GP van Engeland

Gestart door Supermariobros, 04 juni 2006 - 11:20:15

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Senna op 08 juni 2006 - 20:12:04
Nadat ik morgen de vrije trainingen gezien heb zal ik ook een voorspelling wagen.

* McChouffe mompelt iets over McLaren en super-economy-achtige-toestanden-om-een-excuus-voor-een-trage-pace-te-hebben
;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

tazpas

De culumn van Bas Leinders..., lang geleden dat ik nog eens iets typte maar dit slaat alles toch? Welk IQ moet die man man hebben om zo iets te verkondigen? Denkt hij dat iemand zal luisteren naar zijn mening en de lisentie van Michael Schumacher zal afnemen waardoor hij het vrije stoeltje zou krijgen van Shumi? Daar steken ze toch gewoon iemand met talent in en niet iemand die wat uit zijn nek staat te zwanzen. Als je zoeen Culumn schrijft zou je beter eerst eens iets presteren in de F1, dat is mijn mening.

Tim C

Welkom terug Tazpaz! Hopelijk blijf je even hangen? :)

Eric

Citaat van: tazpas op 08 juni 2006 - 22:40:53
De culumn van Bas Leinders..., lang geleden dat ik nog eens iets typte maar dit slaat alles toch? Welk IQ moet die man man hebben om zo iets te verkondigen? Denkt hij dat iemand zal luisteren naar zijn mening en de lisentie van Michael Schumacher zal afnemen waardoor hij het vrije stoeltje zou krijgen van Shumi? Daar steken ze toch gewoon iemand met talent in en niet iemand die wat uit zijn nek staat te zwanzen. Als je zoeen Culumn schrijft zou je beter eerst eens iets presteren in de F1, dat is mijn mening.


::) ::) ::)
juist Tazpas, de alwetende F1 god.... ::)

1/ deze topic gaat over de GP van Engeland...niet over decolumn van Bas Leinders
2/ lees de column nog eens goed...misschien zie dan het gezegde: twee maten twee gewichten
3/ back on topic....

Schumi moet spijtig genoeg de duimen leggen voor Alonso...bij McLaren zitten ze nog steeds in hun winterslaap en zullen dan kruimeldief spelen zoal ook BAR Honda...
Button zal weer eens teleurgesteld worden omdat Rubinho hem weer te snel af is.
Massa en Monty...beiden zoeken vroegtijdig de pitlane op... ;D ;)

tazpas

Nee, geen alwetende F1 god hoor, gewoon geshokeerd door zoveel onzin.En tijdens de GP van Engeland zal er ook nog daarover gediscusieerd worden hoor.

Tim C

Het is allemaal de schuld van de Stewards!

Senna

Een prachtige spin van Fisi maar verder niet veel spectaculairs in deze training, alleen de vraag wat is er aan de hand met McLaren? Wel heel erg traag in vergelijking met de rest.

Jasper

Zoals elke vrijdag voor de GP. ;)

Ferrari 2010

En elke zondag tijdens de race :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Xavier

Heeft iemand de posten en de tijd wanneer de kwalificatie wordt uitgezonden. De race mag er ook al bij. Je weet wel, zit op kot, geen tvblad, gene teletekst (gelukkig wel nen tv).

Merci é

Btw mijn voorspelling:
kwalificatie:
-M. Schumacher
-Fisico
-F. Massa

(Alonso +10 wegens ophouden van een Super Aguri in zn snelle ronde  ;))

Race
-M. Schumacher
-Raikonnen
-Fisico

(Crash Alonso  8))

Leve een spannend kampioenschap!
May the force be with Montoya!!!

Supermariobros

Citaat van: Xavier op 10 juni 2006 - 10:14:33
Heeft iemand de posten en de tijd wanneer de kwalificatie wordt uitgezonden. De race mag er ook al bij. Je weet wel, zit op kot, geen tvblad, gene teletekst (gelukkig wel nen tv).

Kwalificatie: La une om 13u. 30
Race: Canvas en La deux: 13u. 00

Xavier

Tnx! Begon al even te vrezen dak naar de tennis ging moeten kijken  :).
May the force be with Montoya!!!

Jasper

De programmatie kan je ook vinden op de site van de VRT hoor. ;)

Jasper

Trulli blaast zijn motor op in de eerste sessie en is dus uitgeschakeld. Ook Webber en Button liggen eruit.

Ramses

Citaat van: Jasper op 10 juni 2006 - 13:46:40
Trulli blaast zijn motor op in de eerste sessie en is dus uitgeschakeld. Ook Webber en Button liggen eruit.

Button kon maar 1 snelle ronde doen omdat hij naar de weegbrug moest, Webber was niet snel genoeg.