Wat vind jij van F1pits?

Gestart door Tim C, 12 juli 2006 - 11:00:58

« vorige - volgende »

FerrariMan

Kwa site is het vooral traag bij momenten.

Op moment van schrijven kan ik hier nog geen reacties lezen van de kwali. Als ik naar de rivalen ga, dan staat het daar vol met artikels.

Kwa forum, Tim, misschien die karma dingen wat meer doen opvallen? Gekleurde balkjes ofzo? Het springt er niet genoeg uit in mijn ogen.

Tim C

Zijn die reacties nodig?

Ik bedoel daarmee, er wordt nooit iets in gezegd. I want to thank the team, it's going to be a tough race. I pushed as much as I could. I'm happy/unhappy.

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 17:57:37
Zijn die reacties nodig?

Ik bedoel daarmee, er wordt nooit iets in gezegd. I want to thank the team, it's going to be a tough race. I pushed as much as I could. I'm happy/unhappy.
Als je die lijn doortrekt dan zijn er nog maar bitter weinig dingen nodig. De voorbeschouwingen bv, die enkel maar uit stats bestaan... Ik, en dan spreek ik enkel voor mezelf natuurlijk, lees graag de reacties. Hoe monotoon ze soms ook klinken.

My two cents.

Tim C

Ik ben ook geen fan van die "voorbeschouwingen".

Stel nu dat we de top 3 geven plus 1 of 2 opvallende rijders in 1 artikel gieten, zou dat dan beter zijn?

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 18:04:42
Ik ben ook geen fan van die "voorbeschouwingen".

Stel nu dat we de top 3 geven plus 1 of 2 opvallende rijders in 1 artikel gieten, zou dat dan beter zijn?
Zoiets ja, een soort 'toppers in de kwali' en 'floppers in de kwali' systeem. Zoiets als vaste rubrieken maar waar je toch wat reacties in kan verwerken. Dat hebben weinig sites, het is interessant en je kan er wat reacties in kwijt.

Eric

Hoe zouden jullie reageren op iemand die zijn persoonlijke mening zou posten (nieuws of Feature)?



Btw: de nieuwe layout is schitterend  ;)

Schumi nr1

Lijkt mij een goed idee,  er kan ook een forum topic aan besteed worden of zoiets. Zo kan het forum misschien weer wat actiever worden als er hier verder nagepraat wordt over die mening.

razzle_dazzle

Een opinie onderbouwd met de juiste paradigma en een goede argumentatie? JA!
Een opinie om ff met gif te kunnen spuwen zonder enige vorm van journalistieke juistheid? NEEN!

Het zou alleszins stof tot (hopelijk gezonde) discussies opwekken. :)

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 juli 2006 - 19:47:37
Een opinie om ff met gif te kunnen spuwen zonder enige vorm van journalistieke juistheid? NEEN!
Zetten we dat hier of zo? :P

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 18 juli 2006 - 00:57:32
Citaat van: Razzle_dazzle op 17 juli 2006 - 19:47:37
Een opinie om ff met gif te kunnen spuwen zonder enige vorm van journalistieke juistheid? NEEN!
Zetten we dat hier of zo? :P

Neen, houden zo ;). Opinies zijn gewoon gevaarlijk  :P.

daan


Schumi nr1

Inderdaad, de nieuwe forum layout oogt zeer fris!!!

dj Peter

Het ziet er allemaal héél properkes uit.


dj Peter

Ik merk toch dat de pagina's sneller geladen zijn hoor