GP van Engeland

Gestart door Supermariobros, 04 juni 2006 - 11:20:15

« vorige - volgende »

Doefie

God ge kunt zagen ::) ...

Citaat van: Schumi 2006 op 11 juni 2006 - 12:26:37
Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 11:54:44
! Race is trouwens om 12.45, en niet om 13.45 (staat toch alleszinds zo in het televisieblad) !
Waarschijnlijk omdat die aanpassing nog niet bekend was bij het drukken van dat blad ;)

Was dus wel 12.45 ;) Mensen die nu pas inschakelen hebben een uur gemist.

Tim C

Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 13:52:10
Mensen die nu pas inschakelen hebben een uur gemist.
Correctie: Ze hebben niets gemist.

Ferrari 2010

Mooi gedaan bij Ferrari :P Vandaar dat ze ondanks hun lange eerste stop toch op een gewoon moment opnieuw pitten :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Alonso loopt weer 2 punten uit. Alonso is weer een stapje dichter bij het WK van 2006.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Tim C op 11 juni 2006 - 13:59:58
Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 13:52:10
Mensen die nu pas inschakelen hebben een uur gemist.
Correctie: Ze hebben niets gemist.

Niet iedereen vind het zo leuk om overal te gaan verkondigen hoe doodsaai hij de Formule 1 wel vind he. Formule 1 is Formule 1, is niet voor iedereen zo saai. Achter Alonso is er nog wel wat te zien, maar daar kijk je waarschijnlijk wel over ::)

Tim C

Kijk ik daar over?

Moet ik de lapchart laten zien? Met uitzondering van de pitstops zijn dat rechte lijntjes.

sledge

Citaat van: Tim C op 11 juni 2006 - 14:17:54
Kijk ik daar over?

Moet ik de lapchart laten zien? Met uitzondering van de pitstops zijn dat rechte lijntjes.

Idd, saaier kan echt niet.
Noem uit het hoofd één inhaalpoging die gelukt is vandaag.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

Sledge, niet vergeten dat treintjes rijden voor sommigen ook ge-wel-dig interessant is om naar te kijken.

Voor deze mensen:


Hier anderhalf uur naar kijken komt in de buurt van de GP op Silverstone 2006.

sledge

#68
Proficiat aan Alonso, een van zijn eerste waarbij ik het 100% verdient vind.
Voor de rest van de race, tja....

Zelden zo makkelijk op het rapport gestemd: 1-1-1
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Senna

Gelukkig zenden ze hier ook de GP2 uit, een stuk leuker om naar te kijken.

Doefie

Citaat van: Tim C op 11 juni 2006 - 14:25:47
Sledge, niet vergeten dat treintjes rijden voor sommigen ook ge-wel-dig interessant is om naar te kijken.

Hier anderhalf uur naar kijken komt in de buurt van de GP op Silverstone 2006.

Ja kijk, ik geniet gewoon om het feit dat het Formule 1 is, niet de spanningswaarde. Formule 1 is Formule 1, moet voor mij niet meer bij gezegt worden. Of ze nu achter elkaar blijven rijden of om de 2m crashen... Kan ik er dan wat aan doen dat ik niet zo sensatiegeil ben als zovele anderen.

sledge

Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 14:55:13
Citaat van: Tim C op 11 juni 2006 - 14:25:47
Sledge, niet vergeten dat treintjes rijden voor sommigen ook ge-wel-dig interessant is om naar te kijken.

Hier anderhalf uur naar kijken komt in de buurt van de GP op Silverstone 2006.

Ja kijk, ik geniet gewoon om het feit dat het Formule 1 is, niet de spanningswaarde. Formule 1 is Formule 1, moet voor mij niet meer bij gezegt worden. Of ze nu achter elkaar blijven rijden of om de 2m crashen... Kan ik er dan wat aan doen dat ik niet zo sensatiegeil ben als zovele anderen.

Komaan zeg, dat kun je niet menen. Ik durf zeggen dat ik een even grote fan ben als jou, maar zeggen dat dit genieten was is erover.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 14:55:13
Ja kijk, ik geniet gewoon om het feit dat het Formule 1 is, niet de spanningswaarde. Formule 1 is Formule 1, moet voor mij niet meer bij gezegt worden. Of ze nu achter elkaar blijven rijden of om de 2m crashen... Kan ik er dan wat aan doen dat ik niet zo sensatiegeil ben als zovele anderen.
Hebben farmaceutische bedrijven al contact met je opgenomen om een middel te ontwikkelen tegen slaaptekort?

McChouffe

Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 14:55:13Ja kijk, ik geniet gewoon om het feit dat het Formule 1 is, niet de spanningswaarde. Formule 1 is Formule 1, moet voor mij niet meer bij gezegt worden. Of ze nu achter elkaar blijven rijden of om de 2m crashen... Kan ik er dan wat aan doen dat ik niet zo sensatiegeil ben als zovele anderen.

Dus van 22 auto's die 60 ronden achter een safety car rijden zou jij nog kunnen genieten?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.