De kapper

Gestart door Martin, 21 juli 2006 - 12:53:11

« vorige - volgende »

Martin

Afgelopen week heb ik mijn haar zomers kort laten knippen.
Sinds ik een baby was heb ik niet zo weinig haar op mijn kop gehad.
Het is niet gemilimeterd maar wel erg kort.

Laten jullie dit ook doen met dit warme weer?
Kan ook zijn dat je al kaal bent. ;D

razzle_dazzle

Naah mijn afrokapsel blijft mooi staan, zomer of winter... :). Binnenkort ga ik het leger in mss. dat ze het daar afscheren  :(?

Schumi nr1

Van de week ben ik ook naar de kapper geweest, maar 'k heb gewoon mijn snit genomen als anders. En dat luchtte ook al wat op :).

daan

Ik heb vrienden die de laatste tijd om 3uur 's middags naar de kapper gaan, dat is mij veel te heet. Ik ga de komende tijd niet, ben al kaal genoeg ;)

JVA

Citaat van: Daan op 21 juli 2006 - 13:26:44
Ik heb vrienden die de laatste tijd om 3uur 's middags naar de kapper gaan, dat is mij veel te heet. Ik ga de komende tijd niet, ben al kaal genoeg ;)

Moet je mijn grijze haardos hebben???  :D

daan

Nahh, is wel vroeg he als je 17 bent ;)

Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 juli 2006 - 13:02:04
Naah mijn afrokapsel blijft mooi staan, zomer of winter... :). Binnenkort ga ik het leger in mss. dat ze het daar afscheren  :(?

Is er bij jullie nog dienstplicht of ga je vrijwillig?
Afrokapsel? Waar kom je vandaan? Of welke afkomst?
Mij maakt het niet uit. Ik ben geen racist.
Maar wat ik uit jullie land op TV zie gaat het niet echt lekker.
Al die rellen en gevechten, dat doet Belgie geen goed.

McChouffe

Citaat van: Martin op 22 juli 2006 - 11:39:28
Is er bij jullie nog dienstplicht of ga je vrijwillig?

De dienstplicht is al een tijd geleden afgeschaft, het zal dus vrijwillig zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 22 juli 2006 - 11:39:28
Citaat van: Razzle_dazzle op 21 juli 2006 - 13:02:04
Naah mijn afrokapsel blijft mooi staan, zomer of winter... :). Binnenkort ga ik het leger in mss. dat ze het daar afscheren  :(?

Is er bij jullie nog dienstplicht of ga je vrijwillig?
Afrokapsel? Waar kom je vandaan? Of welke afkomst?
Mij maakt het niet uit. Ik ben geen racist.
Maar wat ik uit jullie land op TV zie gaat het niet echt lekker.
Al die rellen en gevechten, dat doet Belgie geen goed.

Vrijwillig dus idd, de dienstplicht is hier toch al een hele tijd afgeschaft hoor. Dit jaar ga ik als vrijwilliger binnen, omdat ik te laat ben om een opleiding voor officier te volgen, maar volgend jaar kan ik dat dus wel. Het is niet de bedoeling dat ik beroepsvrijwilliger blijf  :).

En dat van afrokapsel moet je niet letterlijk nemen hoor. Ik ben een blanke Belg (wel geboren in Duitsland) met nogal een wilde, krulachtige haardos als ik het laat groeien en er geen gel in doe  :).


Supermariobros

Mijn haar is altijd bros = vandaar Supermariobros  :)

Ferrari 2010

Mijn haar is altijd kort, in de zomer volledig met tondeuse, in de winter de bovenkant net iets langer.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: McChouffe op 22 juli 2006 - 14:04:23
Citaat van: Martin op 22 juli 2006 - 11:39:28
Is er bij jullie nog dienstplicht of ga je vrijwillig?

De dienstplicht is al een tijd geleden afgeschaft, het zal dus vrijwillig zijn.
De dienstplicht is nog niet afgeschaft hoor, enkel opgeschort. Dus als ze willen, kunnen we morgen allen weer het leger in.. ;)
Juan

The REAL BUTTON Freak

Dat zou ik dus steunen. hehe, ik denk dat veel jong gasten thuis zullen gaan janken na een peer weekjes dienstplicht.

razzle_dazzle

Even off topic:
Wisten jullie trouwens dat het leger een universiteit heeft waar je, op kosten van hen, voor burgelijk ingenieur kan studeren?
Bovendien ontvang je reeds tijdens je studiejaren een loon van ongeveer 1100 €! De enige voorwaarde die ze stellen, is dat je na je studies zeven jaar in dienst blijft, aangezien die kosten van de studies nogal hoog zijn.


Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 23 juli 2006 - 19:11:23
Even off topic:
Wisten jullie trouwens dat het leger een universiteit heeft waar je, op kosten van hen, voor burgelijk ingenieur kan studeren?
Bovendien ontvang je reeds tijdens je studiejaren een loon van ongeveer 1100 €! De enige voorwaarde die ze stellen, is dat je na je studies zeven jaar in dienst blijft, aangezien die kosten van de studies nogal hoog zijn.

Dat zou voor mij geen probleem zijn. Bij mijn vorige werkgever heb ik 11 jaar gewerkt, bij mijn huidige werk ik al ruim 16 jaar.
Als het werk en loon goed is blijf ik waar ik ben.