GP van Canada

Gestart door McChouffe, 18 juni 2006 - 12:39:22

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 23 juni 2006 - 21:09:01Maar Renault blijkt snel, Ferrari darentegen liet vandaag niet veel zien :-\

Ferrari heeft iets nieuws: superhyper-economy mode  :P ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Een team dat volgens de consensus flexi-wings gebruikt heeft zijn vleugels trouwens niet aangepast, je raadt het al.

Het is BMW.

McChouffe

Citaat van: Tim C op 24 juni 2006 - 00:30:05
Een team dat volgens de consensus flexi-wings gebruikt heeft zijn vleugels trouwens niet aangepast, je raadt het al.

Het is BMW.

Moet Villeneuve dan eigenlijk niet opstappen bij BMW  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Dat zou niet hypocriet genoeg zijn... ;)

Supermariobros

Met de Renauts op P1 en 2 vrees ik dat we een erg saaie race tegemoet gaan. Mooie prestatie van Kimi Raikkonen met zijn McLaren met een knappe derde plaats als beloning en Michael Schumacher tja die mag een achtste titel dit jaar definitief vergeten na vanavond tenzij...

Raceverloop: Alonso en Fisichella rijden zij aan zij naar de eerste bocht, in een ultieme inhaalpoging van de Italiaan pakt hij ook de wereldkampioen mee. Raikkonen aan de leiding, ondertussen houdt Trulli het hele pak op waarbij de Fin steeds verderwegrijdt. Allé, het komt er dus op neer dat beide Renaults uitvallen, Raikkonen de race wint en Schumi tweede wordt en zo acht punten terugpakt op de Spanjaard en iedereen content is. Allé, de Schumi fans misschien niet maar de Mac fans wel.  :)

En iedereen zal het er wel mee eens zijn dat de Fin een zege verdient.

Tim C

Want hij heeft een rotjaar in een rotwage?

Zullen we de zegen dan meteen aan Monteiro schenken?

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 25 juni 2006 - 10:27:12
Want hij heeft een rotjaar in een rotwage?

Zullen we de zegen dan meteen aan Monteiro schenken?

Zegt hij cynisch: McLaren is de laatste weken goed op dreef, in Monaco had de Fin uitzicht op de zege en in Engeland haalde hij een knappe derde plaats. Niet goed genoeg want McLaren moet beter kunnen, maar de Ferrari fans moeten ook niet spreken hé.
In Canada werd verwacht dat ze beter zouden zijn dan Renault vanwege de rechte stukken, ze worden op een hoopje gereden. Bye bye overwinning en achtste titel voor Schumi. Ik weet ook wel dat Kimi niet gaat winnen maar Schumi zal dat evenmin doen vandaag.

Ferrari 2010

Laat ons hopen dat het allemaal strategie is :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Die Spanjaard gaat deze avond naar de overwinning cruisen, en achteraf beweren dat het hem niet kan schelen.

Wat de rest doet, who gives a damn.

McChouffe

Het WK zit erop. Een 5e en 10e plaats zijn ronduit slecht. Proficiat aan Renault en Alonso, ze hebben het verdiend.

Dat ze bij Ferrari maar alles zetten op de wagen van 2007 zodat die tenminste vanaf de eerste race competetief is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Senna

Ferrari is snel op het rechte stuk maar langzamer in de bochten, misschien niet ideaal voor de kwalificatie maar wel goed om in te halen tijdens de race. De Canada GP zit altijd vol verrassingen dus ik verwacht een leuke race.

McChouffe

Citaat van: Senna op 25 juni 2006 - 14:05:22
Ferrari is snel op het rechte stuk maar langzamer in de bochten, misschien niet ideaal voor de kwalificatie maar wel goed om in te halen tijdens de race. De Canada GP zit altijd vol verrassingen dus ik verwacht een leuke race.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees ervoor dat Alonso heel gemakkelijk een grote, onoverbrugbare voorsprong zal kunnen opbouwen. De einige die Alonso zou kunnen bedreigen is Fisico. Benieuwd of we iets van strijd gaan zien tussen beide Renaults.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Senna op 25 juni 2006 - 14:05:22
Ferrari is snel op het rechte stuk maar langzamer in de bochten, misschien niet ideaal voor de kwalificatie maar wel goed om in te halen tijdens de race. De Canada GP zit altijd vol verrassingen dus ik verwacht een leuke race.
Laat ons hopen, maar ik vrees ervoor. Voor de eerste bocht kunnen ze sowieso al niet inhalen, eerste bocht misschien een kans, dan begint hij afstand te verliezen door de vele bochten, op het eerst volgende rechte stuk is die achterstand al te groot zodat je met die hoge snelheid niets bent ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sledge

Waar kunnen we nu de race zien? Of La Deux vanaf 19u20?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

McChouffe

Citaat van: sledge op 25 juni 2006 - 18:37:46
Waar kunnen we nu de race zien? Of La Deux vanaf 19u20?

18.30 - 19.20 La Une
19.20 - einde La Deux

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.