Man van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 28 mei 2006 - 15:48:36

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in Monaco 2006?

Alonso
3 (5.9%)
Montoya
3 (5.9%)
Coulthard
11 (21.6%)
Barrichello
0 (0%)
M. Schumacher
27 (52.9%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Liuzzi
1 (2%)
Webber
6 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 45

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 04 juni 2006 - 10:37:48
En omdat hij een vuile bedrieger is heeft hij deze week het ronderecord op het circuit van Catalunia verbroken... (met een V8-motor!)

Lees die zin zelf nu es opnieuw. Dat slaat toch nergens op. Het een heeft niks te maken met het ander. Het zijn dan mensen zoals jij die komen zeggen dat tests niks willen zeggen...;)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 04 juni 2006 - 12:58:08
Citaat van: SaffierFM op 04 juni 2006 - 10:37:48
En omdat hij een vuile bedrieger is heeft hij deze week het ronderecord op het circuit van Catalunia verbroken... (met een V8-motor!)

Lees die zin zelf nu es opnieuw. Dat slaat toch nergens op. Het een heeft niks te maken met het ander. Het zijn dan mensen zoals jij die komen zeggen dat tests niks willen zeggen...;)
De zin slaagt op niet veel, maar ik denk dat Saffier gewoon wilt zeggen dat een bedrieger nooit zo ver zou geraken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: Mikacouli op 04 juni 2006 - 12:58:08
Citaat van: SaffierFM op 04 juni 2006 - 10:37:48
En omdat hij een vuile bedrieger is heeft hij deze week het ronderecord op het circuit van Catalunia verbroken... (met een V8-motor!)

Lees die zin zelf nu es opnieuw. Dat slaat toch nergens op. Het een heeft niks te maken met het ander. Het zijn dan mensen zoals jij die komen zeggen dat tests niks willen zeggen...;)
Met deze zin wil ik er inderdaad even op wijzen dat de tekst van André geen kanten raakt.
De records in het verleden en heden (en toekomstige) bewijzen dat er wel iets meer nodig is dan arrogantie,valsspelen en bedriegen. Je kan mijn zin inderdaad op veel manieren lezen, en ik vrees dat jij hem op de verkeerde manier hebt geinterpreteerd  ;)

davidoo

dat er veel viezerikken rondlopen in de formule I is bekend, maar om te zeggen dat ie zijn auto in zo'n bocht "geparkeerd" heeft om Alonso dwars te zitten is wel heel vergezocht, zelfs die Leijnders die is daar zeker van, wat een eikel, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

terecht schumacher, laatste vertrekken en 5de eindigen op zo'n circuit.

Supermariobros

Citaat van: davidoo op 09 juni 2006 - 11:53:07
dat er veel viezerikken rondlopen in de formule I is bekend, maar om te zeggen dat ie zijn auto in zo'n bocht "geparkeerd" heeft om Alonso dwars te zitten is wel heel vergezocht, zelfs die Leijnders die is daar zeker van, wat een eikel, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

terecht schumacher, laatste vertrekken en 5de eindigen op zo'n circuit.

Geen hoofdletters geleerd op school? En het is Leinders.  ;)

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 08:51:57
Citaat van: davidoo op 09 juni 2006 - 11:53:07
dat er veel viezerikken rondlopen in de formule I is bekend, maar om te zeggen dat ie zijn auto in zo'n bocht "geparkeerd" heeft om Alonso dwars te zitten is wel heel vergezocht, zelfs die Leijnders die is daar zeker van, wat een eikel, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

terecht schumacher, laatste vertrekken en 5de eindigen op zo'n circuit.

Geen hoofdletters geleerd op school? En het is Leinders.  ;)

och wat erg

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

#96
Citaat van: Juan Pablo op 10 juni 2006 - 09:59:46
Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 08:51:57
Citaat van: davidoo op 09 juni 2006 - 11:53:07
dat er veel viezerikken rondlopen in de formule I is bekend, maar om te zeggen dat ie zijn auto in zo'n bocht "geparkeerd" heeft om Alonso dwars te zitten is wel heel vergezocht, zelfs die Leijnders die is daar zeker van, wat een eikel, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

terecht schumacher, laatste vertrekken en 5de eindigen op zo'n circuit.

Geen hoofdletters geleerd op school? En het is Leinders.  ;)

Je hebt eigenlijk wel gelijk, niemand is immers volmaakt. Mijn excuses aan Davidoo en welkom hier.  ;)

och wat erg

Je hebt eigenlijk wel gelijk, niemand is immers volmaakt. Mijn excuses aan Davidoo en welkom hier.  ;)

gunter

hij blijft de beste!!!!!!!!