Man van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 28 mei 2006 - 15:48:36

« vorige - volgende »

Wie is voor jouw de man van de race in Monaco 2006?

Alonso
3 (5.9%)
Montoya
3 (5.9%)
Coulthard
11 (21.6%)
Barrichello
0 (0%)
M. Schumacher
27 (52.9%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Liuzzi
1 (2%)
Webber
6 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 45

KVDracer

Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.

Als hij het al met opzet zou gedaan hebben, hetgeen tot nu toe niet bewezen is, denk je dan dat hij de eerste kampioen zou zijn die zoiets doet? Als je niet alles probeert, word je geen kampioen, kom je zelfs niet in de buurt.

Alan Blues

Citaat van: KVDracer op 28 mei 2006 - 18:12:08
Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.

Als hij het al met opzet zou gedaan hebben, hetgeen tot nu toe niet bewezen is, denk je dan dat hij de eerste kampioen zou zijn die zoiets doet? Als je niet alles probeert, word je geen kampioen, kom je zelfs niet in de buurt.

Ik begrijp wel dat je alles geeft en probeert wat je kan om hoog te scoren, maar dat laat nog niet toe om vals te spelen en onsportief te zijn! En, inderdaad, er zijn nog kampioenen die zo'n zaken doen: Senna was daar ook goed in... Triest...  :-\

Het is net zoals een wielerwedstrijd winnen op doping. Je hebt wel gewonnen, maar kan je je goed voelen bij zo'n overwinning? Kan je je goed voelen na een overwinning bij een verkochte voetbalmatch? Mensen die dat kunnen, ja, die gaan echt over lijken... Maar zo'n mensen mag ik niet.

Jasper

Dé reden om op MS te stemmen is waarschijnlijk zijn prestatie van na de SC. Denk even na, iedereen reed in een treintje als de SC het circuit verliet. Dat wil zeggen dat ook Barrichello ergens in dat treintje zit, niet zo ver achter Schumacher dus. Op het einde van de race rijdt Schumacher vlak achter Barrichello. Dat wil dus zeggen dat hij op die korte periode bijna een ronde heeft goedgemaakt.

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Het is nog altijd niet bewezen dat het met opzet was.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Garfield

En iemand blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Mijn stem gaat ook naar MS.

Supermariobros

David Coulthard, knappe race en verdiende podiumplaats.

bogief1

Webber - Coulthard - Shumi. Fisi was de man van de actie's, al wisselde hij mooie inhaalactie's af met blokade's tegen oa Kimi en vooral Webber.
Trouwens, als fisi bewust webber bv ophield, kwam dit dan niet van Renault uit en moet dit dan niet als een teamorder beschouwd worden?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Alan Blues

@McChouffe en Garfield: waarom hebben ze hem dan van uit de pit laten starten? De beelden zullen genoeg geanaliseerd geweest zijn. Ik heb ze maar twee keer gezien en voor mij was het duidelijk dat hij nog gemakkelijk voorbij die vangrail kon. Zijn linkervoorwiel was nog ver genoeg om gewoon gas te geven en terug verder te rijden....


Garfield

Als ze echt zo zeker zijn dat hij opzettelijk zijn wagen daar parkeerde, waarom komen ze dan niet naar buiten met duidelijke bewijzen? Enkel afgaan op die beelden vind 'k maar verdacht. Of dat ze op de telemetrie aanduiden dat Schumi na zijn fout nog door Rascasse kon komen. En waarom ze hem uit de pits hebben laten starten? Wel, waarom hebben ze 2 weken niet de SC op de baan gestuurd toen een bolide half op 't circuit stilstond en er een kraan moesten komen aanrijden?

Ramses

Citaat van: Garfield op 28 mei 2006 - 20:08:29
Als ze echt zo zeker zijn dat hij opzettelijk zijn wagen daar parkeerde, waarom komen ze dan niet naar buiten met duidelijke bewijzen? Enkel afgaan op die beelden vind 'k maar verdacht. Of dat ze op de telemetrie aanduiden dat Schumi na zijn fout nog door Rascasse kon komen. En waarom ze hem uit de pits hebben laten starten? Wel, waarom hebben ze 2 weken niet de SC op de baan gestuurd toen een bolide half op 't circuit stilstond en er een kraan moesten komen aanrijden?

Ferrari heeft er zelf voor gekozen om hem uit de pit te laten starten. Ze hebben zijn motor vervangen, en zodoende mochten ze ook een nieuwe benzinehoeveelheid kiezen. Bij Massa mochten ze sowieso de benzinehoeveelheid kiezen, want hij haalde de superpole niet.

Hamilton MASTER

Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:40:19
Zijn linkervoorwiel was nog ver genoeg om gewoon gas te geven en terug verder te rijden....

Elke piloot rijdt op een 4-tal centimeter van de rails die de baan omgeven.
Kan Schumacher dan die 10 centimeter of meer die hij nog overhad, niet gebruiken om te draaien? Ik denk het wel.

Als de FIA, Schumacher al gaat beschuldigen, moet er echt wel iets aan de hand zijn.
Het zijn daar allemaal professionals (dat mag ik toch hopen) die elk beeld gebruikt zullen hebben om te kijken of MS daadwerkelijk met opzet bleef staan of niet.

Ik weet wel 1 ding, hij gaat niet goed geslapen hebben vorige nacht.



FerrariMan

#56
Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.
Ja, die mentaliteit. Dezelfde mentaliteit die veel piloten hebben. Ook piloten als Kimi, of zijn we al vergeten hoe hij de baan vol rotzooi gooide voor Alonso's kwali-rondje? (ik denk niet dat hij dat met opzet deed trouwens, maar veel anderen wel...en waar waren de moraalridders toen? Idd, de moraalridders waren toen waarschijnlijk net schijten.)

Allemaal goed en wel, maar jij trekt de conclusie dat hij het met opzet/voorbedachte rade deed. En al de rest van je argumenten baseer je dan op dat idee. Een idee wat geeneens bewezen is, waar ook de FIA geen bewijs voor heeft kunnen geven. Ofwel kan jij in zijn hoofd kijken? Misschien zat je zelfs stiekem samen met MS in de wagen, in dat geval kan je het misschien weten.

Wat ik maar wil zeggen, er is soms meer in het leven dat hetgeen we zien en de logische conclusie die de bevooroordeelde meute er altijd snel uit trekt.

Plus, er zijn altijd drie kampen. De neutrale kijkers zonder voorgeschiedenis, de pro's en dan de contra's.
Nu, geen van ons is van het neutrale kamp. Wat zegt dat dan over elkaars gedachtengang?

Inderdaad, nutteloos. En iedereen die zijn eigen verhalen à la "ik ben er zeker van dat het met opzet was" gelooft wens ik dringend eenzelfde situatie toe, waarin je de kop van jut bent en iedereen je op voorhand als leugenaar aanwijst. Tot daar mijn reacties over dit onderwerp, want het zit hier vol helderzienden en coureurs die in Monaco gereden hebben. Daar kan ik niet tegen op.

Als laatste, de wijze vraag,

wat als het echt een ongewilde fout was? (nog steeds van niemand geen antwoord op gehad)

McChouffe

Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 21:57:09
wat als het echt een ongewilde fout was? (nog steeds van niemand geen antwoord op gehad)

Dan is het nog meer klote voor Schumacher dan het al is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Scuderia 01

Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.

het is wel de mentaliteit van iemand die - laat ons het even - een tegenslag van jewelste meemaakt en die daar verdomme 5de eindigt. Zag je dit alonso al doen? Nee hij is gewoon te laf en te lax

FerrariMan

Citaat van: Scuderia 01 op 29 mei 2006 - 07:59:02
Citaat van: Alan Blues op 28 mei 2006 - 18:09:52
Citaat van: Benny Dict op 28 mei 2006 - 17:56:49
Ergens is hij ook wel terecht de man van de race, MS. Alleen al door de mentaliteit van die kerel. Zelfs wanneer hij de hardste tegenwind krijgt staat hij er subliem.

Hallo??? FerrariMan??? De mentaliteit van een piloot die zijn wagen parkeert tijdens de kwali???

Doet me denken aan iemand die ik ken die ook steeds vals speelt bij Risk, Trivial en pool, als hij maar kan winnen.

Nee, ik heb echt geen respect voor MS. Als dat de mentaliteit is van een 7-voudig wereldkampioen, is het erg gesteld met de sportiviteit in deze sport!! Van mij hadden ze hem gewoon mogen schorsen voor deze race.

Mijn stem gaat naar DC.

het is wel de mentaliteit van iemand die - laat ons het even - een tegenslag van jewelste meemaakt en die daar verdomme 5de eindigt. Zag je dit alonso al doen? Nee hij is gewoon te laf en te lax
Alonso heeft dan ook nog niet in zulke situatie gezeten hé.