GP van Engeland

Gestart door Supermariobros, 04 juni 2006 - 11:20:15

« vorige - volgende »

Tim C

Waarom halen ze iemand naar de weegbrug op zo'n moment?

Ramses

Citaat van: Tim C op 10 juni 2006 - 13:51:37
Waarom halen ze iemand naar de weegbrug op zo'n moment?

Willekeurige trekking. Maar het is toch de fout van Honda. Hij heeft maar 1 snelle ronde gereden, maar toen hij terug in zijn garage stond was er nog 3:30 min over. Tijd genoeg dus.

Jasper

Blijft belachelijk dat ze die willekeurige trekking op die moment doen.

Jasper

Saaie kwalificatie toch. Eentje die z'n motor opblaast en eentje die even door het grind gaat, verder nog niets gezien. :(

Ramses

Montoya under investigation voor het hinderen van DC in zijn snelle ronde.
Tien plaatsen terug? 3 snelle tijden afgepakt?

sledge

Ik wil een quali waarin rijders het maximum van de wagen en motor vragen, ronde na ronde opnieuw...
  :'(
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

Montoya naar achteren op de grid! Samen met Alonso, hij heeft David niet gehinderd, maar er wel aan gedacht!  ;)

Ramses

Citaat van: sledge op 10 juni 2006 - 14:18:15
Ik wil een quali waarin rijders het maximum van de wagen en motor vragen, ronde na ronde opnieuw...
  :'(

Idem, ik denk dat elke fan dat wil eigenlijk.
60 minuten, 12 rondjes ter beschikking? Heerlijk was dat!

Jasper

Uiteindelijk nog wel een spannende strijd om pole gekregen.

En volgens mij de beste startplaats van Kimi dit seizoen. :)

Jasper

De BMW's staan zwaar, ik verwacht één van hen in de top-6 morgen.

Doefie

Mooi van Räikkönen, McLaren presteerde de afgelopen jaren altijd sterk in Engeland. BMW staat ook al een heel weekend sterk. Brute pech voor Trulli, heeft één rondje gereden ::) >:(

Supermariobros

Jammer dat Kimi de pole net niet haalde, hij was er heel dicht bij.  :-\ Hopelijk rijdt hij morgen een evengoede race als in Monaco en krijgt hij niet met pech af te rekenen.
Als hij nu eens kon winnen, een mooie Top 3 zou zijn: 1. Kimi  2. Schumacher  3. Montoya    Alonso wordt van de baan gereden door Sato, moet om een nieuwe vleugel maarin de pits gaat het fout, komt weer de baan op en eindigt net buiten de punten.  :D

Zou een prachtig resultaat zijn voor McLaren tijdens hun thuisrace en met een tweede plaats loopt Schumacher 10 ptn. in op Alonso.

McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 18:01:09Zou een prachtig resultaat zijn voor McLaren tijdens hun thuisrace en met een tweede plaats loopt Schumacher 10 ptn. in op Alonso.

8 punten krijgen en 10 punten inlopen. Schumacher zal het wel zien zitten  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 10 juni 2006 - 18:23:36
Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 18:01:09Zou een prachtig resultaat zijn voor McLaren tijdens hun thuisrace en met een tweede plaats loopt Schumacher 10 ptn. in op Alonso.

8 punten krijgen en 10 punten inlopen. Schumacher zal het wel zien zitten  :D
Wie zou dat niet zien zitten? ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 10 juni 2006 - 18:23:36
Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 18:01:09Zou een prachtig resultaat zijn voor McLaren tijdens hun thuisrace en met een tweede plaats loopt Schumacher 10 ptn. in op Alonso.

8 punten krijgen en 10 punten inlopen. Schumacher zal het wel zien zitten  :D

Oeps  :-[, Tja, het is voor mij ook warm hé  ;)