Alonso onder druk?

Gestart door FerrariMan, 18 juli 2006 - 14:52:12

« vorige - volgende »

redasian

Citaat van: Juan Pablo op 29 juli 2006 - 17:43:21
CitaatAlonso geeft tevens te kennen dat hij niet blij is met de actie van Schumacher, bij het wegrijden in de pit. De Duitser gooit zijn Ferrari pardoes voor de Renault, waardoor hij het voordeel van een vrije baan heeft. ,,Hij gaf gas zonder te kijken, de stewards moeten hun oordeel er maar over vellen. Ik reed in de pitlane en heb dan voorrang, die regel respecteerde hij niet."

Wat denkt die kwal wel niet, dat Schumacher voor elk akkefietje gestraft word?.
Wat is het toch een watje, als zijn auto'tje het even niet perfect doet probeert hij anderen een straf aan te naaien

dat wordt lachen volgend jaar bij McLaren  ;D

Franky

Ik hoop voor hem dat ze volgend jaar terug een beetje betrouwbaar zijn. Als ik in zijn plaats zou zijn zou ik toch een klein beetje beginnen twijfelen  ;D
Franky Reymenants

scho0634

Onder druk ging ie ook dit weekend in de fout in de vrije training. Maar hij hestelde zich sterk in de race. Persoonlijk heb ik geen echte voorkeur, maar ik vind wel dat Alonso de laatste jaren bewezen heeft een echt topper te zijn. En hij is nog vrij jong. Dit wordt gewoon een grootheid. Ik ben benieuwd of hij de komende jaren kan opbouwen bij McLaren wat ie nu bij Renault heeft.

Hij moet idd niet zo zeiken, maar dat deed Ferrari ook over Alonso toen Schumi hem inhaalde onder Rood. Gewoon heel dom van Schumacher :-[. Vooral omdat ie al wist dat Alonso gestraft was en dus ergens achteraan zou starten. Dus misschine heeft Schumi ook wel last van de druk.

Ferrari 2010

#48
Citaat van: scho0634 op 07 augustus 2006 - 22:08:02
Hij moet idd niet zo zeiken, maar dat deed Ferrari ook over Alonso toen Schumi hem inhaalde onder Rood.
Ik kan me niet zoveel "gezeik" van Ferrari bedenken na de straf voor schumi hoor. Ze hebben er wat woorden over gesproken, je kan niet anders met zo een hoop pers, maar laaaang niet zoals het renault-team dat deed, met name Briatore dan. Ik heb ferrari nergens horen spreken over competitievervalsing, dat het kampioenschap van buitenaf bepaald werd, en ga zo maar verder. Briatore darentegen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Schumi 2006 op 08 augustus 2006 - 09:32:41
Citaat van: scho0634 op 07 augustus 2006 - 22:08:02
Hij moet idd niet zo zeiken, maar dat deed Ferrari ook over Alonso toen Schumi hem inhaalde onder Rood.
Ik kan me niet zoveel "gezeik" van Ferrari bedenken na de straf voor schumi hoor. Ze hebben er wat woorden over gesproken, je kan niet anders met zo een hoop pers, maar laaaang niet zoals het renault-team dat deed, met name Briatore dan. Ik heb ferrari nergens horen spreken over competitievervalsing, dat het kampioenschap van buitenaf betaald werd, en ga zo maar verder. Briatore darentegen?

Die woorden heb ik van Briatore ook niet gehoord. Ik bedoelde dat Ferrari de schuld bij Alonso leek te willen leggen, maar Schumacher ging zelf in de fout. En trouwens, ik stoor me er niet zo aan als die gasten over elkaar zeiken. Een beetje hommeles in de tent is alleen maar leuk voor de kijker. De mooiste jaren waren die tijdens de rivaliteit tussen Senna en Prost en die tussen Mansell en Piquet. Dus van mij mogen Renault/ Alonso en Schumacher/Ferrari best op elkaar vitten.

Tim C

Citaat van: scho0634 op 08 augustus 2006 - 20:03:04
Ik bedoelde dat Ferrari de schuld bij Alonso leek te willen leggen, maar Schumacher ging zelf in de fout. En trouwens, ik stoor me er niet zo aan als die gasten over elkaar zeiken.
Je gaat me hier niet vertellen dat Alonso het niet heeft liggen zoeken. Niemand betwist hier dat Schumacher in de fout ging, maar Alonso heeft het voor de volle 100% uitgelokt. Als je dat niet gelooft heb je simpelweg de beelden niet gezien...

scho0634

Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 20:08:21
Citaat van: scho0634 op 08 augustus 2006 - 20:03:04
Ik bedoelde dat Ferrari de schuld bij Alonso leek te willen leggen, maar Schumacher ging zelf in de fout. En trouwens, ik stoor me er niet zo aan als die gasten over elkaar zeiken.
Je gaat me hier niet vertellen dat Alonso het niet heeft liggen zoeken. Niemand betwist hier dat Schumacher in de fout ging, maar Alonso heeft het voor de volle 100% uitgelokt.

Zei ik van niet dan?

Tim C

CitaatIk bedoelde dat Ferrari de schuld bij Alonso leek te willen leggen

scho0634

Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 21:43:11
CitaatIk bedoelde dat Ferrari de schuld bij Alonso leek te willen leggen

Tim C

Ik denk dat je tekst vergeten bent ;)

scho0634

Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 22:24:16
Ik denk dat je tekst vergeten bent ;)

Oops, poging nummer 2 dan :-[

Het ging over het 'gezeik' van Renault en/of Ferrari en niet zozer over de schuldvraag. Ik heb ook het idee dat Alonso het express deed. Maar de schuld lag gewoon bij MS, dus is het vreemd als je dan de zwarte piet bij een ander legt. Maar goed, zoals ik al eerder zei, van mij mogen ze lekker vitten op elkaar. Wordt het allemaal alleen maar leuker en smeuiger van :) .

dj Peter

http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=2238


Een museum  voor Alonso?  Daar zal veel te zien zijn denk ik...  ::)

scho0634

Citaat van: SaffierFM op 09 augustus 2006 - 20:58:11
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=2238


Een museum  voor Alonso?  Daar zal veel te zien zijn denk ik...  ::)

hij schijnt in zijn vrije tijd veel te vingerverven... ;D

Kirabi

Citaat van: SaffierFM op 09 augustus 2006 - 20:58:11
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=2238


Een museum  voor Alonso?  Daar zal veel te zien zijn denk ik...  ::)
haha dat is echt saai..... Het leven van Alonso


Ferrari 2010

Ik las het ook onlangs, wat als hij nu bij McLaren ineens een wagen onder zen gat krijgt als Räikkönen dat de laatste jaren heeft gehad? Het museum zal niet veel meer zijn hoor ;D ;D ;D Ik zou het niet eens willen, een museum, toch niet als je begin de 20 bent. Das iets voor als je dood bent, toch niet voor wanneer je nog leeft? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.