GP van Frankrijk

Gestart door Supermariobros, 09 juli 2006 - 11:01:13

« vorige - volgende »

Juan Pablo

die vleugels van BMW zien er dan wel lelijk uit, maar de werken wel  :-\, alle drie de sessies op kop,.. nu de kwalificatie nog, dat zou eigenlijk wel tof zijn.

Tja,.. van Ferrari had ik de mindere prestaties wel verwacht, maar van Renault eigenlijk niet. Vorig jaar domineerde Alonso ook en France.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

okee,

Ferrari eerste startij (als Schumacher al dan wel of niet die motorwissel heeft gemaakt, meneertje Mol zat weer van alles te roepen).

Maar dat maakt het resultaat niet minder.
Renault, of moet ik zeggen: Alonso, is de weg een beetje kwijt qua poles en eerste startrijen, Fisico kwalificeert zich altijd slecht.

Albers komt weer door de eerste sessie heen, en dan doet ie in sessie 2 één ronde!, het is geen Ferrari, ik vind dat een ongelovelijke domme beslissing.

Maar dat is allemaal nog niet zo erg als Button  ;D ;D

19de  ???, in een auto waarvan iedereen overwinningen had verwacht  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Schumi nr1

#32
Renault en Ferrari bleken er niet te staan tijdens de vrije trainingen, de kwalificatie heeft echter het tegendeel bewezen. Het laatste gedeelte bracht wel enkele leuke momenten op tussen Michael en Fernando :).

Tim C

Wat een sessie  :o

Wat hebben Schumi en Fernando leuke dingen laten zien  :o

Wat een thriller op het einde  :o

Wat een afgang voor Honda  :o

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 15 juli 2006 - 15:09:36
Ferrari eerste startij (als Schumacher al dan wel of niet die motorwissel heeft gemaakt, meneertje Mol zat weer van alles te roepen).

Geen motorwissel, wel brandje gehad.

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 15 juli 2006 - 15:53:35
Citaat van: Juan Pablo op 15 juli 2006 - 15:09:36
Ferrari eerste startij (als Schumacher al dan wel of niet die motorwissel heeft gemaakt, meneertje Mol zat weer van alles te roepen).

Geen motorwissel, wel brandje gehad.

Ja, en daarom begon Mol (Ned. commentator) te zeggen van: Schumacher motorwissel dit, 10 plekken terug, maar het was dus (weer eens) onzin.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Alonso wou een mentaal spelletje spelen met de heer Schumacher.

Schumacher liet hem volgens mij bewust nog eens passeren en sloeg hard toe met de pole.

Ik hoop dat Fernando morgen nul punten pakt en Ferrari nog een dubbel scoort. Pas dan zullen we zien waarvan hij gemaakt is.

bogief1

Wiliiams had een tactisch kwalificatie. Rosberg nog nieuwe banden geven om nog in de top 10 te staan. Daardoor komt Webber op plaats 11 terecht, tactisch beter dan plaats 9 of 10.

Ik vraag me af of Button het nog niet beklaagd dat hij bij Honda gebleven is.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Zeker want nu Rosberg op plaats 19 start, schuift Webber dus op naar die tactisch minder plaats 10 :P

Raikkie

Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 18:36:13
Zeker want nu Rosberg op plaats 19 start, schuift Webber dus op naar die tactisch minder plaats 10 :P
Maakt dat tactisch uit voor Webber ? Ik dacht eigenlijk dat die tactische zever enkel van toepassing was op die tien rijders die meededen aan de laatste sessie, motorwissel of niet...

Tim C

Is het eigenlijk iemand al opgevallen dat iedereen zo goed als altijd op dezelfde strategie staat. Uiteindelijk vervallen dus die tactische zaken en gaat het enkel om de startplaats...

dj Peter

Ik dacht dat P1 en P2 in de kwalificatie van Indy een toevalstreffer was voor de Red boys,maar dat blijkt dus niet het geval te zijn  :)
Schumi heeft de huidige wereldkampioen vandaag nog eens laten zien tegen wie hij de rest van het seizoen mag vechten om zijn titel te verdedigen en ook Massa verdiend een dikke pluim: de jongen begint zich blijkbaar eindelijk goed te voelen bij de Scuderia.
Ik heb enkel de laatste kwalificatiesessie gezien op La Deux en ik moet zeggen dat het lang geleden is dat er zo "gestreden" werd om de pole, t'was mooi  om aan te zien vooral bij de start van de sessie.
Ik hoop dat Michael 10 punten pakt en Fernando eens een keertje pech krijgt, kwestie van het kampioenschap wat spannender te maken nietwaar?  ;)

Doefie

Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 19:33:14
Is het eigenlijk iemand al opgevallen dat iedereen zo goed als altijd op dezelfde strategie staat. Uiteindelijk vervallen dus die tactische zaken en gaat het enkel om de startplaats...

Hoe dikwijls hebben we ons daar al niet op miskeken ? Vorig jaar was het ook altijd van "McLaren staat heel licht want ze doen het zo geweldig in de kwalificatie." en uiteindelijk reden ze hele sterke tijden met een zware wagen. Bedoel maar, niemand (buiten het team zelf natuurlijk) wat de strategiëen zijn dus kan even goed wel een taktisch iets zijn dan geen.

McChouffe

Knappe prestaties van beide Toyota's, benieuwd of ze iets kunnen laten zien tijdens de race.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 18:36:13
Zeker want nu Rosberg op plaats 19 start, schuift Webber dus op naar die tactisch minder plaats 10 :P

Hij heeft niet mee gedaan met die laatste sessie, dus kan zijn auto toch even goed tot de nok gevuld zijn?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna