Voetbalcompetitie 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 13 juni 2006 - 10:42:03

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Ik wil geen kwaad bloed zetten bij Standard-fans maar mét Tchité hadden ze Boekarest uitgeschakeld in de voorronde van de CL.
Als je ziet hoe effectief hij vorig seizoen was voor Standard en hoe hij dit seizoen speelt bij Anderlecht, zegt dit genoeg.

Even niet over Standard:

Wat zegt Emilio Ferrera nu ? "Brugge heeft geen spitsen nodig, Anderlecht wel."
Nogthans staat hij met 6/12 al 6 punten achter op Anderlecht en vergeet hij dat zijn middenvelders tegen grote ploegen niet zullen scoren of toch niet zo makkelijk als tegen Beveren.
Elke club heeft spitsen nodig, het is niet de taak van de middelvelders om voor doelpunten te zorgen.

Volgens mij is hij gefrustreerd omdat zijn aanvallers niet scoren en niet het gewenste niveau hebben. Salou en Balaban zijn beide uit vorm en Roelandts is enige spits die keihard werkt en buiten zijn goals ook op het veld rendement geeft aan de ploeg. Balaban zal nooit ballen recupereren zoals Roelandts dit doet. Snap niet dat Emilio zegt dat hij geen spitsen nodig heeft... Begint zelfde soap te worden als met Ceulemans.
Club heeft 6 punten maar tegen Beveren was het heel erg nipt qua niveau...



razzle_dazzle

Gedane zaken nemen geen keer, Luciano zal z'n redenen wel hebben gehad.

En net zoals u vind ik Brugge tot nu toe allesbehalve overtuigend, op verplaatsing lijken ze even kwetsbaar als onder Ceulemans. Hun middenveld is met Daerden wel verstrekt. Salou weet nu dat het bij een topclub niet altijd even makkelijk is als bij een middenmotor die volledig in zijn dienst speelt. Balaban zou ik niet uit vorm noemen, hij maakte toch al enkele mooie en belangrijke goals, maar Balaban mist vaak het vertrouwen en het lef van de trainer.

Anderlecht speelde ook nog niet denderend, maar behaalde wel het maximum van de punten, zij beschikken over spelers die met een individuele actie het verschil kunnen maken. Als die ploeg volledig op mekaar is ingespeeld zullen ze los kampioen spelen de komende jaren. Voor de Champions League zullen ze nog iets tekort komen vrees ik, de automatismen zijn er nog niet en vooral achteraan lijken ze kwetsbaar, misschien kan Pareja het probleem centraal oplossen, maar de flanken blijven matig. Boussoufa heeft zich verrassend goed aangepast, want ook Gent speelde vorig volledig in functie van hem! Tchité heeft talent maar het blijft afwachten of Vercauteren z'n systeem zal wijzigen als Frutos terugkomt. Tchité zal bovendien nog een terugval krijgen, vorig jaar was hij na de winterstop ook veel zwakker. Natuurlijk is het handig om zo iemand in huis te hebben als je op de counter wilt spelen.

Genk speelt boven hun mogelijkheden momenteel, zij hebben deze punten vooral aan de makkelijke kalender te danken.

Anderlecht is vertrokken, plaats 2 en 3 blijven nog helemaal open.


Hamilton MASTER

Zoals je zegt heeft Brugge nog problemen voorin. Ferrera die zegt dat Brugge geen spitsen nodig heeft is dom, maar haalt wel druk van de spitsen.
Ferrera die zegt dat Blondel man van de match was tegen Anderlecht, vind ik ook vreemd. Blondel is een speler die niet snel genoeg ziet waar de ruimte ligt. Hij is technisch onderlegd maar er moet al een gat van 4 meter zijn vooraleer hij een opening echt ziet.

Genk heeft inderdaad zoveel punten door geluk en de kalender. Het zal snel minderen en dan zal heel Genk toch rouwen om het vertrek van Defour.

Anderlecht heeft inderdaad meer automatismen nodig, maar als je ziet dat de hele centrale verdediging anders is en ook rechtermiddenveld nieuw is, heeft dit logischerwijze tijd nodig.
Anderlecht heeft een ploeg om op de counter te spelen tijdens de Champions League. Ik hoop alleen dat Vercauteren niet Biglia, Hassan, Bousouffa én Tchité in dezelfde ploeg zet. Tegen Milan kan dit zelfmoord zijn.



razzle_dazzle

Lierse had ik toch iets beter uit de startblokken verwacht, ze kampen eigenlijk met hetzelfde probleem als vorig jaar: gebrek aan scorend vermogen! Of dit aan de aanvallers ligt of het gebrek aan aanvoer laat ik in het midden, maar waarom dan een speler als Snoeckx laten gaan? Ik heb trouwens vernomen dat ze Vairelles eerst nog zullen moeten verpatsen vooraleer ze in staat zullen zijn om versterking binnen te halen. Het verdedigend component is dan weer vrij degelijk. Jullie hebben trouwens de meeste gele kaarten tot nu toe, zijn jullie dit jaar de schoffies van dienst  :P?






Hamilton MASTER

Snoeckx was toch van GBA ?


Nog heel slecht nieuws voor Lierse...
Mrdja gaat naar Zulte-Waregem. De 22-jarige basisspeler van Lierse zou nog een paar details moeten afwachten maar er wordt aangenomen dat hij binnen de 2 dagen een contract versiert bij Zulte.

Weer een aderlating voor Lierse dus, dat naar mijn mening, met Mrdja hun beste aanvaller laat vertrekken.
Wie nu voor de goals gaat zorgen is mij een grote vraag, Bob Peeters kan in 1 seizoen geen 15 goals meer maken.



Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 augustus 2006 - 10:37:49
Snoeckx was toch van GBA ?


Nog heel slecht nieuws voor Lierse...
Mrdja gaat naar Zulte-Waregem. De 22-jarige basisspeler van Lierse zou nog een paar details moeten afwachten maar er wordt aangenomen dat hij binnen de 2 dagen een contract versiert bij Zulte.

Weer een aderlating voor Lierse dus, dat naar mijn mening, met Mrdja hun beste aanvaller laat vertrekken.
Wie nu voor de goals gaat zorgen is mij een grote vraag, Bob Peeters kan in 1 seizoen geen 15 goals meer maken.

Ik heb het daarnet ook gelezen, nu maar hopen dat hij ook effectief komt want met Leonardo was het ook goed zo goed als geregeld.
Maar een extra spits was broodnodig en Mrdja zie ik graag komen, heeft zich al genoeg bewezen.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 augustus 2006 - 10:37:49
Snoeckx was toch van GBA ?

Nog heel slecht nieuws voor Lierse...
Mrdja gaat naar Zulte-Waregem. De 22-jarige basisspeler van Lierse zou nog een paar details moeten afwachten maar er wordt aangenomen dat hij binnen de 2 dagen een contract versiert bij Zulte.

Weer een aderlating voor Lierse dus, dat naar mijn mening, met Mrdja hun beste aanvaller laat vertrekken.
Wie nu voor de goals gaat zorgen is mij een grote vraag, Bob Peeters kan in 1 seizoen geen 15 goals meer maken.
Hmm ik dacht van Lierse, vorig jaar betrokken in de ruil met Milenkovic.

razzle_dazzle

#112
Om 18 u houdt Standard een belangrijke persconferentie volgens de webmaster van de officiële website, sommige geruchten beweren dat heel de trainersstaf ontslagen werd, anderen dat er een internationale toptransfer werd gerealiseerd.

Ik hoop alleszins het tweede, anders mogen we in Luik spreken over de grootste schande sinds jaren.

EDIT http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF30082006_048  >:( >:( >:( >:( >:(

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2006 - 13:13:34
Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 augustus 2006 - 10:37:49
Snoeckx was toch van GBA ?

Nog heel slecht nieuws voor Lierse...
Mrdja gaat naar Zulte-Waregem. De 22-jarige basisspeler van Lierse zou nog een paar details moeten afwachten maar er wordt aangenomen dat hij binnen de 2 dagen een contract versiert bij Zulte.

Weer een aderlating voor Lierse dus, dat naar mijn mening, met Mrdja hun beste aanvaller laat vertrekken.
Wie nu voor de goals gaat zorgen is mij een grote vraag, Bob Peeters kan in 1 seizoen geen 15 goals meer maken.
Hmm ik dacht van Lierse, vorig jaar betrokken in de ruil met Milenkovic.

Snoeckx stond inderdaad onder contract bij Germinal Beerschot. (daarnet even opgezocht)

Zulte-Waregem huurt Mrdja voor een jaar van Lierse met optie om de spits definitief aan te trekken.


Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2006 - 14:42:35
Om 18 u houdt Standard een belangrijke persconferentie volgens de webmaster van de officiële website, sommige geruchten beweren dat heel de trainersstaf ontslagen werd, anderen dat er een internationale toptransfer werd gerealiseerd.

Ik hoop alleszins het tweede, anders mogen we in Luik spreken over de grootste schande sinds jaren.

Dat klinkt niet al te best als je het mij vraagt. Afwachten maar.

Hamilton MASTER

Boskamp ontslagen?

Wordt grootste crisis ooit bij Standard. Boskamp was dé geknipte coach voor een speler als Defour.
Nu wordt het zwaar voor zo'n jonge gast als hij zijn grootste steun kwijt is.

Ik denk dat Standard een heel erg domme beslissing heeft genomen. Hiermee blijkt dat het bestuur nog steeds niet beseft dat het met de huidige spelers gewoon niet lukt. Een spits hebben ze niet. Jovanovic speelt aardig maar is geen killer.
Pletikosa komt ook al niet en Boskamp nu weg.

Jammer voor Standard, ik zie ze niet hoog meer eindigen...

Afwachten wie ze nu uit de goot halen. Zou me niets verbazen mocht D'Onofrio terug aan de slag gaan...



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 augustus 2006 - 14:55:46
Boskamp ontslagen?

Wordt grootste crisis ooit bij Standard. Boskamp was dé geknipte coach voor een speler als Defour.
Nu wordt het zwaar voor zo'n jonge gast als hij zijn grootste steun kwijt is.

Ik denk dat Standard een heel erg domme beslissing heeft genomen. Hiermee blijkt dat het bestuur nog steeds niet beseft dat het met de huidige spelers gewoon niet lukt. Een spits hebben ze niet. Jovanovic speelt aardig maar is geen killer.
Pletikosa komt ook al niet en Boskamp nu weg.

Jammer voor Standard, ik zie ze niet hoog meer eindigen...

Afwachten wie ze nu uit de goot halen. Zou me niets verbazen mocht D'Onofrio terug aan de slag gaan...

D'Onofrio of Ivic...dan zijn het rellen in Lier (de volgende match)! Degoutant. Ik denk da'k voor Cercle Brugge ga supporteren vanaf nu! >:(

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2006 - 15:05:30
Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 augustus 2006 - 14:55:46
Boskamp ontslagen?

Wordt grootste crisis ooit bij Standard. Boskamp was dé geknipte coach voor een speler als Defour.
Nu wordt het zwaar voor zo'n jonge gast als hij zijn grootste steun kwijt is.

Ik denk dat Standard een heel erg domme beslissing heeft genomen. Hiermee blijkt dat het bestuur nog steeds niet beseft dat het met de huidige spelers gewoon niet lukt. Een spits hebben ze niet. Jovanovic speelt aardig maar is geen killer.
Pletikosa komt ook al niet en Boskamp nu weg.

Jammer voor Standard, ik zie ze niet hoog meer eindigen...

Afwachten wie ze nu uit de goot halen. Zou me niets verbazen mocht D'Onofrio terug aan de slag gaan...

D'Onofrio of Ivic...dan zijn het rellen in Lier (de volgende match)! Degoutant. Ik denk da'k voor Cercle Brugge ga supporteren vanaf nu! >:(

Waarom niet voor ons?  ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 30 augustus 2006 - 15:08:17
Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2006 - 15:05:30
Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 augustus 2006 - 14:55:46
Boskamp ontslagen?

Wordt grootste crisis ooit bij Standard. Boskamp was dé geknipte coach voor een speler als Defour.
Nu wordt het zwaar voor zo'n jonge gast als hij zijn grootste steun kwijt is.

Ik denk dat Standard een heel erg domme beslissing heeft genomen. Hiermee blijkt dat het bestuur nog steeds niet beseft dat het met de huidige spelers gewoon niet lukt. Een spits hebben ze niet. Jovanovic speelt aardig maar is geen killer.
Pletikosa komt ook al niet en Boskamp nu weg.

Jammer voor Standard, ik zie ze niet hoog meer eindigen...

Afwachten wie ze nu uit de goot halen. Zou me niets verbazen mocht D'Onofrio terug aan de slag gaan...

D'Onofrio of Ivic...dan zijn het rellen in Lier (de volgende match)! Degoutant. Ik denk da'k voor Cercle Brugge ga supporteren vanaf nu! >:(

Waarom niet voor ons?  ;)

Je hebt me net een ijskoude rilling bezorgd over heel mn rug en ledematen !

brrrr... wat een gedacht... supporteren voor zulte ....  :-\ :-\ :-\




;)



razzle_dazzle

Juist telefoontje gehad.
Boskamp en de hele technische staf (tot de kine toe ) ligt buiten.
De nieuwe trainer wordt vanavond wss voorgesteld en het is NIET DD of Ivic
Er zouden ook een tweetal spelers worden aangekondigd vanavond.


Hamilton MASTER

Ze hebben niet genoeg geld om nieuwe spelers te kopen, maar elk lopend contract van de werknemers van het bestuur tot en met kine  wordt wel opgeschort ?
Ze moeten elk contract wel afkopen vooraleer ze dit kunnen doen... Maar daar is kennelijk wél geld genoeg voor.. Toch vreemd.

Ik hoop dat het aanwinsten zijn...
Ik ga een gok doen:
Olivier De Cock en Hélder Postiga. ;)