GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 23 juli 2006 - 10:13:27

« vorige - volgende »

Doefie

Räikkönen op polepositie ... kan enkel maar als aangename verrassing worden aanzien. Nu hopen dat zijn McLaren het uithoudt en dan wint hij oko nog is dit seizoen :)

Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 15:42:14
Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 13:46:38
Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 11:23:22
Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:42:24
Registreren ? I szeker de moeite waart wat je op het forum vind. En kost u geen cent.

????
Niet van je gewend Doef. :-[

Ik zie 't nu ook ... 't was laat, hele avond kelder staan opruimen om die modder enz. weg te krijgen ::) Vandaar.

Veel schade Doef?

Na vorig jaar stond er niets meer in de kelder dat kwaad kon. Enkel de chauffage (of verwarming, weet niet wat ze in Nederland zeggen), maar ja kan je niet verplaatsen he.

Ferrari 2010

Ik hoop op een 1-2 voor Ferrari, derde plaats mag Kimi hebben van mij. Eerste verdiend KR even goed, maar ik denk dat ze wagen nogal licht staat waardoor hij op een andere stop-strategie zit en het misschien niet uithoudt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Het zou mooi zijn voor Raikkonen moest hij een overwinning kunnen behalen, ik gun het hem van harte.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Leuk dat Kimi op de pole staat  :), zou nog leuker zijn als hij morgen kon winnen, maar net zoals de meeste anderen hier denk ik dat hij heel licht staat. Mijn top 3 voor morgen: 1. MS  2. FM  3. KR  

Tim C

Enkel en alleen voor het kampioenschap hoop ik dat Kimi niet wint. Een eervolle tweede plaats zou perfect zijn met een derde voor Massa. Dan twee Honda's, Coulthard, Fisico en dan Alonso. Al hoeft dat laatste niet :P

Kirabi

ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging.. dus ik ga met de rest mee dat ie redelijk vroeg naar binne zal moeten... waardoor schumacher weg kan rijde

1 Michael Schumacher
2 Felipe Massa
3 Jenson Button


Tim C

Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 21:19:15
ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging..
Wát?

Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 21:33:28
Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 21:19:15
ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging..
Wát?

Dat Schuey bijna van de baan vloog toen hij de pits in reed.
Ik denk overigens dat hij te laat naar binnen geroepen werd, of dat hij vergeten was waar de pits ingang was  :P.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Kirabi

Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 21:33:28
Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 21:19:15
ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging..
Wát?
ja hij ging als 1ste naar binne dacht ik tog... en al na 7/8 min...

andere ginge 1/2 min later


Tim C

Ik ga er geen antwoord op geven ::)

McChouffe

Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 22:33:51
tog...

U hebt gezocht op tog:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

to·ga (de ~, ~'s)
    1 ambtsgewaad van professoren, rechters, advocaten en predikanten => robe, tabbaard
    2 toog
    3 [gesch.] het witte wollen gewaad van de Romeinse burgerij in vredestijd

to·ges (de ~ (m.), ~)
    1 [inf.] achterwerk

To·go (het ~)
    1 staat in Afrika, tussen Ghana en Benin

;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 18:03:06
Räikkönen op polepositie ... kan enkel maar als aangename verrassing worden aanzien. Nu hopen dat zijn McLaren het uithoudt en dan wint hij ook nog is dit seizoen :)

Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 15:42:14
Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 13:46:38
Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 11:23:22
Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:42:24
Registreren ? I szeker de moeite waart wat je op het forum vind. En kost u geen cent.

????
Niet van je gewend Doef. :-[

Ik zie 't nu ook ... 't was laat, hele avond kelder staan opruimen om die modder enz. weg te krijgen ::) Vandaar.

Veel schade Doef?

Na vorig jaar stond er niets meer in de kelder dat kwaad kon. Enkel de chauffage (of verwarming, weet niet wat ze in Nederland zeggen), maar ja kan je niet verplaatsen he.

Gelukkig gaf je de vertaling er al bij want chauffage is een woord dat we hier echt niet kennen. Ik spreek geen woord Frans. Nooit les in gehad.
Blij dat de schade meeviel, maar dan de rotzooi opruimen!!!!  Geen leuk klusje. Sterkte.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 22:46:15
Ik ga er geen antwoord op geven ::)
Daar valt inderdaad geen geheel van te maken.

Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 21:19:15
ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging.. dus ik ga met de rest mee dat ie redelijk vroeg naar binne zal moeten... waardoor schumacher weg kan rijde

1 Michael Schumacher
2 Felipe Massa
3 Jenson Button
Hieruit kan ik opmaken dat het om KR gaat, die vroeg naar binnen moet. Anders zou MS niet kunnen wegrijden

Citaat van: Juan Pablo op 29 juli 2006 - 22:32:51
Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 21:33:28
Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 21:19:15
ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging..
Wát?

Dat Schuey bijna van de baan vloog toen hij de pits in reed.
Ik denk overigens dat hij te laat naar binnen geroepen werd, of dat hij vergeten was waar de pits ingang was  :P.
Hier wordt gesuggereerd dat het om MS gaat. die bewuste "ie")

Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 22:33:51
Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 21:33:28
Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 21:19:15
ja je zag ook hoe snel ie al de pits in ging..
Wát?
ja hij ging als 1ste naar binne dacht ik tog... en al na 7/8 min...

andere ginge 1/2 min later
Hier wordt dat bevestigt.

Je springt dus in een paar posts van iets dat KR doet naar iets dat MS doet :-\ gaat er vreemd aan toe bij jouw hoor ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


McChouffe

De Ferrari is momenteel de te kloppen wagen, wat een pace. De laatste races gaan nog spannend zijn voor het WK. Mooie race van Raikkonen die blijkbaar geen ronde langer had moeten duren  :)

Fisico is het grootste deel van de race sneller dan Alonso. Alonso gaat op een moment voorbij Fisichella (niet op tv gezien) en rijdt dan op ongeveer 1,4 sec van zijn teamgenoot. Alonso gaat van de baan en toch geraakt Fisico er niet voorbij. Het ruikt toch wel naar...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.