Programma A1-Zandvoort

Gestart door Juan Pablo, 11 april 2006 - 20:25:01

« vorige - volgende »

Race

Citaat van: Sjecco op 08 mei 2006 - 22:34:04
ik ga wel naar een ander circuit, zandvoort heb ik wel gezien, uren in de file of over en overvolle treinen, niet te doen daar, ik vraag elke keer mezelf af hoezo ik het doe.
Als je de auto gewoon op een station in Haarlem ofzo zet (ben de naam even kwijt, in elk geval niet Haarlem Centraal) en dan het laatste stuk met de trein heb je alleen dat stukje trein last van de drukte en voor de rest kan je gewoon bijna altijd doorrijden met de auto ;D.

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Juan Pablo

#16
onzin, toen ik met de trein ging is het tot Haarlem rustig, en daarna stamvol, is dat erg? valt prima te doen.
Met de auto is een ander verhaal ..  :-\

@ Sjekko he  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

monty4ever

bovengenoemde oplossingen zijn van toepassing maar je kunt ook na de race ff wat gaan drinken in een cafe dan heb je een rustige trein naar haarlem  :P smorgens is een ander verhaal maarja das maar 10 minuten
Forza DESZ 4 EVER

Olav18

De eerste keer dat we naar Zandvoort gingen was in 1994 geloof ik tijdens de Marlboro Masters, overal werd gewaarschuwd dat je de auto bij Haarlem o.i.d. neer moet zetten en het laatste stuk met de trein moet gaan. Nou op de heenweg heel weinig verkeer, dus ach laten we maar doorrijden, dan zien we wel hoe ver we komen. We kwamen tot midden in Zandvoort, vlakbij het station. De terugweg was echter een ander verhaal, we hebben twee en een half uur gedaan over 200 meter.

Twee jaar later wel de auto in Haarlem geparkeerd en inderdaad, het laatste stuk is wel druk, maar verder gaat het perfect en het duurt maar tien minuten ofzo. De terugweg zijn we eerst nog even naar het strand geweest en daarna was het nog wel druk in det trein, maar niet extreem.

De laatste jaren ga ik altijd het hele stuk vanaf mijn woonplaats naar Zandvoort en dat gaat perfect. Bij een groot evenement in Zandvoort merk je het wel aan de drukte vanaf Amsterdam, maar zo ver is het dan niet meer.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Juan Pablo

in 2004 bij de DTM heb ik tot 10 uur vastgezeten op een parkeer terein, mochten niet weg,..  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

cookie

ik denk gewoon de trein te pakken vanaf Roosendaal. Moet nog weleens gaan navragen hoelaat de treinen rijden en of die direct naar zandvoort gaat.