Man van de race: V.S.

Gestart door Tim C, 03 juli 2006 - 12:02:18

« vorige - volgende »

Wie was voor jou de man van de race

M. Schumacher
9 (42.9%)
Massa
1 (4.8%)
Fisichella
0 (0%)
Trulli
7 (33.3%)
Alonso
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Coulthard
1 (4.8%)
Liuzzi
1 (4.8%)
Ander (vermelden)
2 (9.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Doefie

Citaat van: Sept op 04 juli 2006 - 10:23:20
Citaat van: Doefie op 03 juli 2006 - 21:26:39
Citaat van: McChouffe op 03 juli 2006 - 20:29:55
Aan de mensen die op Schumacher gestemd hebben: waarom? Hij heeft gewonnen, maar ik vind dit eigenlijk geen "man van de race" waard. Hij nam een slechte start waardoor Massa hem voorbij ging en Alonso bijna ook. Dan zat hij een halve race vast achter Massa, terwijl hij duidelijk sneller was.

Zelfde voor Massa ... omdat hij even aan de leiding rijdt en uiteindelijk tweede wordt omdat hij Schumacher niet kon volgen ... ?

Zo kunnen we bezig blijven, want wat heeft Trulli gedaan? Gewoon z'n race gereden, niemand ingehaald, tenzij door zijn 1-stop-strategie en door de massa uitvallers en daardoor vierde geworden..
Als we die redeneringen gaan doortrekken wordt er 9/10 niemand man van de race..

Trulli heeft in elk geval een betere race gereden dan Schumacher, Massa, Alonso, ... Vergelijk de Toyota eens met een Ferrari of een Renault.

robbert

ja natuurlijk als bijna heel het veld bij het begin eruit lag dan kan super aguri goed rijden en dan is zelfs sato de man van de race ;D

Jasper

Inderdaad, ik heb ook voor Schumacher gestemd. Trulli is in de hele race niet in beeld geweest. Schumacher heeft bij de eerste pitstops een superronde gereden, want hij reed met een volle benzinetank sneller dan Massa met een lege benzinetank.

Wat ik nog minder snap is stemmen op Massa (toch duidelijk genoeg verslagen door Schumacher?) of Coulthard (tel alle wagens op die voor hem zijn uitgevallen en hij komt nog niet dicht bij de top-10).

Doefie

Massa reed in zijn inlap drie seconden trager dan normaal ... natuurlijk kan Schumacher dan sneller gaan met een volle benzinetank ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 03 juli 2006 - 19:46:16
Citaat van: Schumi 2006 op 03 juli 2006 - 19:24:17
Citaat van: The REAL Freak op 03 juli 2006 - 18:31:35
Montoya heeft het meeste spektakel gebracht
Maar heeft wel geen race gereden... Montoya heeft voor mij eerder het spektakel verpest. Door die crash waren er direct 4 wagens uitgeschakeld die anders hadden kunnen strijden.

Door de startcrash waren 7 wagens uitgeschakeld: Raikkonen, Montoya, Heidfeld, Webber, Speed, Klien en Montagny.


Jarno Trulli
Ik heb het over de crash van Montoya (-Räikkönen, Speed en Heidfeld). Webber, Klien en Montagny vielen uit door een andere startcrash, als ik, me niet vergis. Wel vlak bij elkaar maar niet dezelfde crash ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 05 juli 2006 - 18:26:41
Citaat van: Supermariobros op 03 juli 2006 - 19:46:16
Citaat van: Schumi 2006 op 03 juli 2006 - 19:24:17
Citaat van: The REAL Freak op 03 juli 2006 - 18:31:35
Montoya heeft het meeste spektakel gebracht
Maar heeft wel geen race gereden... Montoya heeft voor mij eerder het spektakel verpest. Door die crash waren er direct 4 wagens uitgeschakeld die anders hadden kunnen strijden.

Door de startcrash waren 7 wagens uitgeschakeld: Raikkonen, Montoya, Heidfeld, Webber, Speed, Klien en Montagny.


Jarno Trulli
Ik heb het over de crash van Montoya (-Räikkönen, Speed en Heidfeld). Webber, Klien en Montagny vielen uit door een andere startcrash, als ik, me niet vergis. Wel vlak bij elkaar maar niet dezelfde crash ;)

Webber Klien en Montagny in de eerste bocht. Montoya, Räikkönen, Speed en Heidfeld in de tweede bocht. Button drie ronden later door schade aan zijn wagen.

Eric

een mens zou gaan denken dat sommige mensen achtervolgd worden door pech....

Vooral Kimi, Button en Villeneuve

Man v/d race...Trulli, ze hadden hem vroeger over Alonso moeten laten gaan, nu heeft hij kostbare tijd verloren achter Alonso

robbert

ja dat vind ik ook dan had hij op het podium gestaan en was hij voor die renaults geeindigd. dan kon renault nog meer punten verloren hebben  ;D

daan