Wat vind jij van F1pits?

Gestart door Tim C, 12 juli 2006 - 11:00:58

« vorige - volgende »

Tim C

We zijn volop bezig aan een nieuwe F1pits site en willen graag jouw mening weten. Het zal wel opgevallen zijn dat het de laatste tijd enorm stil is geworden op het forum en we willen dat aanpakken. Daarvoor willen we graag jullie mening weten. Waar leggen jullie de oorzaak van de stilte en wat zie je als mogelijke oplossing?

Verder willen we ook graag weten of je tevreden bent over de kwaliteit van de site en waar je nog ruimte voor verbetering ziet.

We kunnen best tegen een stootje, zolang dat maar goed onderbouwd is.

Alvast bedankt!

Juan Pablo

de stilte (wat ik overigens wel mee vind vallen), zou wel zijn door de vakantie..?

verder heb ik niet zoveel te klagen, jullie zijn volgens mij wel bezig om meer nieuws op F1pits te zetten, dat vind ik wel tof.. ook leuke columns.

ik zou zeggen, ga zo door  :)

ohja, misschien toch nog 1 minpuntje,.. de punten van de webstrijd eerder geven zou fijn zijn  8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Schumi nr1

Ik denk dat de stilte vooral te maken heeft met de eindeloze discussies waarin niemand een vinger wilt toegeven, sommigen zullen dit wel moe zijn. Maar daar kunnen jullie als redactie natuurlijk niet veel aan verhelpen.

Verder heb ik maar één opmerking en dat is deze die vermeld werd door Juan Pablo: De ptn van de Webstrijd iets tijdiger bijwerken.

Anders vind ik alles ok, ik kom hier nog even graag als in het begin :).

razzle_dazzle

Met de site op zich is niets mis denk ik: het nieuws wordt correct en op tijd weergegeven, het live-verslag is vrij uniek en ook de columns zijn leuk. De redactie treft voor mij dus geen schuld in het 'slabakken' van het forum.

De eindeloze discussies zullen ook wel op ieder forum voorkomen. Voor mij hoeven die ook niet zozeer te verdwijnen, zolang mensen maar een degelijke argumentatie gebruiken en niet schieten om te schieten.

Volgens mij is er op dit moment vooral een tekort aan mensen die een "gezonde discussie" op gang kunnen brengen. Luc, Bruno, F-man, Eric, Martin en nog enkelen konden dit wel en daardoor was er altijd wel leven op het forum.

Natuurlijk heeft de saaiheid van de huidige F1 ook te maken met het wegblijven van nieuwe mensen. Wat valt er tegenwoordig nog over een race te zeggen? Saai en Alonso wint verdiend?

Alan Blues

We kunnen misschien een afspraak dat iedereen maximum 5 keer aan bod kan komen na elke GP in het topic over die GP?

razzle_dazzle

Naah Alan, dat is niet realiseerbaar en zelfs belachelijk...stel u voor dat je aan een gezonde discussie deelneemt en plots mag je niets meer zeggen, terwijl je toch nog een constructieve bijdrage kan leveren.




dj Peter

#6
De stilte op het forum heeft volgens mij toch wel met  het mooie weer te maken hoor...
Ik wens de redactie alvast veel succes met de bouw van de nieuwe lay-out van deze website!
Hopelijk verschijnt de nieuwe site sneller op mijn scherm dan de huidige, want die heeft toch wel wat tijd nodig, in vergelijking met enige andere website. Al is het niet echt storend hoor.
Aan de opzet van het forum valt niet veel op te merken, t'is prima zo. Maar één ding is me plots wel opgevallen: in het forum staat telkens de vermelding "karma" - "positivo" -"negativo" onder de naam van degene die berichten gepost heeft.(Behalve bij mijn eigen berichten) Waar is dat goed voor ?
TIENS! Nu staat er plots "pluim" en "knuppel"    ??? 
Er wordt inderdaad hard aan gewerkt, want het veranderd met de minuut blijkbaar  :)

Tim C

CitaatNu staat er plots "pluim" en "knuppel"
Meer uitleg

Hopelijk loopt de site binnenkort wat sneller, al is wat we naar jouw versturen bijzonder weinig in vergelijking met andere sites. Het duurt even om het systeem een pagina in elkaar te doen boksen.

dj Peter

Citaat van: Tim C op 13 juli 2006 - 00:13:01
CitaatNu staat er plots "pluim" en "knuppel"
Meer uitleg



Ik ben er intussen al achter gekomen. Leuk item trouwens.


daan

F1pits.net, niks op aan te merken. :) Ga zo door.

kenny

vind de site goed, overzichtelijk.. enkel de menu's bovenaan (met het popup menu) vind ik niet zo praktisch.. maar dat zal meer aan mij liggen denk ik  ;D

voor de rest is het toch een site die ik ELKE dag meerdere keren bezoek...
het forum lees ik ook elke dag, maar post niet altijd...

8)

schumi4ever

de stilte zal inderdaad wel aan het mooie weer liggen. ik ben er alleszinds veel stiller op geworden maar ik ben er nog wel elke dag en lees alles. Op de site heb ik niks aan te merken en het forum vind ik wel leuk...  Ik geef er graag mijn mening maar in  ellenlange discussies waar eigenlijk alleen maar op elkaars kap gezeten wordt ga ik me niet moeien. Zulke discussies heb je echter overal dus das nie abnormaal, je hebt nu eenmaal mensen die graag fanatiek zijn...

Roel

ik lees de site, vooral het forum, meermaals per dag.
Wat aangehaald werd door iemand anders: enkele mensen die iets extra konden bijbrengen qua technische kennis of op het gebied van een leuke en toch pittige discussie voeren, lijken het niet meer de moeite te vinden om te posten.

Denk dat de grootste reden is dat de discussies hier 8 op 10 van bedenkenswaardig puberaal niveau zijn. -welles nietes welles nietes, ik krijg mijn gelijk niet, begin ik ff uit te halen...-

Ook simpelweg: F1 boeit over het algemeen een pak minder plus het mooie weer.

Vind dit wel één van de meest overzichtelijke fora en websites qua F1, goe bezig!
God save Mclaren

IVY440

Het was een van de eerste fora waar ik als f1-fan en internetter opkwam. Doordat ik bij f1-geschiedenis ging en ze daar ook een forum hebben, zat ik hier wat minder (maar dat was ook op andere f1 fora), maar dat probeer ik wel goed te maken ;)
Site is goed (al komt sommige nieuws wel laat op de site), forum is goed, dus keep up the good work ;)

JVA

Het is nog steeds de site waar ik (samen met Pitstop) het F1 nieuws kom lezen. Wat er aan ontbreekt kunnen kullie op mijn site vinden, maar dat was (en is) mijn mening. Het forum bezoek ik (helaas) ook wat minder omdat ik te veel tijd aan iets anders spendeer!