Super Silly Season Fun Game

Gestart door Tim C, 22 mei 2006 - 19:08:44

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: McChouffe op 08 augustus 2006 - 17:13:17
McLaren zonder Fin? Dat overleeft Ron Dennis niet. Het wordt dus Alonso - Kovalainen  ;)

Denk je dat Renault Kovolainen zomaar zal laten gaan, nadat ze al hun tijd en geld er hebben ingestoken? Het probleem is dat Kimi te los geworden is voor Dennis, hij durft zijn mond al eens open te doen en dus heeft hij liever een ja knikker als Alonso  ;)

scho0634

Citaat van: KVDracer op 08 augustus 2006 - 18:18:02
Citaat van: McChouffe op 08 augustus 2006 - 17:13:17
McLaren zonder Fin? Dat overleeft Ron Dennis niet. Het wordt dus Alonso - Kovalainen  ;)

Denk je dat Renault Kovolainen zomaar zal laten gaan, nadat ze al hun tijd en geld er hebben ingestoken? Het probleem is dat Kimi te los geworden is voor Dennis, hij durft zijn mond al eens open te doen en dus heeft hij liever een ja knikker als Alonso  ;)

Hoezo is ie te los, dan? Buiten dat, McLaren wil hem graag houden. Norbert Haug zegt iig van wel en die heeft ook nog wel wat te zeggen. Als Ron Dennis een droomteam Raikonnen-Alonso kan krijgen zal ie dat heus wel willen. Hij heeft trouwens jaren met Senna gewerkt en dat was ook nooit een ja-knikkertje.

KVDracer

Was dan ook maar om te lachen. Ik bedoelde hiermee gewoon dat McLaren niet het team is om wat lol te trappen. Ik zie Raikkonen nooit bij McLaren blijven als Alonso daar naartoe komt. Want hij weet ook dat als Alonso daar met het nummer 1 toekomt, ze hun zoveel mogelijk op hem gaan toeleggen.

Eigenlijk hoop ik nog steeds dat Button naar Ferrari komt, maar na Todt zijn uitspraak over dat Button nog niet de grote man is, denk ik niet dat die kans erg hoog is. Want Button is toch een sterke racer. Ik schat hem zeker even hoog in als Alonso, alleen heeft hij het team nog niet gehad om het te bewijzen. Button en Massa bij Ferrari  :P

McChouffe

Citaat van: KVDracer op 08 augustus 2006 - 22:37:31
Eigenlijk hoop ik nog steeds dat Button naar Ferrari komt, maar na Todt zijn uitspraak over dat Button nog niet de grote man is, denk ik niet dat die kans erg hoog is. Want Button is toch een sterke racer. Ik schat hem zeker even hoog in als Alonso, alleen heeft hij het team nog niet gehad om het te bewijzen. Button en Massa bij Ferrari  :P

Ik heb de indruk dat Button een even conservatief rijder is als Alonso: "Better safe than sorry". Ik zie hem daarom dan ook liever niet in die Ferrari, veel liever Raikkonen als Schumacher dan toch moet verdwijnen. Krijgt die jongen ook eens een serieuze wagen onder zijn gat  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

http://www.planet-f1.com/News/Story_Page/0,15909,3210_3213_1457730,00.html

Misschien dan toch nog kans dat Schumacher en Raikkonen teamgenoten worden? Ik zou het wel willen zien  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.