - 18:29:11
Alonso pakt z'n tweede titel, maar Ferrari wordt kampioen :P
Neen, MS en Ferrari worden kampioen :P Ondertussen wordt een deal gesloten met KR, als Schumi kampioen wordt stopt hij en gaat KR naar Ferrari
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Citaat van: McChouffe op 30 juli 2006 - 15:33:25
De Ferrari is momenteel de te kloppen wagen, wat een pace. De laatste races gaan nog spannend zijn voor het WK. Mooie race van Raikkonen die blijkbaar geen ronde langer had moeten duren  :)

Fisico is het grootste deel van de race sneller dan Alonso. Alonso gaat op een moment voorbij Fisichella (niet op tv gezien) en rijdt dan op ongeveer 1,4 sec van zijn teamgenoot. Alonso gaat van de baan en toch geraakt Fisico er niet voorbij. Het ruikt toch wel naar...

Ja dat vond ik er ook vreemd uitzien. Maar omdat het niet Ferrari is, zal er verder niet naar gezocht worden zeker? Dacht dat team-orders niet meer mochten...



Juan Pablo

CitaatDe FIA heeft enkele uren na de Grand Prix van Duitsland beide bolides van MF1 Racing gediskwalificeerd. Albers (13e) en Monteiro (14e) zijn hun resultaten kwijt. Reden: een te flexibel achtervleugelelement.


Met de diskwalificatie van beide MF1-bolides heeft de soap rond flexwings het eerste slachtoffer opgeleverd (in het achterveld), nadat eerder Ferrari, Renault, McLaren en BMW Sauber werden beticht van gebruik van te flexibele vleugels. Deze teams kwamen er telkens vanaf met een waarschuwing van de FIA, dat ze bij de eerst volgende Grand Prix hun aƫrodynamische hulpmiddelen in orde moesten hebben. Lees: minder buigzaam. De vleugels van de andere teams zijn overigens wel goedgekeurd na afloop van de Duitse Grand Prix.

Dus geen Midlands aan de finish, jammer. Albers reed redelijk goed.

Bron http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=9995

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Kirabi

Tim C nog ff terug op Raikonnen.... hij was toch best wel licht ofniet? :)

na 9 rondes


Tim C

Bij een pitstop in de kwalificatie wisselen ze enkel banden, maar dat wist je al waarschijnlijk. Dus of je nu na vijf of zes minuten binnenkomt speelt geen rol want er wordt toch niet getankt!

Martin

Ik heb de GP niet gezien. Ik had kaartjes voor de finale Nederland - Cuba bij de Haarlemse honkbalweek.
Nederland stond snel in de derde inning met 0 - 6 achter. Maar na een zinderende wedstrijd wonnen we met 6 - 9.
Tour de France en WK voetbal, daar kijk ik niet naar. Heerlijke middag. Nederland rules.

Doefie

Citaat van: Martin op 30 juli 2006 - 23:30:14
Ik heb de GP niet gezien. Ik had kaartjes voor de finale Nederland - Cuba bij de Haarlemse honkbalweek.
Nederland stond snel in de derde inning met 0 - 6 achter. Maar na een zinderende wedstrijd wonnen we met 6 - 9.
Tour de France en WK voetbal, daar kijk ik niet naar. Heerlijke middag. Nederland rules.

Wat heeft dat met de race te maken ???

Kirabi

Citaat van: Tim C op 30 juli 2006 - 21:19:35
Bij een pitstop in de kwalificatie wisselen ze enkel banden, maar dat wist je al waarschijnlijk. Dus of je nu na vijf of zes minuten binnenkomt speelt geen rol want er wordt toch niet getankt!
Ja maar et ging me om dat raikonnen toch degelijk licht was voor de start


Tim C

et ging mij om et fijt dat je dat nie ken sien met de pitstops tijdes de qalifikasie!

Kirabi

Citaat van: Tim C op 31 juli 2006 - 13:37:22
et ging mij om et fijt dat je dat nie ken sien met de pitstops tijdes de qalifikasie!
Mja nu niet meer omdat die laatste sessie 5 min korter is... dan zie je die verschillen wel wat minder.. dat is wel weer zonde


Tim C

Dat eb je nooit gekenne!

Juan Pablo

#86
 ::) ::), wie wilt er even voor tolk spelen?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

bogief1

 ;D mao ek ik ier eki mien west-vloms up dun tafel smietn goj giedre wok ni mr mee kun wi
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: bogief1 op 31 juli 2006 - 15:06:09
;D mao ek ik ier eki mien west-vloms up dun tafel smietn goj giedre wok ni mr mee kun wi

Kverston da wel zenne, mor da'aalt tnivo von tforem wel vrie nor benei ;)

Met andere woorden, 'gewoon' Nederlands dus. Telt ook voor u, Kirabi.

FerrariMan

Het belachelijkste was nog dat ze bij Renault de banden (vol blaren) open en bloot de hele race voor de box lieten staan zodat de camera's alles mooi konden vastleggen. Of met andere woorden, effe duidelijk maken wie fout is. Deed Ferrari ooit zo onnozel??