Voetbalcompetitie 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 13 juni 2006 - 10:42:03

« vorige - volgende »

FerrariMan

Volgende week oefenmatch Standard - Juve! Aanwezig!

razzle_dazzle

#256
Idd. en de fans van Juventus krijgen Tribune IV helemaal toegewezen. Leuk leuk, hopelijk houden we er na het seizoen een cadeautje a la nedved aan over  :P.

F-man tussen de bianconeri of tussen de onzen?

Ik lees wel juist dat Juve de dag erna tegen Napoli speelt. Vermoedelijk zullen ze dan ook met hun B-ploeg spelen...

Racegirl



Genk alweer zwaar onderuit! 5-0 verlies tegen Bergen.
Anderlecht komt door gelijkspel tegen Zulte-Waregem 1 puntje dichter en laat dus de kans liggen om nu al over Genk te kruipen.

Terugkeer Bob Peeters meteen bekroond met doelpunt en een puntje voor Lierse.

Brugge kan nog eens winnen met 4-1 tegen Brussels, maar wist alweer 2 strafschoppen.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Hamilton MASTER

Citaat van: Racegirl op 18 maart 2007 - 13:48:44
Brugge kan nog eens winnen met 4-1 tegen Brussels, maar wist alweer 2 strafschoppen.

Tsja, maar het is zoals Balaban het zegt hé: "Ik ben te belangrijk voor Brugge, ik moet altijd het verschil maken. Ik ben te goed voor de ploeg."
Nadien zei hij ook dat het ongezond was dat de club  hun sterkhouders liet vertrekken en dat hij daardoor beste van club was.

Een kleine week daarop mist bij 2 penalty's... Mocht Brugge gelijkgespeeld hebben zou het kot te klein geweest zijn.
Maar toch goede match van club, combinerend beter dan in weken.



razzle_dazzle

17/03/2007 - Standard v Juventus
Standard zal op 24 maart aanstaande, om 18u, uitkomen tegen het Italiaanse AC Juventus.

De ticketing zal vanaf maandag geopend zijn.

In overleg en gezamelijk akkoord met PHK (public hysterik) zal de volledige Tribune IV geopend worden voor toeschouwers van de prestigieuze tegenstander.

Voor de andere drie tribunes kunnen de abonneehouders genieten van een voorkeurstarief, namelijk €10. De niet-abonnees betalen €15.

De abonneehouders hebben eveneens recht op een voorrangsperiode en dit tot en met 20 maart. Ook daarna behouden ze het voorkeurstarief maar wordt hun abonneeplaats niet langer gegarandeerd.

FerrariMan

De match tegen Napoli is uitgesteld Razzle, maar gezien Del Piero en Buffon een internationale match hebben is het niet zeker of ze erbij zullen zijn. Nedved en co wel. Als ik ga dan is het met een abonnementshouder van Standard, dus tussen de rooi zitten.  :)

razzle_dazzle

#261
Bwaja wij missen Rapa, Defour, Fellaini en Geraerts ook. Nu zijn we mekaar waard  8) :P.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 maart 2007 - 19:02:31
Bwaja wij missen Rapa, Defour, Fellaini en Defour ook. Nu zijn we mekaar waard  8) :P.
Standard lijkt me de favoriet. Juve is dan ook een 2de klasser... :)

Racegirl

Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2007 - 19:56:32
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 maart 2007 - 19:02:31
Bwaja wij missen Rapa, Defour, Fellaini en Defour ook. Nu zijn we mekaar waard  8) :P.
Standard lijkt me de favoriet. Juve is dan ook een 2de klasser... :)

;D ;D ;D ;D ;D ;D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Hamilton MASTER

Ze wonnen met 3-2.

Onbekend was de ploeg van Juve zeker niet, Trezeguet scoorde de 2 doelpunten voor de Oude Dame.



razzle_dazzle

Beelden van een of andere Italiaanse zender:

http://youtube.com/watch?v=ctc21ubt7j0&mode=related&search=

Het was een leuke match, ik ben blij dat ik niet ben thuis gebleven om onze nationale ploeg aan het werk te zien.

Hamilton MASTER




Hamilton MASTER

Mauves Arméé olé oléé  :D ;D



Supermariobros

Teleurstellende topper, maar de drie punten zijn binnen en daar gaat het om. Genk moet zondag naar zijn zwarte beest Germinal Beerschot, ik denk dat ze al tevreden zullen mogen zijn als ze daar een punt halen.

razzle_dazzle

#269
Ik ben er zelfs niet ontgoocheld over, dit Standard was te fel gehavend om punten te gaan halen op Anderlecht. Een middenveld met DRIE! tieners en twee oude knoken! En zelfs nu waren we niet de mindere in het spel, ik heb Boussoufa, Frutos en Biglia niet veel zien doen gisteren. Diegene die gisteren het verschil maakte was Mémé Tchité door letterlijk in elk gat te duiken en achter elke bal aan te gaan.

De bekermatch wordt een heel ander gegeven met Conceicao en een hopelijk iets fittere Rapaic of Sa Pinto. Anderlecht kan het spel niet maken en dat gaan wij in de beker bewijzen... :). Trouwens Geraerts who? Witsel liet gisteren als 17-jarige zien wat hij in z'n mars heeft. Dat wordt een hele goeie. Laat Pareltje maar terug naar de Brugse meststal gaan...

En nu maar hopen dat die kutsmurfen punten laten liggen op het Kiel.