De kapper

Gestart door Martin, 21 juli 2006 - 12:53:11

« vorige - volgende »

Olav18

Ik heb echt een hekel aan de kapper (niet als persoon, maar om ernaar toe te gaan) als kind kreeg ik al trauma's van de kapper. Dus ik wacht altijd veel te lang, zoals nu, ik zal komende week of die week erna weer eens gaan.

Mbt het verhaal van Razzle_dazzle: je moet wel erg zeker zijn dat je het leger echt leuk vindt, zeven jaar kan erg lang zijn als je er met tegenzin zit.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 23 juli 2006 - 19:11:23
Even off topic:
Wisten jullie trouwens dat het leger een universiteit heeft waar je, op kosten van hen, voor burgelijk ingenieur kan studeren?
Bovendien ontvang je reeds tijdens je studiejaren een loon van ongeveer 1100 €! De enige voorwaarde die ze stellen, is dat je na je studies zeven jaar in dienst blijft, aangezien die kosten van de studies nogal hoog zijn.


Sja, maar dan moet je wel 7 jaar in denst willen gaan hé ;) Bovendien ben je dan 7 jaar kwijt dat je ervaring kon opdoen als ingenieur of eender wat anders, dus dat is dan weer nadelig ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2006 op 24 juli 2006 - 08:20:57
Citaat van: Razzle_dazzle op 23 juli 2006 - 19:11:23
Even off topic:
Wisten jullie trouwens dat het leger een universiteit heeft waar je, op kosten van hen, voor burgelijk ingenieur kan studeren?
Bovendien ontvang je reeds tijdens je studiejaren een loon van ongeveer 1100 €! De enige voorwaarde die ze stellen, is dat je na je studies zeven jaar in dienst blijft, aangezien die kosten van de studies nogal hoog zijn.


Sja, maar dan moet je wel 7 jaar in denst willen gaan hé ;) Bovendien ben je dan 7 jaar kwijt dat je ervaring kon opdoen als ingenieur of eender wat anders, dus dat is dan weer nadelig ;)

Voor de slechtverstaanders...je werkt wel degelijk als ingenieur dan in het leger, je moet niet in de modder kruipen en zo...in de privésector valt gewoon veel meer te verdienen als ingenieur, vandaar dat zij dat als een soort compensatie vragen. Dus als ingenieur waar je voor hebt gestudeerd en niet als milicien of wat dan ook! ;)

Ferrari 2010

Aaaah, zo. Dus eigenlijk doe je gewoon een betaalde opleiding met zekerheid op een job in die sector. Enige nadelen dan nog dat je 7 jaar vast zit en dat je loon lager is.

On topic, morgenavond ga ik naar de kapper, de hele hoop noges laten afscheren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Bij elk bezoek aan de kapper, wordt mijn haar tot 9mm geschoren.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Martin, heb jij nooit een fout kapsel gehad? in de jaren 80 was dat toch de mode  ;D...Eric is daar trouwens in blijven hangen volgens mij  :P.

Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 juli 2006 - 16:56:17
Martin, heb jij nooit een fout kapsel gehad? in de jaren 80 was dat toch de mode  ;D...Eric is daar trouwens in blijven hangen volgens mij  :P.

Zeker wel, tijdens diensttijd haar tot op de schouders. Na m'n 25e jaar krulletjes (permanent) en ook nog een tijdje een paar blonde lokken tussen mijn normale haar kleur. Als ik daar nu op terugkijk best wel fout.

Eric

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 juli 2006 - 16:56:17
Martin, heb jij nooit een fout kapsel gehad? in de jaren 80 was dat toch de mode  ;D...Eric is daar trouwens in blijven hangen volgens mij  :P.

;D

Ik ben ondertussen al van mijn lange haren bevrijd....maar soms toch heimwee... ;)


Martin

Citaat van: Eric op 26 juli 2006 - 09:34:47
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 juli 2006 - 16:56:17
Martin, heb jij nooit een fout kapsel gehad? in de jaren 80 was dat toch de mode  ;D...Eric is daar trouwens in blijven hangen volgens mij  :P.

;D

Ik ben ondertussen al van mijn lange haren bevrijd....maar soms toch heimwee... ;)



Ik kan me de foto op het oude Forum nog wel herinneren met je lange haar.  :)

Racegirl

Lang haar tot in helft van mijn rug. Maar met dit weer is het meestal wel opgestoken, dan krijgt mijn nek wat lucht  8)
Kapper komt aan huis, maar ik laat het slechts 2 keer per jaar knippen.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FerrariMan

Ik heb mijn haar altijd een cm of vijf, zes, maar tijdens de eerste match van het WK sprak ik de legendarische -zatte- woorden, "als Italië ooit het WK wint dan scheer ik me kaal...".

Na de laatste strafschop in de finale hoorde ik in de verte al hoe laat het was. Ondertussen is het al wel op de terugweg, een millimeter lang. Al moet ik zeggen dat het wel heel erg fris is, zo'n coupe.

Jasper

Wat ik absoluut belachelijk vind, is dat mensen naar de kapper gaan om vijf keer met de tondeuse over hun kop te laten scheren en dan nog eens 20 euro te betalen ook.

Ikzelf laat mijn haar ook maar 2, maximum 3 keer per jaar knippen. Ik laat het op een paar centimeters knippen, dan doe ik er gel in, en dan laat ik het groeien tot het te veel voor mijn ogen hangt (in mijn haar zit echt niets krul dus als het voor mijn ogen hangt, blijft het daar ook hangen ::)).

Doefie

Vanaf mijn voorhoofd komt het tot op 't einde van mijn neus ... heb 't nog nooit zo lang gehad eigelijk. Nu ja, kapper is op vakantie dus wat kunt ge er aan doen he.

Jasper

Amai dan heb jij snel groeiend haar, bij de World Series (dat was eind april) viel het toch nog mee? :o

Doefie

Dan had 'k mijn pet op ;) ;D

Nee, op die korte tijd is 't vrij veel gegroeid, valt mij ook op.