Vakantie

Gestart door Supermariobros, 21 juni 2006 - 11:01:27

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: supersteven op 12 augustus 2006 - 22:01:31
[quoteVoeg citaat toe
Citaat van: supersteven op Vandaag om 15:57:09
morgen met de chiro naar bracht.
ben pas terug op 20 augustus


Bedoel je Brecht ? da's een buurgemeente  ]
Citaat

nee Bracht een dorpje in de oostkantons
Ah ok, want in de noorderkempen zeggen we Bracht ipv Brecht     :)

supersteven

z'n sinds enkele dagen terug uit kamp
heel plezant al heb ik de eerste dagen moeten missen met ziekte
let the sunshine shine in your heart

Alan Blues

Niet naar het buitenland geweest dit jaar.
Ik heb de drie eerste weken van augustus vakantie gehad. Drie weken regen...  :-\ :-\

Maar ik heb me toch goed geamuseerd want ik heb mijn kersverse, nieuwe vriendin veel gezien!!!!!  8) 8) 8) 8)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 23 augustus 2006 - 17:22:58
Niet naar het buitenland geweest dit jaar.
Ik heb de drie eerste weken van augustus vakantie gehad. Drie weken regen...  :-\ :-\

Maar ik heb me toch goed geamuseerd want ik heb mijn kersverse, nieuwe vriendin veel gezien!!!!!  8) 8) 8) 8)

Ik hoop voor u dat zij dat ook wist ?  ;D :D

Proficiat ;) (breng ze is langs het jeugdhuis he (tutututuuuu))

Martin

Hij zal haar toch wel meenemen naar het buurthuis?

Doefie

Citaat van: Martin op 23 augustus 2006 - 21:30:53
Hij zal haar toch wel meenemen naar het buurthuis?

Buurthuis is geen jeugdhuis. En 't is niet dat hij er elke keer zit of elke keer kan langskomen ;)

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 23 augustus 2006 - 17:22:58
Maar ik heb me toch goed geamuseerd want ik heb mijn kersverse, nieuwe vriendin veel gezien!!!!!  8) 8) 8) 8)

Veel gezien of veel van gezien?  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 23 augustus 2006 - 17:22:58
Niet naar het buitenland geweest dit jaar.
Slimme beslissing, 2 reisverslagen zouden wat veel zijn geweest hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Nog een klein dagje en ik ben op weg naar de Verenigde Staten. Het zal waarschijnlijk een heel interessante trip worden: http://paulvd.wordpress.com/2006/09/03/antwerp-university-visiting-ibm-in-the-usa/

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 15 september 2006 - 10:05:26
Nog een klein dagje en ik ben op weg naar de Verenigde Staten. Het zal waarschijnlijk een heel interessante trip worden: http://paulvd.wordpress.com/2006/09/03/antwerp-university-visiting-ibm-in-the-usa/
Amusement daar!

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 15 september 2006 - 14:03:26
Citaat van: McChouffe op 15 september 2006 - 10:05:26
Nog een klein dagje en ik ben op weg naar de Verenigde Staten. Het zal waarschijnlijk een heel interessante trip worden: http://paulvd.wordpress.com/2006/09/03/antwerp-university-visiting-ibm-in-the-usa/
Amusement daar!

Het is hier al heel leuk geweest.Ik zit momenteel op de Microsoftcampus te Redmond  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

Ik ben sinds gisteren terug en heb een fantastische week achter de rug. New York en Seattle zijn twee heel leuke steden en IBM en Microsoft zijn twee aangename bedrijven (met goede catering  ;)). We hebben heel wat zeer interessante presentaties gehad, maar ook knappe dingen gezien zoals researchprojecten van IBM en Microsoft en BlueGene/L (de tweede snelste supercomputer ter wereld).
Bij deze een paar foto's:


New York skyline vanuit de bus.


Manhattan gezien vanop de Empire State.


New York Stock Exchange.


IBM Industry Solutions Lab.


IBM Yorktown, waar BlueGene/L staat.


BlueGene/L.


IBM Poughkeepsie.


Microsoft Executive Briefing Center. Wij waren de eerste studenten die daar binnen mochten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros


Ferrari 2010

Inderdaad, zeer mooie foto's!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Ik begin al weer te watertanden. Vorig jaar in november naar NY - city geweest en wil dat graag nog eens overdoen. :)

Ik zonet terug van een weekje Zuid - Frankrijk, Cap D'agde. Nu terug wachten op congé zi tot volgend jaar!   :(
De Mens: In Het Gras![/color]