GP van V.S.

Gestart door Supermariobros, 26 juni 2006 - 10:20:40

« vorige - volgende »

Raikkie

Laat McLaren nu die Montoya eens buitengooien, ze hebben zoveel keuze uit talent en dan zetten ze zo'n brokkenpiloot in hun auto  :o Zelfs Ide of Sato waren door die bocht geraakt zonder brokken  >:( ::)

Ferrari 2010

Alonso moet nu wel sterk onderdoen voor Fisichella. Krijgt hij schrik? ;D  Wel vreemd dat hij nu ineens zo slecht doet, maar we zullen het tot woensdag maar op toeval houden zeker?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Senna

Alonso heeft wel geluk, als er niet zoveel mensen uitgevallen waren reed hij nu buiten de punten.

supersteven

hele goede race voor de Ferrari eindelijk eens geen pech voor Fisichella en Trulli
En wat Alonso betreft: zo slecht dat ik als Renault-hater het niet op de wagen durf steken
En een ferme startcrash
let the sunshine shine in your heart

Jasper

De Michelin-banden lagen duidelijk onder op dit circuit. In Frankrijk wint Alonso, daar ben ik vrij zeker van.

En Montoya, tja. Ik heb hem lang genoeg verdedigd, nu mag hij van mij ook de deur uit. >:(

Doefie

Villeneuve  :( Verdomme e, altijd als hij goed in de punten rijd begeeft zijn wagen het ::)

DJK

montoya moest remmen voor kimi die op zijn beurt moest remmen voor nog iemand anders aan de rechterkant... race incident en na alle beelden bekeken te hebben heeft de fia ook beslist dat niemand schuldig is, dat zegt genoeg.

McChouffe

Leuke start, voor de rest niet zo veel te beleven.

Ik stel me wel vragen bij het inhaalmaneuver van Fisico op Alonso. Fisico ging er opeens wel heel vlot voorbij. Teamorders?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Bruno

Citaat van: McChouffe op 03 juli 2006 - 20:34:32
Leuke start, voor de rest niet zo veel te beleven.

Ik stel me wel vragen bij het inhaalmaneuver van Fisico op Alonso. Fisico ging er opeens wel heel vlot voorbij. Teamorders?

Teamorders? Dat is toch verboden? ;-)

Ik elk geval, wel raar dat fisico ineens de sterkere in het team was.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Alonso's wagen schoof naar alle kanten. Daar leek mij toch iets mis mee. Of zou Flaaf in het begin van het seizoen gezegd hebben dat hij Alonso de helft van het seizoen zal steunen en daarna niet meer vanwege zijn overstap naar McLaren? Zou me toch verwonderen, als je wereldkampioen gaat worden blijf je die rijder toch steunen.

Ik denk dat dit een éénmalig dipje was en dat Alonso in Frankrijk wint. Al zou ik het graag anders zien.

sledge

Citaat van: Bruno op 03 juli 2006 - 23:38:25
Citaat van: McChouffe op 03 juli 2006 - 20:34:32
Leuke start, voor de rest niet zo veel te beleven.

Ik stel me wel vragen bij het inhaalmaneuver van Fisico op Alonso. Fisico ging er opeens wel heel vlot voorbij. Teamorders?

Teamorders? Dat is toch verboden? ;-)

Ik elk geval, wel raar dat fisico ineens de sterkere in het team was.

Als de ene rijder een seconde per ronde sneller is dan z'n teamgenoot in de beginfase, is het toch logisch dat de tragere wat gas lost als je teamgenoot je voorbij komt op het recht stuk?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Citaat van: Jasper op 04 juli 2006 - 15:20:18
Alonso's wagen schoof naar alle kanten. Daar leek mij toch iets mis mee. Of zou Flaaf in het begin van het seizoen gezegd hebben dat hij Alonso de helft van het seizoen zal steunen en daarna niet meer vanwege zijn overstap naar McLaren? Zou me toch verwonderen, als je wereldkampioen gaat worden blijf je die rijder toch steunen.

En de nummer 1 zien vertrekken naar McLaren in plaats van bij Renault te blijven? Ik herinner me destijds 1989, Ron Dennis wou ten alle koste vermijden dat Prost wereldkampioen zou worden, om de nummer 1 op de wagens van McLaren te houden in plaats van de Ferrari's. (Prost stapte in 1990 over). Briatore zal volgens mij ietswat gelukkig zijn moest Schumacher opnieuw wereldkampioen worden dit seizoen, dan ziet hij zijn nummer 1 niet naar McLaren verhuizen en hebben zij nog steeds "hogere" nummers dan hen (3-4 voor Renault en 5-6 voor McLaren).

Vergezocht misschien wel, maar zo gaat het er ook aan toe.

razzle_dazzle

De bandenkwestie van vorig jaar lijkt mij de enige reden van het falen van Renault dit jaar, Michelin heeft gewoon op safe gespeeld.

In Frankrijk zal Alonso terug op het hoogste schavotje staan  ;).

Sept

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 juli 2006 - 17:47:37
De bandenkwestie van vorig jaar lijkt mij de enige reden van het falen van Renault dit jaar, Michelin heeft gewoon op safe gespeeld.

In Frankrijk zal Alonso terug op het hoogste schavotje staan  ;).

Wachten tot morgen alvorens zo'n uitspraken te doen  :P
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

Er is nergens te vinden dat Alonso uiteindelijk iets met de dopingkwestie te maken zou hebben. Ik dacht dat de lijst vandaag zou worden vrijgegeven, maar die is nergens te vinden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.