De kapper

Gestart door Martin, 21 juli 2006 - 12:53:11

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 juli 2006 - 23:03:57
Wat ik absoluut belachelijk vind, is dat mensen naar de kapper gaan om vijf keer met de tondeuse over hun kop te laten scheren en dan nog eens 20 euro te betalen ook.
Waarom niet? Dan is het tenminste deftig gedaan. Laat uw vader maar eens met een gemiddelde tondeuse over uwe kop rijden, wedden dat het werk da de coiffeur doet beter is gedaan? (Tenzij uw vader daar natuurlijk ervaring mee heeft ofzo)  Bovendien betaal je niet bij elke kapper 20 euro hé, waar ik ga is het nu iets van een 13€, vroeger nog geen 11€.

Laten groeien is niets voor mij, ik haat haar kammen, dat blijft altijd steken. Je bent daar 5 minuten mee kwijt en nog trekt het dan op niks, liever kort dan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 09:03:35Laten groeien is niets voor mij, ik haat haar kammen, dat blijft altijd steken. Je bent daar 5 minuten mee kwijt en nog trekt het dan op niks, liever kort dan.

Het mijn is niet kort maar ook niet lang ... kammen doe ik ook nooit hoor ;D

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 31 juli 2006 - 23:24:10
Vanaf mijn voorhoofd komt het tot op 't einde van mijn neus ... heb 't nog nooit zo lang gehad eigelijk. Nu ja, kapper is op vakantie dus wat kunt ge er aan doen he.

Zelf knippen.  ;D ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 01 augustus 2006 - 09:39:14
Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 09:03:35Laten groeien is niets voor mij, ik haat haar kammen, dat blijft altijd steken. Je bent daar 5 minuten mee kwijt en nog trekt het dan op niks, liever kort dan.

Het mijn is niet kort maar ook niet lang ... kammen doe ik ook nooit hoor ;D
Ok, als het niet bepaalt kort is hebde maar is met uwe kop te schudden en er eens met uw handen door te gaan en het ligt goed, maar redelijk kort haar dat begint te steken is echt niets tegen te beginnen... Dusals je dan moet kammen is het een ramp, iets langer laten groeien de ik niet, ik heb niet graag dat ik men haar kan zien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 09:03:35
Citaat van: Jasper op 31 juli 2006 - 23:03:57
Wat ik absoluut belachelijk vind, is dat mensen naar de kapper gaan om vijf keer met de tondeuse over hun kop te laten scheren en dan nog eens 20 euro te betalen ook.
Waarom niet? Dan is het tenminste deftig gedaan. Laat uw vader maar eens met een gemiddelde tondeuse over uwe kop rijden, wedden dat het werk da de coiffeur doet beter is gedaan? (Tenzij uw vader daar natuurlijk ervaring mee heeft ofzo)  Bovendien betaal je niet bij elke kapper 20 euro hé, waar ik ga is het nu iets van een 13€, vroeger nog geen 11€.

Laten groeien is niets voor mij, ik haat haar kammen, dat blijft altijd steken. Je bent daar 5 minuten mee kwijt en nog trekt het dan op niks, liever kort dan.

Waarom zou je dat zelf niet deftig kunnen doen? ??? En 13 euro betalen aan de kapper om er met de tondeuse door te gaan is nog altijd 13 euro die ik veel beter zou kunnen spenderen aan iets anders...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2006 - 17:35:44
Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 09:03:35
Citaat van: Jasper op 31 juli 2006 - 23:03:57
Wat ik absoluut belachelijk vind, is dat mensen naar de kapper gaan om vijf keer met de tondeuse over hun kop te laten scheren en dan nog eens 20 euro te betalen ook.
Waarom niet? Dan is het tenminste deftig gedaan. Laat uw vader maar eens met een gemiddelde tondeuse over uwe kop rijden, wedden dat het werk da de coiffeur doet beter is gedaan? (Tenzij uw vader daar natuurlijk ervaring mee heeft ofzo)  Bovendien betaal je niet bij elke kapper 20 euro hé, waar ik ga is het nu iets van een 13€, vroeger nog geen 11€.

Laten groeien is niets voor mij, ik haat haar kammen, dat blijft altijd steken. Je bent daar 5 minuten mee kwijt en nog trekt het dan op niks, liever kort dan.

Waarom zou je dat zelf niet deftig kunnen doen? ??? En 13 euro betalen aan de kapper om er met de tondeuse door te gaan is nog altijd 13 euro die ik veel beter zou kunnen spenderen aan iets anders...
Je zal al een hele dure tondeuse moeten kopen om echt alles deftig te kunnen afscheren, bovendien doet de coiffeur wel meer dan alleen met de langste kop over je hoofd rijden. Ik blijf erbij, als de kapper het doet is het altijd beter.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ik ga altijd naar de Zwarte Beurs in Vleuten naar de kapper, kost maar € 7.00 en wordt echt goed geknipt.
Alleen maar standhuur voor de zaterdag en zondag en dus geen duur pand.
Het is er altijd druk.

razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 01 augustus 2006 - 19:31:01
Ik ga altijd naar de Zwarte Beurs in Vleuten naar de kapper, kost maar € 7.00 en wordt echt goed geknipt.
Alleen maar standhuur voor de zaterdag en zondag en dus geen duur pand.
Het is er altijd druk.

En vorig jaar ging je nog naar de moskee?

Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 augustus 2006 - 13:59:45
Citaat van: Martin op 01 augustus 2006 - 19:31:01
Ik ga altijd naar de Zwarte Beurs in Vleuten naar de kapper, kost maar € 7.00 en wordt echt goed geknipt.
Alleen maar standhuur voor de zaterdag en zondag en dus geen duur pand.
Het is er altijd druk.

En vorig jaar ging je nog naar de moskee?

Man, wat een geheugen heb jij.

Die kapper is vertrokken en er is nog steeds geen nieuwe. Lokaal staat nog steeds leeg.
Na zijn vakantie is hij niet meer gesignaleerd? Zal wel in Turkije gebleven zijn.
Maar ik ga met mijn buurman nog wel naar de moskee voor verse groente. Ook niet duur. Wel lekker.
Maar die kan je ook ik Vleuten voordelig kopen op die Zwarte Beurs. Ook heerlijk vers fruit.