GP van Frankrijk

Gestart door Supermariobros, 09 juli 2006 - 11:01:13

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: bogief1 op 16 juli 2006 - 11:14:23
Hij heeft niet mee gedaan met die laatste sessie, dus kan zijn auto toch even goed tot de nok gevuld zijn?
Zoals ik al zei: Hoevaak hebben we dat al gedacht om te zien hoe een wagen op exact dezelfde strategie staat als de koplopers.

Komt daarbij dat dit Magny cours is waar al zo vaak bewezen is dat een vierstopper het snelst is.

Raikkie

Hmm Willy Weber bij Flavio, paar minuten geleden bij Ron  :P Tijd voor wilde geruchten ?  :D

Raikkie

Proficiat aan de Schumi-Fans  :) Laten we hopen dat hij en niet die Spanjaard Weltmeister wordt  ;)

dj Peter


Tim C

Mooi resultaat van een slechte race

dj Peter


Schumi nr1

Leuk om te zien dat Ferrari weer volop mee doet voor de titel en dat FA hopelijk weer met zijn voetjes op de grond zal komen. :)

Verder was het een saaie race zonder veel opvallendheden.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

McChouffe

Ik had het wk al afgeschreven, maar na deze race is er toch nog hoop op een spannende strijd. Ze gaan het niet cadeau krijgen bij Renault.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle



Italia-France:2-0  ;).


Een oersaaie race die enkel de moeite was om te bekijken hoeveel schade Alonso zou lijden...niet bijster veel dus. Want laat ons eerlijk zijn, in dit puntensysteem is het praktisch onmogelijk om zo een grote kloof nog op te halen met nog amper 10? races te gaan.

Alonso verkeert momenteel in een identiek scenario als vorig seizoen, ook toen was de Mclaren sneller en ook toen had de Spanjaard de luxe om "controlerend" te rijden. Mensen die nog hopen op een superspannend slot zullen moeten rekenen op een volledige ontbolstering van Massa. Na Hockenheim krijgt ook de Renault een update trouwens, misschien liggen de waardeverhoudingen dan weer anders. Ik hoop alleszins van niet....

Jammer van de problemen bij Toyota trouwens, want er had mss. een podium ingezeten.

Raikkie

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 juli 2006 - 15:16:55
Want laat ons eerlijk zijn, in dit puntensysteem is het praktisch onmogelijk om zo een grote kloof nog op te halen met nog amper 10? races te gaan.
;)

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 16 juli 2006 - 15:54:55
Ik dénk dat FA zijn mening moet herzien...     ;D


http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=124088

Ik denk het (jammer genoeg) niet...