Man van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 28 mei 2006 - 15:48:36

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in Monaco 2006?

Alonso
3 (5.9%)
Montoya
3 (5.9%)
Coulthard
11 (21.6%)
Barrichello
0 (0%)
M. Schumacher
27 (52.9%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Liuzzi
1 (2%)
Webber
6 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 45

Tim C

Doef, jij hebt jouw mening ik die van mij. Webber reed een ijk van een wedstrijd dat ontken ik niet, maar voor mij is een winst van 17 plaatsen na alle miserie gisteren en vannacht meer waard dan het spijtige uitvallen van een piloot...

Je hoort me toch ook niet klagen over die eenzame ziel die al een paar keer als enigste JV aanduidde als man van de race. God weet om welke reden hij dat deed...

Hamilton MASTER

Vind je het zo verwonderlijk dat Schumacher zoveel plaatsen goedmaakt?

Akkoord het is moeilijk inhalen in Monaco maar een 7-voudig wereldkampioen moet dit kunnen.
Zeker als je rekening houdt met dit:
Hij rijdt tijdens de kwali 4 seconden sneller dan de laatste die kwalificeerde en 1 seconde sneller dan nummer 12 in de kwalificatie. Inhalen moet al sneller gaan zo.

Ondertussen zijn er 5 rijders voor hem die uitvallen en zo hun plaats prijsgeven.
Schumacher haalt dan nog 2 mensen in tijdens de safety-car periode.
Hij heeft ook 1 pitstop minder gemaakt dan 80% van het hele pak.

Ik heb op DC gestemd. Hij was heel erg volgetankt en haalt toch zo'n mooie tijd tijdens de kwalificaties. Akkoord ook hij profiteerde van de uitvallers maar zijn wagen is véél trager dan die van MS in het laatste deel van de race.
Hij heeft een dijk van een race gereden en krijgt dus mijn stem.



Schumi nr1

Een 7 voudig wereldkampioen moet dit inderdaad kunnen, maar je mag het niet laten overkomen alsof het vanzelf sprekend is. Het is blijft een hele prestatie om dit te behalen!

Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 mei 2006 - 16:29:11
Hij heeft ook 1 pitstop minder gemaakt dan 80% van het hele pak.

De helft van de coureurs heeft één pitstop gemaakt ;)

Hamilton MASTER

Het is mooi maar met een 3de beste tijd over het hele weekend gezien en met een 1stopper als strategie maakt het al makkelijker om deze inhaalrace te maken.

Het is mooi van Schumacher, maar je kon toch moeilijk verwachten dat hij 22ste zou eindigen. ;)



Hamilton MASTER

Citaat van: Doefie op 28 mei 2006 - 16:38:28
Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 mei 2006 - 16:29:11
Hij heeft ook 1 pitstop minder gemaakt dan 80% van het hele pak.

De helft van de coureurs heeft één pitstop gemaakt ;)
Ik zie het nu ;)



schumie2003

Michael Schumacher, je moet het maar doen
Van P22 naar P5 in Monaco
ongeacht wat er gisteren is gebeurd,
hij blijft de beste

dj Peter

En dan durven sommigen beweren dat Schumi op z'n retour is  ..   ;D ;D ;D

Tim C

Opnieuw amper stemmen voor Alonso...

razzle_dazzle

Michael Schumacher, schurk der schurken. De Conceicao van de formule 1! Hoe kan het anders, dan dat hij mijn onvoorwaardelijke steun krijgt.

Jasper

Citaat van: Tim C op 28 mei 2006 - 17:07:59
Opnieuw amper stemmen voor Alonso...

Die heeft de overwinning ook cadeau gekregen hé. Door de safety-car vergrootte zijn voorsprong van een halve seconde naar 10 seconden, en in de ronden daarna verloor JPM nog eens 5 seconden door het verkeer dat Alonso niet moest inhalen door de SC.

Tim C

Wat gaat een bevriende site toch weer niet van ons denken op het einde van het seizoen, wanneer we alle stemmen optellen ;D

Hamilton MASTER

Citaat van: Razzle_dazzle op 28 mei 2006 - 17:16:36
Michael Schumacher, schurk der schurken. De Conceicao van de formule 1! Hoe kan het anders, dan dat hij mijn onvoorwaardelijke steun krijgt.

Beiden lafaards !
Veel talent maar een arrogantie en een karakter om bij te wenen !  >:( >:( >:(


:D ;) ;) ;) ;)



Mikacouli

Het is niet zo moeilijk om op die plaats terecht te komen. Velen zijn precies al vergeten dat Coulthard in 2001 net hetzelfde deed. Ook van achteraan gestart en ook 5de geëindigd. Nooit niemand gehoord dan, ah nee, want ze hadden het te druk met hem zwart te maken. Wat een schande was het niet dat Coulthard Bernoldi eens de les ging gaan spellen. Naar de resultaten werd niet gekeken. Laten we er ineens ook bij vermelden dat DC veel tijd had verloren toen achter Bernoldi. Tevens was de McLaren zo snel niet als de Ferrari nu. Dus zo'n merkwaardige prestatie lijkt me dat niet. Met een uitgekiende strategie lijk ma dat zelfs niet al te moeilijk. Maar natuurlijk is dit voor alle ferraristi hun wraak. Mja...

Mijn stem gaat naar Coulthard. Na al dat harde werken eindelijk eens op dat podium. En hij verdient het, het hele weekend zat hij er bij. Niet dat hij er met geluk kwam.
Zeggen dat hij er staat door het uitvallen van anderen is onfair. Kijk dan ook eens naar de coureurs die voor MS uitvielen. Well done Coulthard.

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:24:48
Wat een schande was het niet dat Coulthard Bernoldi eens de les ging gaan spellen.

Waren het niet Ron Dennis en Norbert Haug die Bernoldi de les zijn gaan spellen?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.