GP van Engeland

Gestart door Supermariobros, 04 juni 2006 - 11:20:15

« vorige - volgende »

Senna

Ik vond Alonso niet echt overtuigend vandaag, ik denk dat hij heel erg licht is. Jammer dat de stewards zo de race kunnen beinvloeden, Button hoort niet als 19de te starten. Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Supermariobros

#46
Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:08:47
Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Montoya werd vrijgesproken door de stewardes, maar vechten met Alonso  ???. Montoya start achtste en Alonso vanop pole.

Senna

Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 19:23:18
Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:08:47
Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Montoya werd vrijgesproken door de stewardes, maar vechten met Alonso  ???. Montoya start achtste en Alonso vanop pole.


Maar volgens mij moet Alonso eerder stoppen en zou dan achter Montoya terug op de baan komen.

Ramses

Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:08:47
Ik vond Alonso niet echt overtuigend vandaag, ik denk dat hij heel erg licht is. Jammer dat de stewards zo de race kunnen beinvloeden, Button hoort niet als 19de te starten. Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Hij had nog 3:30 minuten over als hij terug in zijn garage stond, tijd genoeg voor een snelle ronde. Hij had ook meer dan 1 snelle ronde in het begin kunnen rijden.

lieven

Citaat van: Ramses op 10 juni 2006 - 20:40:35
Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:08:47
Ik vond Alonso niet echt overtuigend vandaag, ik denk dat hij heel erg licht is. Jammer dat de stewards zo de race kunnen beinvloeden, Button hoort niet als 19de te starten. Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Hij had nog 3:30 minuten over als hij terug in zijn garage stond, tijd genoeg voor een snelle ronde. Hij had ook meer dan 1 snelle ronde in het begin kunnen rijden.

jep het is knullig op zo een moment naar de weegschaal te moeten, maar zoals het was button had tijd genoeg om snelle rondjes te draaien.

McChouffe

#50
Citaat van: lieven op 11 juni 2006 - 09:13:43
Citaat van: Ramses op 10 juni 2006 - 20:40:35
Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:08:47
Ik vond Alonso niet echt overtuigend vandaag, ik denk dat hij heel erg licht is. Jammer dat de stewards zo de race kunnen beinvloeden, Button hoort niet als 19de te starten. Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Hij had nog 3:30 minuten over als hij terug in zijn garage stond, tijd genoeg voor een snelle ronde. Hij had ook meer dan 1 snelle ronde in het begin kunnen rijden.


jep het is knullig op zo een moment naar de weegschaal te moeten, maar zoals het was button had tijd genoeg om snelle rondjes te draaien.

En de FIA heeft nog veel meer tijd om de auto's te wegen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:32:56
Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 19:23:18
Citaat van: Senna op 10 juni 2006 - 19:08:47
Nu maar hopen dat Montoya geen penalty krijgt, ik zou graag zien dat hij de kans krijgt mat Alonso te vechten.

Montoya werd vrijgesproken door de stewardes, maar vechten met Alonso  ???. Montoya start achtste en Alonso vanop pole.


Maar volgens mij moet Alonso eerder stoppen en zou dan achter Montoya terug op de baan komen.
Ik denk niet dat je momenteel reeds kan voorspellen in welke ronde FA moet pitten en waar JPM dan ongeveer zou zitten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sledge

Kimi moet bij de start Alonso voorbijgaan, terwijl Schumacher de snelste van het trio moet zijn :)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Schumacher komt in de eerste bocht samen met Alonso tegen de bandenstapels te staan ... zou nog is een leuke race worden  :)

Ik hoop dat Trulli eindelijk zijn eerste puntjes pakt.

Ramses

Citaat van: sledge op 11 juni 2006 - 11:12:15
Kimi moet bij de start Alonso voorbijgaan, terwijl Schumacher de snelste van het trio moet zijn :)

Als Raikkonen niet voor Alonso raakt in de eerste ronde(s), vrees ik het aloude scenario: Alonso vliegt ervandoor, en de overige punten worden verdeeld. Of zou Alonso licht staan...? (Ik mag het hopen! 8))

Doefie

! Race is trouwens om 12.45, en niet om 13.45 (staat toch alleszinds zo in het televisieblad) !

Hamilton MASTER

Ach het is elke race gokken naar ieders strategie..

Maar het blijkt dat de 3 top-teams zijnde Renault, Ferrari en McLaren bij een heel close qualificatie toch dezelfde strategie kiezen. De ene zal misschien 3 of 4 rondjes meer kunnen afleggen maar echt véél zwaarder dan de rest staat hij niet.

Het is altijd koffiedik kijken. Ik verwacht direct een aanval van Raïkkonen. Hij zal erop gebrand zijn om iets te laten zien.

Ik hoop alleen dat zijn motor vandaag niet begeeft... Stel je voor, op weg naar zijn eerste zege dit seizoen en dan ontploffen... Ach ja...

Laten we realist zijn. Alonso zeker? :(



McChouffe

Citaat van: Raikkonen MASTER op 11 juni 2006 - 12:02:16Ik hoop alleen dat zijn motor vandaag niet begeeft... Stel je voor, op weg naar zijn eerste zege dit seizoen en dan ontploffen... Ach ja...

Het zou niet de eerste keer zijn.

Ik hoop ook dat Raikkonen iets kan laten zien. Want 2006 is tot nu toe niet veel meer geweest dan een verspilling van talent voor Raikkonen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 11 juni 2006 - 11:54:44
! Race is trouwens om 12.45, en niet om 13.45 (staat toch alleszinds zo in het televisieblad) !
Waarschijnlijk omdat die aanpassing nog niet bekend was bij het drukken van dat blad ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C