GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

bogief1

Idd, dus dat is een spelletje zonder einde.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 28 mei 2006 - 16:50:54
Idd, dus dat is een spelletje zonder einde.

Het is een kat en muis spel en dat is al vele jaren aan de gang in de F1. Een beetje zonde voor de sport vind ik. Er hangt natuurlijk ook veel van af.

Hamilton MASTER

Dit incident zal nog veel gebruikt worden. Net als in Oostenrijk met de team-orders.

Alleen is het hier nog steeds (en zal het dit ooit ?!) duidelijk of het met opzet was of niet.

Race is gereden, je kan het enkel aanvaarden.



bogief1

Ik denk dat Kimi ook opzettelijk z'n motor opblies, hij had blijkbaar grote dorst  ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 28 mei 2006 - 16:55:14
Ik denk dat Kimi ook opzettelijk z'n motor opblies, hij had blijkbaar grote dorst  ;D

Hij wou bij het vrouwvolk zijn op zijn jacht, *chilled* ;)

dj Peter

Wat wil je, na zo'n lange wandeling met je racepak aan en je helm op ?   ;)
k'Vond het wel zonde dat ie uitviel,hij had moeten winnen ipv die.... ach laat maar     :)

FerrariMan

Wel een goeie pace in die Ferrari, ik zie nog steeds niet in waarom hij met opzet de pole wou blokkeren. Zelfs vanaf P4 had hij met die Ferrari kunnen vechten voor de winst.

bogief1

Er waren wel meer pechvogels. Kimi - kon winnen -    Webber - had ook de wagen voor de overwinning -     Trulli - ging met z'n podium, direct de eerste punten behalen -

Massa valt toch weeral tegen, als je zag hoe snel shumi op schoof in het begin van de race en massa bleef ter plaatse trappelen. Was er deze winter ook geen discussie over z'n kwaliteiten?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Massa heeft zo zijn hoogtes en laagtes,  al valt het me op dat er precies meer laagtes dan hoogtes zijn. Jammer genoeg, want hij heeft toch al een paar mooie dingen laten zien. Er is dus nog heel wat plaats voor verbetering bij hem.

dj Peter

Citaat van: bogief1 op 28 mei 2006 - 17:08:39
Er waren wel meer pechvogels. Kimi - kon winnen -    Webber - had ook de wagen voor de overwinning -     Trulli - ging met z'n podium, direct de eerste punten behalen -

Massa valt toch weeral tegen, als je zag hoe snel shumi op schoof in het begin van de race en massa bleef ter plaatse trappelen. Was er deze winter ook geen discussie over z'n kwaliteiten?
Massa valt tegen, inderdaad. Maar ach, volgend jaar wordt ie vervangen door Kimi  :D

bogief1

Kdenk toch wel dat shumi zal vervangen worden zu
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Citaat van: bogief1 op 28 mei 2006 - 17:08:39Massa valt toch weeral tegen, als je zag hoe snel shumi op schoof in het begin van de race en massa bleef ter plaatse trappelen.

Hetzelfde kan ook wel gezegd worden over Fisichella, die zelfs op een ronde gezet was door Alonso.
Massa zal wel terug de job van testpiloot krijgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Keke Rosberg noemt Schumacher ondertussen een "klootzak en een vuile lafaard"...

Finnen zijn dus niet altijd koel :)



Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 mei 2006 - 17:19:30
Keke Rosberg noemt Schumacher ondertussen een "klootzak en een vuile lafaard"...

Finnen zijn dus niet altijd koel :)

... en dan zitten ze op Villeneuve te janken  ::)

Tim C

Ja maar Villeneuve verweet als pot dat de ketel zwart zag...  ;)