Man van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 28 mei 2006 - 15:48:36

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in Monaco 2006?

Alonso
3 (5.9%)
Montoya
3 (5.9%)
Coulthard
11 (21.6%)
Barrichello
0 (0%)
M. Schumacher
27 (52.9%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Liuzzi
1 (2%)
Webber
6 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 45

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:24:48
Velen zijn precies al vergeten dat Coulthard in 2001 net hetzelfde deed.
Er staan hier al zo veel oude koeien die uit die sloot daar komen, moet die er nu echt nog bij?

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 28 mei 2006 - 17:30:20
Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:24:48
Wat een schande was het niet dat Coulthard Bernoldi eens de les ging gaan spellen.

Waren het niet Ron Dennis en Norbert Haug die Bernoldi de les zijn gaan spellen?
Wel, doet er nu niet veel toe. Ik wil maar zeggen, naar de prestatie van Coulthard werd toen niet gekeken, dus waarom nu wel naar Schumacher. ;) Enkel en alleen door het incident van gisteren.
En Tim, als het moet haal ik graag oude koeien uit de sloot. Of ben ik de enige die dit doet. Maar het past mss niet in je plaatje momenteel? ;)
Trouwens, mooi bericht van je over dat karma geval, zeer professioneel.;)

Tim C

Ik wist niet dat dit een professionele site was? ;)

Mikacouli

idd, daar heb je 100% gelijk in. jammer genoeg weliswaar. :)

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:40:06
idd, daar heb je 100% gelijk in. jammer genoeg weliswaar. :)

Er staat duidelijk "opinie" voor, wat het al professioneler maakt dan wat grandprix.com gisteren allemaal wist te schrijven.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Citaat van: McChouffe op 28 mei 2006 - 17:49:47
Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:40:06
idd, daar heb je 100% gelijk in. jammer genoeg weliswaar. :)

Er staat duidelijk "opinie" voor, wat het al professioneler maakt dan wat grandprix.com gisteren allemaal wist te schrijven.

Die zijn gisteren toch wel ferm uit de bocht gegaan voor een website van zo'n kaliber?!

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 28 mei 2006 - 17:49:47
Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:40:06
idd, daar heb je 100% gelijk in. jammer genoeg weliswaar. :)

Er staat duidelijk "opinie" voor, wat het al professioneler maakt dan wat grandprix.com gisteren allemaal wist te schrijven.

Ik kan mis zijn maar ik denk niet dat dat er stond daarstraks. ;)

Xavier

Coulthard heeft een fantastische wedstrijd gereden, chapeau. Toch is voor mij M Schumacher de man van de race. Na een zee van kritiek en teleurstelling zo'n wedstrijd rijden, je moet het maar doen. En zeg nu niet:"Een wereldkampioen moet dit kunnen." alsof het niks is. Fisico zijn inhaalmanoeuvres kon ik ook wel appreciëren. Alleen jammer dat die man niet constant kan zijn.

Kijk, ik kan er niet aan doen. Ik ben niet voor het neutrale rijgedrag van Alonso. Zijn gelatenheid stoort me mateloos. Geef mij maar karakters zoals Villeneuve, Senna, Montoya, Irvine en natuurlijk Michael Schumacher.
May the force be with Montoya!!!

KVDracer

Ik heb op MS gestemd, om de eenvoudige reden dat zijn 17 plaatsen winst niet enkel te wijten zijn aan zijn wagen, maar ook aan zijn vechtersmentaliteit, in tegenstelling tot anderen. Want had het aan de wagen gelegen, had Massa ook wel hoger geeindigd.

Xavier

Nog dit. Ik denk dat Rosberg wel bewezen heeft dat het kan fout gaan in Rascasse.  ;)
May the force be with Montoya!!!

Ramses

Citaat van: Xavier op 28 mei 2006 - 17:55:27
Nog dit. Ik denk dat Rosberg wel bewezen heeft dat het kan fout gaan in Rascasse.  ;)

Wie zegt dat het niet met opzet was? 8)

FerrariMan

Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 mei 2006 - 16:39:32
Het is mooi maar met een 3de beste tijd over het hele weekend gezien en met een 1stopper als strategie maakt het al makkelijker om deze inhaalrace te maken.

Het is mooi van Schumacher, maar je kon toch moeilijk verwachten dat hij 22ste zou eindigen. ;)
Uiteraard niet, maar neem bijvoorbeeld Massa, die mocht evenveel aan zen wagenafstellingen wijzigen als MS en is bovendien van de grid gestart. Hij is natuurlijk Schumi niet maar toch is 4 plaatsen niet niets hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Xavier

Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Vind ik ook. Dit voorval heeft hem geen tiende van een seconde trager doen rijden. Hij is voor mij toch een fenomeen.
May the force be with Montoya!!!

Alan Blues

Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.