Man van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 28 mei 2006 - 15:48:36

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in Monaco 2006?

Alonso
3 (5.9%)
Montoya
3 (5.9%)
Coulthard
11 (21.6%)
Barrichello
0 (0%)
M. Schumacher
27 (52.9%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Liuzzi
1 (2%)
Webber
6 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 45

Jasper


Deadman

Ik vind het raar dat schumacher altijd in de zeik word genomen. Helaas wordt de keren dat hij iets niet goed doet, (deed hij dat zondag? want het zou onlogisch om zijn minimale top 6 plaats te riskeren voor een verwijdering uit de race of achteraan starten? ik denk het niet he!!!!, al moet ik zeggen dat het er raar uitzag! :S!!) wat niet vaak voorkomt, worden deze keren toch weer elke keer omhoog gehaald. Hoogstwaarschijnlijk is iedereen de move van fisichella nu al weer vergeten, terwijl dit opzettelijk hinderen was, wat ook daadwerkelijk aangetoond is, terwijl dit van schumacher, wat niet aangetoond is (en ook nooit aan zou zijn te tonen), altijd weer naar boven word gehaald :(

Het leuke is van villeneuve dat hij vond dat schumacher nog niet eens een superlicentie moest krijgen als schumi dit niet extra deed, erg grappig dat juist hij dit zegt, de persoon die naar de berichten verluiden volgend jaar niet meer in de formule mag rijden terwijl hij dit o zo graag wilt :D erg grappig.

Dus mensen, schumacher kan ook wel eens iets onverklaarbaars doen, maar oordeel nou niet standaard dat het slecht is en geniet gewoon van de prestatie die die man neerzet, telkens weer blijft ie het doen terwijl iedereen hem afschreef als oude man. Hij is gewoon goed en zal zal altijd snel blijven!!!

PIL

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 15:09:19
Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 14:14:16
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Alesi reed lange tijd op P5, maar een lekke band gaf die plek aan DC.
Burti had een ongeval met Verstappen op het begin van de race, dus die zat er ook voor en viel af. Verstappen had achteraf problemen in de pit en kwam achter DC uit en werd 8ste hierdoor. Kimi had problemen met een wielsensor toen hij in 10de positie reed en kwam met 4 rondes achterstand uit de pits. Heidfeld werd er na de start af geduwd, weer een plaats gewonnen dus. Zelfde voor Panis, die tiende reed, voor DC, en moest opgeven.

DC had veel meer voordeel dan MS gisteren. Wat niets wegneemt van zijn raceprestatie.
Volgende keer beter informeren alvorens vergelijkingen te maken.
Een appel is geen peer.  ;)
Vergelijken kunnen we nooit want de McLaren was toen minder snel als de Ferrari nu. ;) Idd een appel is geen peer...
Ik wil hier nog even op terug komen, een samenvatting van DC's prestatie van toen, na 40 ronden achter Bernoldi te hangen:
CitaatEigenlijk is hij maar 1 rijder echt voorbijgaan die geen probleem had: Button.effe een opsomming van de uitvallers die voor hem zaten: Hakkinen, Ralf, Montoya, Trulli, Fisichella, Frentzen, De la Rosa, Panis. En Alesi, Alonso en Verstappen hadden allemaal één of ander probleem, waardoor Coulthard er makkelijk langs kon (alhoewel hij wellicht voorbij Verstappen en Alonso ging geraakt zijn met de pitstops). Ik heb er maar 1 weten voorbijsteken vandaag: Jos Verstappen.
Coulthard heeft idd snelle rondjes gereden, dat moet ge doen. Maar gezien het feit dat hij zo lang achter Bernoldi gezeten had, kon hij alleen maar erop rekenen dat er heeeeel veel anderen problemen zouden krijgen, anders kon hij nooit in de punten geraken. Bovendien is het na de pitstop van Bernoldi geen enkele keer meer voorgevallen dat hij achter een rechtstreekse tegenstander zat. Van 22 naar 5 gaan terwijl ge maar 1 keer vlak achter uw voorganger hebt gezeten, dat noem ik geluk.

Om maar aan te tonen hoe zwaar belachelijk het was om beide prestaties te vergelijken.

monty4ever

Citaat van: Tim C op 28 mei 2006 - 16:18:15
Schum +17 plaatsen, dat doe je niet met wat geluk...

laten we zeggen dat hij er 1 op de baan heeft ingehaald


9 in de pits en 7 uitvallers
Forza DESZ 4 EVER

Tim C

#79
Ik tel er al drie in de eerste ronde, maar dat ben ik natuurlijk. Vanuit de pits gestart dus +/- drie seconden achter de laatste op de baan.

U zei?

edit: net even gechecked: 7 voor de eerste 4 rondes voorbij waren. Op een circuit waar je als topper wel eens durft vast te zitten voor een ronde of 40 achter een "mindere" wagen.

U zei? ;)

Supermariobros

Wie heeft er op Liuzzi gestemd?  ;D

andre

hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger

Deadman

Bedankt voor je mooi taalgebruik Andre..... NOT!!!!! Dit is alvast een vooroordeel waardoor driekwart van Nederland alleen de negatieve dingen ziet van schumacher en nooit de positieve dingen kunnen zien. Dit vind ik jammer want hij heeft ontzettend veel positieve inbreng gehad in de formule 1 met zijn stuurmanskunsten. Het zijn er niet veel die hem dat na hebben kunnen doen.
PIL

Xavier

Citaat van: andre op 30 mei 2006 - 21:16:16
hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger

Triestig wat je daar zegt. Dit zegt meer over u dan over Schumacher vind ik.
May the force be with Montoya!!!

Ferrari 2010

Citaat van: andre op 30 mei 2006 - 21:16:16
hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger
Probeer je nu Schumi af te kraken op een forum waar de helft Schumi-fan is? ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Scuderia 01

Citaat van: andre op 30 mei 2006 - 21:16:16
hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger
echte slimmlerd hé jij?
die bedrieger steekt 17 man voorbij in het meest gesloten circuit van het hele kampioenschap? lekker bedacht man tis een makkie

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 30 mei 2006 - 18:51:10
Wie heeft er op Liuzzi gestemd?  ;D

ik vind dat toch nog best wel te begrijpen, Liuzzi reed een prima weekend voor een redelijk achterhoede team


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Citaat van: Scuderia 01 op 31 mei 2006 - 22:13:41
Citaat van: andre op 30 mei 2006 - 21:16:16
hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger
echte slimmlerd hé jij?
die bedrieger steekt 17 man voorbij in het meest gesloten circuit van het hele kampioenschap? lekker bedacht man tis een makkie

17 man voorbijsteken is overdreven, er waren ook veel uitvallers bij. Maar ik ga er natuurlijk wel akkoord mee dat hij een dijk van een race reed.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 18:33:15
Citaat van: andre op 30 mei 2006 - 21:16:16
hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger
Probeer je nu Schumi af te kraken op een forum waar de helft Schumi-fan is? ;D

Soms wel een jammerlijk feit ... *Doefie duikt weg voor vliegende objecten* ;D

dj Peter

Citaat van: andre op 30 mei 2006 - 21:16:16
hebben jullie nu nog niet door wat een arogante mof die shummi is,
hij heeft nog maar eens laten zien dat hij geen sportman is,maar een vuile bedrieger

Nee Schumi is geen sportman, hij is de f1-rijder met  de meeste records op zak maar dat komt alleen door zijn arrogantie natuurlijk. :o En omdat hij een vuile bedrieger is heeft hij deze week het ronderecord op het circuit van Catalunia verbroken... (met een V8-motor!)