Vakantie

Gestart door Supermariobros, 21 juni 2006 - 11:01:27

« vorige - volgende »

supersteven

Ik ga morgen met het internaat naar Slovakije en ben pas de 17de terug
let the sunshine shine in your heart

Raikkie

Eind juli ga ik naar de Norisring (Nürnberg), naar de DTM-race en natuurlijk ook de stad een beetje verkennen. Half augustus ga ik naar de Nürburgring, ook naar de DTM. Waarschijnlijk ga ik ook nog wel eens een dagje naar Parijs of Trier of Aken of Keulen of ... En thuis in de tuin zonnen met een leuk boek (of ook minder leuk boek -> herexamens) in de hand  :) 8)

daan

18 augustus ga ik met 14 vrienden zuipen op een of ander campingresort in Zeeland, dat gaat een mooie week worden ::)

McChouffe

Net terug van een weekje Tunesië. Het was heel leuk en natuurlijk fantastisch weer. Ik zal me dan nu maar bezighouden met achterstallige berichten op het forum hier te lezen  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Jeej, het zuiden met dit weer ...  :-\

Jasper

Ik vertrek morgen naar Italië tot en met één of andere zondag op het einde van juli (30 juli geloof ik).


daan

Citaat van: The REAL Freak op 17 juli 2006 - 10:30:15
In oktober een weekje Dublin.

Die foto van Parijs onder je posts, is dat een foto die een heel breed beeld heeft of zijn dat aan elkaar geplakte foto's? Het ziet er in ieder geval heel mooi uit.

The REAL BUTTON Freak

Foto vanaf de L'arc de Triomph, en er is niets geplakt.

Tim C

Dat is anders toch overduidelijk een composiet ;)


Tim C

en die zijn? Aan elkaar geplakt...

Doefie

So what ? Moet ge altijd per se u gelijk krijgen ? Panorama blijft panorama, of ze nu aan elkaar geplakt zijn of niet. Is mooie foto, punt.

Tim C


dj Peter

Pas op voor de knuppel hé mannekes .   ;)