Hoe vul jij je weekend?

Gestart door razzle_dazzle, 19 mei 2006 - 22:02:43

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

De vraag is duidelijk denk ik. Doe je vaak aan sport of hang je liever het varken uit in een of andere lugubere disco? Of misschien studeer je liever...


Alan Blues

Whow!!!! 22u23!!! Tijd om ene te gaan zuipen!!!!!  :D :D

McChouffe

Binnenkort examens ... het zal dus studeren worden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Vandenavond kattengejank aanhoren tijdens de karaoke in 't jeugdhuis hier. Morgen Belkart-race, weer ergens achteraan rondrijden waarschijnlijk ;D. En dan is 't weekend weer om :(

schumi4ever

Straks nog es naar Ostricourt gaan kijken waar vrienden aan het karten zijn ( we konden niet mee, teveel werk ), vanavond een ( klein ) stapje gaan zetten , morgenochtend mezelf beklagen dat ik nog een stapje gaan zetten ben , na de middag e keer naar de meifoor met de kinnekes en dan ist weer passé...

FerrariMan

Vrijdag: op café liggen of iets dergelijks.
Zaterdag: de wereld in, eender daar.

Mikacouli

Hmm, mijn weekend. zoals bijna elk weekend bij mij.
Vrijdag op het gemak op cafe. Dan de zaterdag uitslapen en dan mijn grafisch werk maken.(waaronder ook het f1pits magazine)
Elke zaterdag ga ik naar mijn stam-discotheek. de Revolution in Ingelmunster. Feesten feesten feesten dus:), ik kom thuis om8u-8u30 en slaapt tot 12u. En dan begin ik al te denken aan een hele zondag te luieren :) Ik slaap eigenlijk maar hoogstens 3u op zondag. Soms niet. Dus ik heb een hele lange zondag, of zaterdag, te zien hoe je het bekijkt.  ;D ;)
De zaterdag als ik niet al te veel werk heb ga ik nog gaan fitnessen, rustig op het gemak. En dat is het zo ongeveer. Dan de maandag weer werken :-\

Bruno

Van vrijdag tot en met zondag de vroege shift, net naar winkel geweest en er meer dan anderhalf uur over gedaan om van het rond punt in Wommelgem naar de Makro te geraken.  :'(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Gisteren beetje niks gedaan, beetje gras afgereden, beetje op de PC gezeten (ik ben eens oude spellekes aan 't bovenhalen, mijn recentste herontdekking is Rollercoaster Tycoon ;D). Vandaag om 8 uur vertrokken naar Beveren-Leie (deelgemeente van Waregem), het was daar trampowedstrijd (redelijk gegaan maar niet goed genoeg). Vandaag verder nog wat niets doen, morgen ga ik in de namiddag nog naar de Lierse.

Hamilton MASTER

Ik deze avond naar verjaardagsfeest van mn nicht.

Ze wouden met hele bende nog naar fuif gaan nadien maar ik mocht niet meer van mn ouders... (ik ben dus 21 jaar  ::)) Ze vonden het onredelijk.

Ik ben nu dus superlastig omdat ik met de auto (van mn moeder weliswaar) niet meer mee mocht gaan feesten (zelfs niet zonder 1 druppel alcohol), gewoon omdat het rond 4u zou zijn dat ik thuis zou komen.

Zal morgen weer een donderpreek krijgen.

Ah ja, morgen nog een superleuk (niet dus) communiefeest...
Mn weekend kan niet kapot !  :-\



Doefie

17de of 18de gefinisht van de 20 deelnemers ... woehoe  ::)

daan

Op een normaal weekend zonder examens in het vooruitzicht ga ik op zaterdagochtend werken, 's middags een beetje met vrienden wat doen en dan 's avonds is het zuiptijd :D