Reïncarnatie

Gestart door Supermariobros, 29 juni 2006 - 19:20:46

« vorige - volgende »

Tim C

Om even filosofisch te doen:

Zelfs de kleinste zaken kunnen een gigantisch gevolg hebben, dus wat klein lijkt kan enorm belangrijk zijn.

Olav18

Citaat van: Doefie op 06 juli 2006 - 21:01:13
Citaat van: Schumi 2006 op 06 juli 2006 - 19:37:28
Citaat van: Doefie op 04 juli 2006 - 16:04:28ik geloof dat ons leven al vast ligt op het moment dat we worden geboren. Kleine dingen kunnen anders gaan, maar ik geloof best dat de voornaamste punten vastliggen. Ik geloof dat er voor alles wat er gebeurt een reden is, toeval bestaat niet.
Mijn vader heeft dat ook eens gezegd. Sorry, maar ik vind dat ronduit bullshit! Ik veronderstel dat jij je kinderen later nooit zal straffen als ze iets stout doen? Ik denk het toch ff lekker niet. Het licht echter volgens jhouw al vast dus waarom straffen?

Waarom zou ik mijne kleine niet straffen als hij iets verkeerd doet? ;) Lees het is opnieuw. Ik ze de voornaamste dingen, niet die klein prullen als is met een bic (of balpen of hoe men 't ook zegt) naar iemand zijn kop smijten ofzo he. Voornaamste dingen zijn de dingen die u leven beïnvloeden. Keuzes die je maakt, wanneer je sterft, wanneer je voor jezelf belangrijke personen ontmoet, enz.

En als je kind nou helemaal het verkeerde pad op gaat? Met foute mensen omgaat, crimineel wordt, behoorlijk ingrijpend zeg maar. Dan doe je niks want het ligt toch vast?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

The REAL BUTTON Freak

Ik weiger ook te geloven dat het vast ligt dat Alonso kampioen wordt, dat er twee WTC torens naar beneden denderen, dat er weeral twee kleine meisjes vermoord worden.

De enige die het leven maakt ben jezelf en de mensen en gebeurtenissen waarmee je in contact komt.

Je moet zelf keuzes maken in het leven, keuzes die je heel je leven blijven volgen, zoals welke richting je op school volgt, voor welk bedrijf je solliciteert,...


There is No Fate, wa gaan onze eigen weg.

Jasper

Citaat van: Doefie op 06 juli 2006 - 16:36:07
Citaat van: Jasper op 06 juli 2006 - 12:23:05
Of omdat er nog geen enkel bewijs is dat het er wel is en de aanwijzingen dat het er niet is met hopen op elkaar gestapeld worden?

Zoals

Citaat van: Tim C op 06 juli 2006 - 12:11:49
Omdat dat de basis van de wetenschap is?

Zeggen dat het niet bestaat tot dat er kan worden bewezen dat het wel zo is ? Kunt het ook makkelijk omdraaien he. Zeggen dat het wel bestaat tot het bewijs er is dat het niet zo is.

Zoals ik al zei, er is geen enkele aanwijzing dat reïncarnatie bestaat en er zijn wel aanwijzingen dat reïncarnatie niet bestaat. Voorlopig heeft "niet bestaan" dus een voorsprong.

Doefie

Jullie geloven wat jullie geloven, ik geloof wat ik geloof... moeilijk he.

Citaat van: Jasper op 07 juli 2006 - 12:36:35
Zoals ik al zei, er is geen enkele aanwijzing dat reïncarnatie bestaat en er zijn wel aanwijzingen dat reïncarnatie niet bestaat. Voorlopig heeft "niet bestaan" dus een voorsprong.

Zeg dan welke dat het niet bestaat ?

daan

Mmmh, dan maar als een tijger. Sterk dier, grote kat.