Villeneuve stapt uit coureursvereniging GPDA

Gestart door QMaverick, 11 juni 2006 - 10:18:04

« vorige - volgende »

QMaverick

Villeneuve stapt uit coureursvereniging GPDA

WWW.NU.NL Uitgegeven: 10 juni 2006 22:56

LONDEN - Formule 1-coureur Jacques Villeneuve is zaterdag opgestapt als bestuurslid van de coureursvereniging GPDA. Hij is het niet eens met het aanblijven van collega Michael Schumacher als voorzitter.

De positie van Schumacher stond ter discussie na het 'parkeerincident' van Monaco. Tijdens de kwalificatierace stopte de zevenvoudige wereldkampioen zijn bolide na een bocht met als gevolg dat coureurs na hem moesten afremmen en hun tijd niet konden verbeteren. Dat leverde woedende reacties op.


Vrijdag voerden de Formule 1-coureurs crisisoverleg op Silverstone. Bestuurslid David Coulthard vertelde dat de lucht was geklaard. Villeneuve dacht daaranders over.

"Hij wil geen deel meer uitmaken van de GPDA", aldus mede-bestuurslid Jarno Trulli. "Ik wil niet zeggen of het een goede of slechte beslissing is. Zo voelt hij het gewoon. Ik geef geen oordeel. Het is zijn beslissing."

Zoek de verschillen met het artikel van hieronder

Villeneuve stapt uit de GPDA
BMW-Sauber coureur Jacques Villeneuve stapt per direct uit de GPDA (Grand Prix Drivers' Association) omdat hij het oneens is met het aanblijven van Michael Schumacher als voorzitter.

De positie van de Duitser stond ter discussie vanwege zijn actie tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco. De Ferrari-coureur kreeg een golf van kritiek over zich heen en zijn positie in de GPDA stond dan ook ter discussie. Afgelopen vrijdag werd een crisisberaad gehouden en David Coulthard vertelde dat de lucht geklaard was, maar Villeneuve kon daar dus geen vrede mee nemen.

Mede-bestuurslid Jarono Trulli zei over het opstappen van Villeneuve: "Hij wil geen deel meer uitmaken van de GPDA. Ik wil daarmee niet zeggen of het een goede of slechte beslissing is. Zo voelt hij het gewoon. Ik geef geen oordeel, het is immers zijn beslissing. "
Geschreven door: Mario Manhaeghe op 11/6/06 | 8:59 | Copyright F1Pits.net

:'( :'( :'(
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Pfff, die man verliest meer en meer mijn respect hoor. Voor mijn part mag hij uit de F1 verdwijnen. Waarom blijft ie der toch over lullen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Olav18

Ach ja, gewoon dezelfde bron gebruikt.

Villeneuve was toch nooit lid van dat clubje? Of is ie dat onlangs geworden?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Ramses

Citaat van: Olav18 op 11 juni 2006 - 10:55:54
Ach ja, gewoon dezelfde bron gebruikt.

Villeneuve was toch nooit lid van dat clubje? Of is ie dat onlangs geworden?

Vroeger wou hij er niet bij, maar ik denk dat hij er sinds 2-3 jaar toch bij was.

sledge

Citaat van: Schumi 2006 op 11 juni 2006 - 10:24:22
Pfff, die man verliest meer en meer mijn respect hoor. Voor mijn part mag hij uit de F1 verdwijnen. Waarom blijft ie der toch over lullen?

Vind het een strakke actie  :) Typisch voor Villeneuve. Webber had ook een grote mond opgezet, en ging ook stoppen als Schumacher dat niet deed. Maar als het erop aankomt, gaat het niet door.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Supermariobros

Citaat van: QMaverick op 11 juni 2006 - 10:18:04
Villeneuve stapt uit coureursvereniging GPDA

WWW.NU.NL Uitgegeven: 10 juni 2006 22:56

LONDEN - Formule 1-coureur Jacques Villeneuve is zaterdag opgestapt als bestuurslid van de coureursvereniging GPDA. Hij is het niet eens met het aanblijven van collega Michael Schumacher als voorzitter.

De positie van Schumacher stond ter discussie na het 'parkeerincident' van Monaco. Tijdens de kwalificatierace stopte de zevenvoudige wereldkampioen zijn bolide na een bocht met als gevolg dat coureurs na hem moesten afremmen en hun tijd niet konden verbeteren. Dat leverde woedende reacties op.


Vrijdag voerden de Formule 1-coureurs crisisoverleg op Silverstone. Bestuurslid David Coulthard vertelde dat de lucht was geklaard. Villeneuve dacht daaranders over.

"Hij wil geen deel meer uitmaken van de GPDA", aldus mede-bestuurslid Jarno Trulli. "Ik wil niet zeggen of het een goede of slechte beslissing is. Zo voelt hij het gewoon. Ik geef geen oordeel. Het is zijn beslissing."

Zoek de verschillen met het artikel van hieronder

Villeneuve stapt uit de GPDA
BMW-Sauber coureur Jacques Villeneuve stapt per direct uit de GPDA (Grand Prix Drivers' Association) omdat hij het oneens is met het aanblijven van Michael Schumacher als voorzitter.

De positie van de Duitser stond ter discussie vanwege zijn actie tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco. De Ferrari-coureur kreeg een golf van kritiek over zich heen en zijn positie in de GPDA stond dan ook ter discussie. Afgelopen vrijdag werd een crisisberaad gehouden en David Coulthard vertelde dat de lucht geklaard was, maar Villeneuve kon daar dus geen vrede mee nemen.

Mede-bestuurslid Jarono Trulli zei over het opstappen van Villeneuve: "Hij wil geen deel meer uitmaken van de GPDA. Ik wil daarmee niet zeggen of het een goede of slechte beslissing is. Zo voelt hij het gewoon. Ik geef geen oordeel, het is immers zijn beslissing. "
Geschreven door: Mario Manhaeghe op 11/6/06 | 8:59 | Copyright F1Pits.net

:'( :'( :'(

Zeg jongen, ik weet wat je bedoelt met beide nieuwsberichten te vergelijken. Ik ben net gaan kijken op die site en ik moet zeggen dat er gelijkenissen inzitten.

Wel, ik hoor voor het eerst van deze site en dit is de WAARHEID!!!
Mocht het zo zijn, dan zou ik dit ook toegeven.

Ik herinner me in het verleden nog dat Ramses eens een nieuwsbericht had herschreven omdat er veel gelijkenissen inzaten met dat van Belga. Ik lees namelijk Belga ook nooit.

Ik vind het jammer dat je zomaar zonder nadenken dit op een forum zet, als je nogmaals een slechte dag hebt gelieve mij een PB te sturen.

Ramses

Ach, zelfde, Engelstalige, bron. Zoals op zoveel Nederlandstalige autosportwebsites.

Tim C

Villeneuve is nooit enkel klein van gestalte geweest, hij was ook telkens een kleine man...


Dit bewijst meer dan ooit wat voor een -pardon my teenagees- loser het wel is...

Doefie

Hij doet tenminste wat hij zegt, niet zoals al die andere -pardon my teenages ;)- sissi's... Kan ik ook zo beginnen he.

McChouffe

Als Villeneuve zich nu eens verkiesbaar had gesteld als voozitter van de GPDA had hij tenminste kunnen bewijzen dat hij het beter kan als Schumacher.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: McChouffe op 11 juni 2006 - 12:03:53
Als Villeneuve zich nu eens verkiesbaar had gesteld als voozitter van de GPDA had hij tenminste kunnen bewijzen dat hij het beter kan als Schumacher.
Can I get an AAAAAAAAAAAAAAAAAMEN!

Vraag is of hij dan stemmen zou halen...

Villeneuve is nooit de rebel geweest die iedereen er van maakte. Het is een mini-coulthard...

Olav18

Dus je mag alleen commentaar hebben als je het zelf beter kan?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Tim C

Citaat van: Olav18 op 11 juni 2006 - 14:28:16
Dus je mag alleen commentaar hebben als je het zelf beter kan?
Wie zegt dat nu weer?

Olav18

Nou ja laat ik het zo zeggen. Mag ik alleen commentaar hebben op Balkenende als ik mijzelf verkiesbaar stel?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Tim C

De vraag moet zijn: Moet je telkens dwarsliggen om dwars te liggen.

Wat is de boodschap van Villeneuve?

Je mag van mij dwarsliggen, maar wel met een reden, niet om "in de boekskes" te komen als de man die het eens zal zeggen zie!