Vakantie

Gestart door Supermariobros, 21 juni 2006 - 11:01:27

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: Doefie op 20 juli 2007 - 17:20:17
Citaat van: Eric op 19 juli 2007 - 14:50:36
Citaat van: Doefie op 19 juli 2007 - 13:10:07
Nog 8 dagen en ik vertrek naar Phoenix :) en dan drie dagen ontspannen in Las Vegas...

1 wat ga je daar doen?
2 zonnecreme meedoen, je voelt het niet dat je verbrand

probeer in Vegas een show te zien (Ka is een aanrader)  ;)

mooi, veel succes in Phoenix en doe je best...
btw, temperatuur zou rond de 40°C zijn  :o  :o

1. Wereldkampioenschap Indoorkarten in Phoenix ;) (als een van de zes Belgen die meedoen)
2. ben ik zowieso van plan, ik verbrand direct :)

Doefie

Citaat van: Eric op 20 juli 2007 - 21:15:29
Citaat van: Doefie op 20 juli 2007 - 17:20:17
1. Wereldkampioenschap Indoorkarten in Phoenix ;) (als een van de zes Belgen die meedoen)
2. ben ik zowieso van plan, ik verbrand direct :)
mooi, veel succes in Phoenix en doe je best...
btw, temperatuur zou rond de 40°C zijn  :o  :o

Hehe, bedankt ik doe mijn best... Top 25 moet lukken, anders ben ik teleurgesteld. Ik ga natuurlijk voor het podium maar moet wat realistisch blijven en ik ken mijn tegenstanders niet (op de vijf Belgen en de enige Nederlander na natuurlijk :))

Temperatuur wordt de grootste merde volgens mij. Vorige week hittegolf en 50°Celsius, deze week zandstorm en tien graden minder... wordt nog leuk.

meatball

Citaat van: Doefie op 22 juli 2007 - 16:39:56
Citaat van: Eric op 20 juli 2007 - 21:15:29
Citaat van: Doefie op 20 juli 2007 - 17:20:17
1. Wereldkampioenschap Indoorkarten in Phoenix ;) (als een van de zes Belgen die meedoen)
2. ben ik zowieso van plan, ik verbrand direct :)
mooi, veel succes in Phoenix en doe je best...
btw, temperatuur zou rond de 40°C zijn  :o  :o

Hehe, bedankt ik doe mijn best... Top 25 moet lukken, anders ben ik teleurgesteld. Ik ga natuurlijk voor het podium maar moet wat realistisch blijven en ik ken mijn tegenstanders niet (op de vijf Belgen en de enige Nederlander na natuurlijk :))

Temperatuur wordt de grootste merde volgens mij. Vorige week hittegolf en 50°Celsius, deze week zandstorm en tien graden minder... wordt nog leuk.
Dan zet je toch gewoon de airco van je kart op ;)
Veel succes ginder en probeer ginder het Belgische volkslied te laten klinken,want hier is geen kat die het kent.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

#78
Hehe, ik heb verluchting ter hoogte van het kruis in mijn overall, airco genoeg dus ;D

'k zal misschien ook de Marseillaise gaan zingen? Of Wilhelmus ;D Ik heb wel enkel een Vlaams vlagske om mee te zwaaien, geen Belgisch...

supersteven

morgen met de chiro op kamp in opglabbeek voor 10 dagen
let the sunshine shine in your heart

Doefie

Heb geen bagage meer teruggekregen ::)

Hamilton MASTER

Bagage verloren?  :o

Moet je contact opnemen met luchthaven waar je vertrokken bent ;)


Mijn vakantie was goed tot ik de beslissing nam om een eind te maken aan mn 4 - jaar durende relatie.
Ik had al een keer de beslissing genomen om er een eind aan te maken maar deed die keuze ongedaan door de verkeerde redenen.
Hier kwam ik nu steeds meer achter en daarom heb ik het nu definitief gedaan gemaakt.
Het was een erg zware keuze, ik sta op een half jaar van afstuderen, werken en een appartement intrekken. M'n vriendin zou gevolgd zijn.
Ik moest het nu doen omdat als ik met deze gedachte zou blijven zitten zijn. De keuze om een relatie te stoppen als je samenwoont is alleen maar moeilijker leek me.

Ach ja m'n vakantie eindigt zo een beetje in mineur... Begin september trek ik terug naar op kot (waar zij ook een kamer heeft in hetzelfde gebouw...)
Gemeenschappelijke vrienden hebben is ook mogelijk een nadeel mochten ze een kant kiezen.

Alles zit op dit moment een beetje tegen maar de keuze die ik maakte was de juiste.
Nu hopen dat mijn half jaar er snel genoeg opzit, ik kan vertrekken met de noorderzon en ergens ver weg van leuven een job kan vinden.
Nadien settelen, bijstuderen tijdens m'n werk en hopelijk toch een goede toekomst.

Maar nu zuigt m'n vakantie verschrikkelijk ;)



Doefie

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 augustus 2007 - 13:50:46
Bagage verloren?  :o

Moet je contact opnemen met luchthaven waar je vertrokken bent ;)

United Airlines hebben die op de eerste vlieger naar hier gezet, zaterdagnamiddag kwam mijn bagage dan ook aan :)

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 augustus 2007 - 13:50:46Ach ja m'n vakantie eindigt zo een beetje in mineur... Begin september trek ik terug naar op kot (waar zij ook een kamer heeft in hetzelfde gebouw...)
Gemeenschappelijke vrienden hebben is ook mogelijk een nadeel mochten ze een kant kiezen.

Als ze dat doen zijn het geen echte vrienden ;) ik ben trouwens van mening dat ge nog met elkaar kunt blijven rondlopen ook al is u relatie gedaan... Lukt bij mij alleszinds toch.

Hamilton MASTER

Ja Doefie...

Maar er waren op dit moment al plannen van samenwonen en na anderhalf jaar samenwonen al mogelijke trouwplannen.
Dit zou nog wel even geduurd hebben maar binnen 2 jaar zou het zo ver geweest zijn.

We zullen wel zien ;)



meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 augustus 2007 - 18:33:05
Ja Doefie...

Maar er waren op dit moment al plannen van samenwonen en na anderhalf jaar samenwonen al mogelijke trouwplannen.
Dit zou nog wel even geduurd hebben maar binnen 2 jaar zou het zo ver geweest zijn.

We zullen wel zien ;)
Beter nu de korte pijn,als je je verdere leven verder wil met iemand moet het wel 100% goedzitten ,anders loopt het vroeg of laat toch fout.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 augustus 2007 - 18:33:05
Ja Doefie...

Maar er waren op dit moment al plannen van samenwonen en na anderhalf jaar samenwonen al mogelijke trouwplannen.
Dit zou nog wel even geduurd hebben maar binnen 2 jaar zou het zo ver geweest zijn.

We zullen wel zien ;)

Op deze moment zijt ge er niet veel mee natuurlijk, maar wat niet is kan nog komen he :) Als het niet met haar is, zit er wel iemand anders op u te wachten ;)

Hamilton MASTER

Vakantie is...

een terrasje doen met vrienden en kijken naar voorbijlopend schoon  8)



Racerke007

Dat is de ingesteldheid ...  ;)

Nog beter is...

als je kan relaxen op een circuit en dan genieten en praten met vrouwelijk schoon met dezelfde interesses ...  8)

Doefie

Citaat van: Hamilton MASTER op 16 augustus 2007 - 23:24:47
Vakantie is...

een terrasje doen met vrienden en kijken naar voorbijlopend schoon  8)

Dan toch liever het vrouwelijk schoon dat aan de tafel bij aanschuift en waar ge een goeie babbel mee kunt doen, dan dat ze gewoon voorbij lopen hoor ;)

Racegirl



Ben net terug van vakantie in Bardolino (aan het Garda-meer) en ik mis het zonnetje!!!!
Van 33 graden naar 19 is toch even wennen!

Op weg naar Garda-meer nog 2 dagen naar de bergen in Tirol geweest en een dagje Strasbourg en dagje Venetië.

+ Daguitstap naar Verona (al was het balkon van Romeo en Juliette een tegenvaller!)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.