GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 23 juli 2006 - 10:13:27

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 30 juli 2006 - 15:33:25
De Ferrari is momenteel de te kloppen wagen, wat een pace. De laatste races gaan nog spannend zijn voor het WK. Mooie race van Raikkonen die blijkbaar geen ronde langer had moeten duren  :)

Fisico is het grootste deel van de race sneller dan Alonso. Alonso gaat op een moment voorbij Fisichella (niet op tv gezien) en rijdt dan op ongeveer 1,4 sec van zijn teamgenoot. Alonso gaat van de baan en toch geraakt Fisico er niet voorbij. Het ruikt toch wel naar...
Heeft KR zen wagen het wagenpark niet gehaald ofzo? Ik heb het extra rondje niet volledig gevolgd dus.  Dat van Alonso, das net zoals massa Schumi voorliet na zen stop. Alonso is nr 1 in het team, dat zag je ook al door de voorsprong waarmee Alonso uit de pit kwam, die door het (opgezette?) foutje van JF kwam...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter


Tim C

11 en 10 punten verschil nog!

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 30 juli 2006 - 15:40:41
Heeft KR zen wagen het wagenpark niet gehaald ofzo?

Raikkonen moest pompier spelen in het parc fermé  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Hopen dat dit zo doorgaat.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 30 juli 2006 - 16:00:00
Citaat van: Schumi 2006 op 30 juli 2006 - 15:40:41
Heeft KR zen wagen het wagenpark niet gehaald ofzo?

Raikkonen moest pompier spelen in het parc fermé  :)
héhé :D
Kan gebeuren, gelukkig voor hem dat het toen pas was. Misschien dat die hitteschilden toch nog niet optimaal zijn (minder afkoeling door lage snelheid in extra lap)? Een safety car had hem dus fataal kunnen worden.

Nog 2 races zo doorgaan en de strijd is weer volledig open. In rincipe worden er voor de volgende 2 races geen updates aan de wagens gedaan. Dus kunnen we een gelijkaardig senario verwachten in Hongarije en Turkije :P Nu ook McLaren weer wat beter was en zelfs Williams en Honda te snel waren voor de Renaults, kan het snel omkeren :P Spijtig van de pech waar PDLR mee te maken had, er zat meer in.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

#66
Over de race zal ik me niet uitspreken, 'k ben nog voor de start in slaap gevallen en 'k heb maar hier en daar tussen in iets opgevangen. Wat ik uit de uitslag kan afleiden is dat MS een schone sprong gemaakt heeft naar FA toe. Het ziet er goed uit voor de rest van het seizoen.

dj Peter

t' Is goed dat Fernando eens van zijn wolkje wordt gehaald. Zijn schuiver op het einde van de race liep nét niet fataal af,maar nog belachelijker was Fisico hem niet voorbij mocht rijden, want dat was toch wel klaar en duidelijk...

IVY440

En dan nog wat Trulli ophouden zodat die ook zeker niet voorbij Alonso komt.
Mja, het kampioenschap ligt terug helemaal open. GO MS :p

dj Peter

Rekening houdend met het testverbod in augustus waardoor de auto's een tijdje niet verder ontwikkeld worden zit Ferrari duidelijk op de goeie weg.
Door de teamradio in de uitloopronde werd Michael nog even verteld dat hij kampioen is als hij alle resterende races wint, maar zover is het nog lang niet want intussen spelen McLaren en Honda ook weer mee.

dj Peter


bogief1

Blijkbaar speelt die verboden demper Renault parten. Het enige mooie dat Alonso toonde was z'n controle in de grindbak.
Ferrari heeft Renault blijkbaar achter zich gelaten.
McLaren komt wat dichter terug bij de top, jammer van die pitstop van Kimi, misschien kon hij meestrijden voor de overwinning.
Toyota reed super, net als Button.
Williams... weer die betrouwbaarheid.

Als ik Fernando zie rijden dan denk ik dat Schumacher nog kampioen word. Fernando plooit niet alleen onder de druk, hij is aan het kraken ook.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Sept

Citaat van: SaffierFM op 30 juli 2006 - 16:41:38
Door de teamradio in de uitloopronde werd Michael nog even verteld dat hij kampioen is als hij alle resterende races wint, maar zover is het nog lang niet want intussen spelen McLaren en Honda ook weer mee.

Inderdaad, het zal zolang niet duren vooraleer ze kampioen zijn :p
1991 - 2004 = 7

Tim C

Alonso pakt z'n tweede titel, maar Ferrari wordt kampioen :P

Jean Todt

Vergeet niet dat Ferrari na de 1ste pitstops van MS en FM op safe is gaan rijden, anders hadden ze Alonso makkelijk op een ronde gezet.
Het vreemde aan de race is dat Renault plots pas het 3de Michelin team is.
Spijtig dat Webber en Barrichello uitvielen en dat Toyota geen probleemloze race had of ze waren voor de Renaults gefinisht.
Toch opvallend dat Fisico op een paar ronden tijd Webber liet voorbijgaan (door een halve tot een volledige seconde per ronde trager te rijden) om achter Alonso te gaan rijden en van zodra hij achter Alonso zat plots terug normale rondetijden ging rijden, als dat geen team order is weet ik het niet meer.

Als Hongarije hetzelfde beeld geeft zijn de titels voor MS en Ferrari