De nieuwe site

Gestart door Tim C, 17 juli 2006 - 02:27:52

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 17 juli 2006 - 16:26:47
Bedankt voor al de positieve reacties!

Citaat van: FerrariMan op 17 juli 2006 - 11:59:53
Enkel de menu's zijn wat saai kwa uiterlijk.

de 2de kolom
Bekijk je ze in Firefox of IE? Er is een klein verschil tussen de twee namelijk.
In beide. In FF sprint het foldout gedeelte volledig op de voorgrond, maar in zijn geheel, ook in IE, is het menu wat saai. (enkel de foldout hé, de rest is super)

Een lichte hover is misschien interessant? Je ziet maar, tot nu toe is alles super.

Tim C

Bij deze is de nieuwe forum theme ook klaar ;)

daan

Als eerder gezegd, mooie kleuren, zo houden.

Schumi nr1


The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Schumi nr1 op 19 juli 2006 - 18:07:43
Citaat van: Schumi nr1 op 19 juli 2006 - 18:06:20
Inderdaad, de nieuwe forum layout oogt zeer fris!!!

:)

Het oocht eerder koud en kil, ik vind er niets aan, maar ik ben duideljjk in de minderheid.

supersteven

de hoofdpagina ziet er bijna als een krant uit fantastisch
let the sunshine shine in your heart

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 20 juli 2006 - 12:19:32
Citaat van: Schumi nr1 op 19 juli 2006 - 18:07:43
Citaat van: Schumi nr1 op 19 juli 2006 - 18:06:20
Inderdaad, de nieuwe forum layout oogt zeer fris!!!

:)

Het oocht eerder koud en kil, ik vind er niets aan, maar ik ben duideljjk in de minderheid.

Duitsers hebben nu eenmaal geen smaak hé  :P ;).

Juan

Citaat van: The REAL Freak op 20 juli 2006 - 12:19:32
Het oocht eerder koud en kil, ik vind er niets aan, maar ik ben duideljjk in de minderheid.
ik ben ook eerder van die mening dat de vorige lay-out een stuk beter was.

Ik vind dat  er niet zo'n goede scheiding is tussen alle zaken. Om maar een voorbeeld te geven. Bij opinie en analyse hangen de foto's maar gewoon aan elkaar en is er geen duidelijke scheiding tussen de teksten.

Tevens zou de kolom rechts (met de blauwe balkjes) de hoogte van de kolommen links moeten volgen.

In plaats van een zeer goede lay-out te vervangen door een, voor mij, minder goede, hadden jullie die tijd beter besteed aan bv wat meer info rond de rijders, teams, circuits, .... Want buiten het nieuws, analyses, forum en jullie magazine, is er niet veel meer info te vinden...
Juan

Tim C

Omdat daar ook geen vraag voor is. Waarom zou elke website zijn uitleg van de vlaggen moeten hebben bijvoorbeeld. Of waarom zou elke site een opsomming van nutteloze cijfers achter de naam van elke rijder moeten zetten? Zo zijn er al genoeg en de ene al slechter dan de andere. Tenzij je alles kan aanbieden, zoals bijvoorbeeld F1DB doet, heeft dat geen meerwaarde. En om eerlijk te zijn, sites zoals dat zijn er ookal genoeg. Het is die tijd en moeite niet waard.

Ramses

Citaat van: Juan op 20 juli 2006 - 14:01:22
ik ben ook eerder van die mening dat de vorige lay-out een stuk beter was.

Ik vind dat  er niet zo'n goede scheiding is tussen alle zaken. Om maar een voorbeeld te geven. Bij opinie en analyse hangen de foto's maar gewoon aan elkaar en is er geen duidelijke scheiding tussen de teksten.

Tevens zou de kolom rechts (met de blauwe balkjes) de hoogte van de kolommen links moeten volgen.

In plaats van een zeer goede lay-out te vervangen door een, voor mij, minder goede, hadden jullie die tijd beter besteed aan bv wat meer info rond de rijders, teams, circuits, .... Want buiten het nieuws, analyses, forum en jullie magazine, is er niet veel meer info te vinden...

Elk zijn profilering, nietwaar? :)

Doefie

#25
Citaat van: Juan op 20 juli 2006 - 14:01:22In plaats van een zeer goede lay-out te vervangen door een, voor mij, minder goede, hadden jullie die tijd beter besteed aan bv wat meer info rond de rijders, teams, circuits, .... Want buiten het nieuws, analyses, forum en jullie magazine, is er niet veel meer info te vinden...

Ben ik aan bezig, onder andere over het 30-jarige ongeluk van Lauda enz...