Voetbalcompetitie 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 13 juni 2006 - 10:42:03

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

En gelijk heb je. Antwerp kan Dender niet meer bijbenen, Kv mischien nog wel maar ik verwacht van niet, Ik vermoed dat Kv Mechelen en Dender promoveren, Antwerp heeft na de winterstop al zen kansen op promotie zelf verspeeld.

Jasper

Weet je, als we de eindronde verliezen, hebben we tenminste nog een kans gehad en vooral ook een aantal mooie wedstrijden die ik wel zal bijwonen. :)

Maar goed, de weg naar de eindronde is nog lang. Ik denk dat ik al iets te vroeg euforisch aan het worden ben. Feit is wel dat we gedaan hebben wat Genk en Brugge niet konden, namelijk winnen op het Kiel. :)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 25 april 2007 - 20:10:09
Weet je, als we de eindronde verliezen, hebben we tenminste nog een kans gehad en vooral ook een aantal mooie wedstrijden die ik wel zal bijwonen. :)

Maar goed, de weg naar de eindronde is nog lang. Ik denk dat ik al iets te vroeg euforisch aan het worden ben. Feit is wel dat we gedaan hebben wat Genk en Brugge niet konden, namelijk winnen op het Kiel. :)

Maar Genk en Brugge zullen wel niet degraderen.  ;)

razzle_dazzle

Als Brugge deze tendens verder zet, zijn ze wel op de goede weg...of denk je dat Simaeys de redder in nood gaat zijn? ;D

Supermariobros

En komend weekend lopen ze tegen een nieuwe nederlaag aan, het is onze kans en hopelijk benutten we die om ons seizoen wat op te fleuren.

Supermariobros

Club Brugge heeft nog maar eens een trainer aan de deur gezet, de volgende die het mag proberen is Jacky Matthijssen (Charleroi).

razzle_dazzle

Ho ho Janetski is nog altijd niet buiten he...Brugge wil hem graag als assistent van Matthijssen houden.
Matthijssen heeft in het verleden toch al bewezen met beperkte middelen goede resultaten te halen (o.a. een 4de plaats met STVV en een 6de met chalala dat op leven na dood was toen hij daar arriveerde...), dus vind ik het wel een goede keuze...


Racegirl


Ach, een trainerswissel gaat heus niet alles goedmaken!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Lierse heeft gisteren dé kans gemist om op gelijke hoogte met Beveren te komen, de Pallieters kwamen echter niet verder dan een 1-1 gelijkspel terwijl Beveren met 2-0 de boot inging bij Brussels. Lierse volgende week naar Club, Beveren naar Anderlecht. Lierse heeft de meeste kans om iets te rapen, al geloof ik er niet echt in. Toch blijf ik hopen dat Lierse alsnog de eindronde haalt en dat Beveren eindelijk eens uit de eerste klasse verdwijnt.

Club leed gisteren zijn tiende nederlaag van het seizoen, Waregem haalde eindelijk nog eens zjn goede voetbal uit de kast en won verdiend. Vanavond woedt de titelstrijd in alle hevigheid verder. Genk wint en Anderlecht zal een hele vette kluif hebben aan Roeselare, zekomen niet verder dan een gelijkspel.

Jasper

Club Brugge - Lierse verliezen we
Lierse-Moeskroen winnen we
Lokeren-Lierse winnen we of spelen we gelijk

Eindtotaal 25 of 26 punten voor Lierse.

Anderlecht-Beveren verliezen ze
Beveren-Bergen winnen ze of spelen ze gelijk
STVV-Beveren verliezen ze of spelen ze gelijk

Eindtotaal 25, 26, 27 of 28 punten voor Beveren.


In voetbal kan alles maar we hadden gisteren moeten winnen van Westerlo...

Supermariobros

Anderlecht is gisteren kampioen geworden, de Brusselaars versloegen stadsgenoot Brussels met 6-0, terwijl titelconcurrent Genk op eigen veld de boot inging tegen Charleroi (0-2). Standard is zeker van Europees voetbal na een 1-0 zege tegen Club Brugge.

Onderaan is Lokeren gered na een 1-1 gelijkspel op Zulte-Waregem, Beveren blijft voorlaatste na een 0-0 gelijkspel tegen Bergen. Rode lantaarn Lierse had lang uitzicht op de zege tegen Moeskroen, Tomou besliste daar een paar min. voor tijd echter anders over. 3-3 werd het op het Lisp.

Op de laatste speeldag wordt beslist wie rechtstreeks zakt en wie de eindronde speelt. Lierse moet naar Lokeren en Beveren trekt naar Staaien om St. Truiden partij te geven.

Proficiat aan Anderlecht, een titel is altijd verdiend!

Hamilton MASTER

Anderlecht al bij al toch verdiend gewonnen vind ik.

De laatste rechte lijn van 7 matchen haalden ze een mooie 21 op 21.
Momenteel beste aanval en verdediging van de competitie.

Ik hoop dat Tchité op de slotdag nog topschutter kan worden, dan hebben we werkelijk alles gewonnen in Belgie (buiten de beker :()

Genk heeft misschien wel goed voetbal gespeeld maar de laatste 2 tot 3 maand zwalpte het toch en heeft het veel geluk gehad.
Geluk van een kampioen klonk het maar de kern was niet breed genoeg.
Je merkte duidelijk dat de afwezigheid van of Soetaers of Chatelle een gigantische aderlating was. Het verlies van Bosnjak is heel goed opgevangen moet ik wel toegeven.

Anderlecht dus naar mijn mening ook verdiend kampioen. De oorlog van Reynders en Broos en natuurlijk ook de onvermijdelijke Vermeersch waren ruim onder de gordel.
Een team dat zo'n zaken nodig heeft om kampioen te spelen zou geen kampioen mogen worden en dat is zo uitgekomen.

Waarom mag Vermeersch zo'n uitlatingen doen als Stijnen voor mindere uitlatingen 3000 € boete krijgt ?

Ik hoop dat Standard de beker pakt. Ze hebben een heel goede match gespeeld tegen Brugge dit weekend en verdienen een prijs op basis van hun seizoen.



Jasper

Citaat van: Supermariobros op 13 mei 2007 - 11:23:41Rode lantaarn Lierse had lang uitzicht op de zege tegen Moeskroen, Tomou besliste daar een paar min. voor tijd echter anders over. 3-3 werd het op het Lisp.

Eigenlijk heeft de scheidsrechter daar meer over beslist dan Moeskroen zelf. In de 14e minuut werd het 2-0 voor Lierse maar het doelpunt werd onterecht afgekeurd. Als het na 14 minuten 2-0 staat, krijg je een héél andere wedstrijd als nu.

Verdomme toch.

Jasper

Ik ga kapot aan de spanning... Met nog een paar minuten te gaan staat Lierse 1-4 voor dus die 3 punten zijn binnen. Maar STVV-Beveren staat 2-2 dus als daar nog 1 goal aan de verkeerde kant valt...


Jeeeeeeeeeezus dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Jasper

3-2 STVV olé olé!!!

Mensen mensen mensen... dit is niet te geloven. Als 2005-2006 een mirakel was, dan zijn er voor dit seizoen gewoon geen woorden.