Man van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 28 mei 2006 - 15:48:36

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in Monaco 2006?

Alonso
3 (5.9%)
Montoya
3 (5.9%)
Coulthard
11 (21.6%)
Barrichello
0 (0%)
M. Schumacher
27 (52.9%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Liuzzi
1 (2%)
Webber
6 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 45

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:24:48
Het is niet zo moeilijk om op die plaats terecht te komen. Velen zijn precies al vergeten dat Coulthard in 2001 net hetzelfde deed. Ook van achteraan gestart en ook 5de geëindigd. Nooit niemand gehoord dan, ah nee, want ze hadden het te druk met hem zwart te maken. Wat een schande was het niet dat Coulthard Bernoldi eens de les ging gaan spellen. Naar de resultaten werd niet gekeken. Laten we er ineens ook bij vermelden dat DC veel tijd had verloren toen achter Bernoldi. Tevens was de McLaren zo snel niet als de Ferrari nu. Dus zo'n merkwaardige prestatie lijkt me dat niet. Met een uitgekiende strategie lijk ma dat zelfs niet al te moeilijk. Maar natuurlijk is dit voor alle ferraristi hun wraak. Mja...

Wél, vergeet vooral niet om erbij te zetten dat in dat jaar van DC's remonte er maar liefst 12 uitvallers waren. (waaronder Ralf, Mika, JPM, Heinz, Trulli, Fisico...) Gisteren vijf.

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 11:32:23
Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2006 - 17:24:48
Het is niet zo moeilijk om op die plaats terecht te komen. Velen zijn precies al vergeten dat Coulthard in 2001 net hetzelfde deed. Ook van achteraan gestart en ook 5de geëindigd. Nooit niemand gehoord dan, ah nee, want ze hadden het te druk met hem zwart te maken. Wat een schande was het niet dat Coulthard Bernoldi eens de les ging gaan spellen. Naar de resultaten werd niet gekeken. Laten we er ineens ook bij vermelden dat DC veel tijd had verloren toen achter Bernoldi. Tevens was de McLaren zo snel niet als de Ferrari nu. Dus zo'n merkwaardige prestatie lijkt me dat niet. Met een uitgekiende strategie lijk ma dat zelfs niet al te moeilijk. Maar natuurlijk is dit voor alle ferraristi hun wraak. Mja...

Wél, vergeet vooral niet om erbij te zetten dat in dat jaar van DC's remonte er maar liefst 12 uitvallers waren. (waaronder Ralf, Mika, JPM, Heinz, Trulli, Fisico...) Gisteren vijf.
Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Maar dat veranderd de zaak niet, het bleef ook een mooie prestatie, alleen werd dat niet verteld. Het werd als 'normaal' beschouxw. Nu was het plots een heldendaad van MS. Begrijp me niet verkeerd, zeer mooie prestatie maar daarom niet mooier dan die van DC aantal jaren terug.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Ik zal eens opzoeken wie ervoor zat en wie niet.

CitaatHet werd als 'normaal' beschouxw. Nu was het plots een heldendaad van MS. Begrijp me niet verkeerd, zeer mooie prestatie maar daarom niet mooier dan die van DC aantal jaren terug.
Er waren toen ook een paar Mac fans die het een geweldige race noemden. Logisch toch dat Ferrari-fans meer aandacht schenken aan eigen piloten en andersom, niet?

Alan Blues

Citaat van: Scuderia 01 op 29 mei 2006 - 07:59:02
Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.

het is wel de mentaliteit van iemand die - laat ons het even - een tegenslag van jewelste meemaakt en die daar verdomme 5de eindigt. Zag je dit alonso al doen? Nee hij is gewoon te laf en te lax

Stel dat Montoya of Alonso zijn wagen daar zou geparkeerd hebben tijdens de snelle ronde van MS, dan zou het pas met opzet geweest zijn... Dan zou het kot hier te klein zijn....

Ik vind het gewoon niet logisch dat iemand daar op die manier tot stilstand komt. Geen electrische problemen, motor nog aan... Zelfs Ide zou er nog sneller weg geraakt zijn dan MS...

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Alesi reed lange tijd op P5, maar een lekke band gaf die plek aan DC.
Burti had een ongeval met Verstappen op het begin van de race, dus die zat er ook voor en viel af. Verstappen had achteraf problemen in de pit en kwam achter DC uit en werd 8ste hierdoor. Kimi had problemen met een wielsensor toen hij in 10de positie reed en kwam met 4 rondes achterstand uit de pits. Heidfeld werd er na de start af geduwd, weer een plaats gewonnen dus. Zelfde voor Panis, die tiende reed, voor DC, en moest opgeven.

DC had veel meer voordeel dan MS gisteren. Wat niets wegneemt van zijn raceprestatie.
Volgende keer beter informeren alvorens vergelijkingen te maken.
Een appel is geen peer.  ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 29 mei 2006 - 14:09:10Stel dat Montoya of Alonso zijn wagen daar zou geparkeerd hebben tijdens de snelle ronde van MS, dan zou het pas met opzet geweest zijn... Dan zou het kot hier te klein zijn....
Het grote deel van de Ferrari-fans op dit forum zijn de voorbije 2 jaar thans erg mild met kritiek. Controleer alle topics van afgelopen jaren maar eens, en kijk maar eens wie telkens de kritiek moet ontvangen. Laten we nu dus vooral niet doen alsof het enkel de Ferrari-fans zijn die van elke gelegenheid gebruik maken om met modder te gooien. Want wanneer MS of Ferrari een scheet laat, dan staat de F1 wereld te roepen en te wijzen. ;)

Tim C

Inclusief spandoeken van "De prot stinkt" of was dat nu in het voetbal? ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 29 mei 2006 - 14:23:20
Inclusief spandoeken van "De prot stinkt" of was dat nu in het voetbal? ;)
De prot verwijt de keutel...  :P

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 14:14:16
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Alesi reed lange tijd op P5, maar een lekke band gaf die plek aan DC.
Burti had een ongeval met Verstappen op het begin van de race, dus die zat er ook voor en viel af. Verstappen had achteraf problemen in de pit en kwam achter DC uit en werd 8ste hierdoor. Kimi had problemen met een wielsensor toen hij in 10de positie reed en kwam met 4 rondes achterstand uit de pits. Heidfeld werd er na de start af geduwd, weer een plaats gewonnen dus. Zelfde voor Panis, die tiende reed, voor DC, en moest opgeven.

DC had veel meer voordeel dan MS gisteren. Wat niets wegneemt van zijn raceprestatie.
Volgende keer beter informeren alvorens vergelijkingen te maken.
Een appel is geen peer.  ;)
Vergelijken kunnen we nooit want de McLaren was toen minder snel als de Ferrari nu. ;) Idd een appel is geen peer...

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 15:09:19
Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 14:14:16
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Alesi reed lange tijd op P5, maar een lekke band gaf die plek aan DC.
Burti had een ongeval met Verstappen op het begin van de race, dus die zat er ook voor en viel af. Verstappen had achteraf problemen in de pit en kwam achter DC uit en werd 8ste hierdoor. Kimi had problemen met een wielsensor toen hij in 10de positie reed en kwam met 4 rondes achterstand uit de pits. Heidfeld werd er na de start af geduwd, weer een plaats gewonnen dus. Zelfde voor Panis, die tiende reed, voor DC, en moest opgeven.

DC had veel meer voordeel dan MS gisteren. Wat niets wegneemt van zijn raceprestatie.
Volgende keer beter informeren alvorens vergelijkingen te maken.
Een appel is geen peer.  ;)
Vergelijken kunnen we nooit want de McLaren was toen minder snel als de Ferrari nu. ;) Idd een appel is geen peer...
Juist. Ik ben dan ook niet degene die in eerste instantie vergelijkingen ging maken.

Soit, ontopic dan maar.

De poll is duidelijk.  :)

Hamilton MASTER

Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 15:23:49
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 15:09:19
Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 14:14:16
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Alesi reed lange tijd op P5, maar een lekke band gaf die plek aan DC.
Burti had een ongeval met Verstappen op het begin van de race, dus die zat er ook voor en viel af. Verstappen had achteraf problemen in de pit en kwam achter DC uit en werd 8ste hierdoor. Kimi had problemen met een wielsensor toen hij in 10de positie reed en kwam met 4 rondes achterstand uit de pits. Heidfeld werd er na de start af geduwd, weer een plaats gewonnen dus. Zelfde voor Panis, die tiende reed, voor DC, en moest opgeven.

DC had veel meer voordeel dan MS gisteren. Wat niets wegneemt van zijn raceprestatie.
Volgende keer beter informeren alvorens vergelijkingen te maken.
Een appel is geen peer.  ;)
Vergelijken kunnen we nooit want de McLaren was toen minder snel als de Ferrari nu. ;) Idd een appel is geen peer...
Juist. Ik ben dan ook niet degene die in eerste instantie vergelijkingen ging maken.

Soit, ontopic dan maar.

De poll is duidelijk.  :)
Dat Schumacher toch veel mensen heeft beetgenomen dit weekend.
Maar uiteindelijk wordt hij bij zijn pietje getrokken door een schamele 5de plek ;)



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 mei 2006 - 16:13:34
Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 15:23:49
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 15:09:19
Citaat van: Benny Dict op 29 mei 2006 - 14:14:16
Citaat van: Mikacouli op 29 mei 2006 - 11:51:38Wel die grootste noem je op. Die zullen er wss wel voor gereden hebben. Maar de rest zal er wel achter gereden hebben, dus dat scheelt ook niet veel van 5.;)
Alesi reed lange tijd op P5, maar een lekke band gaf die plek aan DC.
Burti had een ongeval met Verstappen op het begin van de race, dus die zat er ook voor en viel af. Verstappen had achteraf problemen in de pit en kwam achter DC uit en werd 8ste hierdoor. Kimi had problemen met een wielsensor toen hij in 10de positie reed en kwam met 4 rondes achterstand uit de pits. Heidfeld werd er na de start af geduwd, weer een plaats gewonnen dus. Zelfde voor Panis, die tiende reed, voor DC, en moest opgeven.

DC had veel meer voordeel dan MS gisteren. Wat niets wegneemt van zijn raceprestatie.
Volgende keer beter informeren alvorens vergelijkingen te maken.
Een appel is geen peer.  ;)
Vergelijken kunnen we nooit want de McLaren was toen minder snel als de Ferrari nu. ;) Idd een appel is geen peer...
Juist. Ik ben dan ook niet degene die in eerste instantie vergelijkingen ging maken.

Soit, ontopic dan maar.

De poll is duidelijk.  :)
Dat Schumacher toch veel mensen heeft beetgenomen dit weekend.
Maar uiteindelijk wordt hij bij zijn pietje getrokken door een schamele 5de plek ;)
Neen. Dat MS de man van de race was. Dat staat er toch geschreven.

Ha.  :)

daan

Hmm, daar ben ik het nog steeds niet mee eens..

Maar okee als hij volgens velen (fans) de man van de race is, wie was dan de man van het weekend?
Dat zal Schumacher niet zijn, wel? ;)

Jasper

Webber (die ik trouwens ook mis in deze poll) of Coulthard denk ik.

daan

Webber           - 6 (15.8%)

Hij staat er toch echt in ;)

Voor mij is ook hij de man van het gehele weekend.