GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

Tim C

Het is tekenend voor de kloof tussen fans en establishment dat het establishment de straf fantastisch vind en de fans hopen dat Alonso crasht.

Grazie Flavio!

Juan Pablo

Ja de spanning KAN alleen maar terugkomen als Alonso crasht

Mclaren, Williams Toyota en RBR kunnen het tempo dus niet bijhouden, en de Ferrari's en Fisi of een straatlengte achter m.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

dj Peter

Ik ben niet haatdragend,maar nu ben ik toch serieus in mijn wiek geschoten, enkel en alleen omdat er NIET BEWEZEN is dat Michael opzettelijk de weg blokkeerde . En vooral omdat er helemaal geen straf moest zijn . Zoals Todt zei: dit schept een precedent. Benieuwd hoe de stewards in de toekomst gaan reageren op rijdersfouten als deze.

Ramses

Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 10:18:00
Ik ben niet haatdragend,maar nu ben ik toch serieus in mijn wiek geschoten, enkel en alleen omdat er NIET BEWEZEN is dat Michael opzettelijk de weg blokkeerde . En vooral omdat er helemaal geen straf moest zijn . Zoals Todt zei: dit schept een precedent. Benieuwd hoe de stewards in de toekomst gaan reageren op rijdersfouten als deze.

Ho maar Alonso, als je nog maar durft wat grind op de baan te gooien... Dat grind heeft mij gehinderd, ik zou graag alle tijden van jou geschrapt zien 8)

dj Peter

Citaat van: Ramses op 28 mei 2006 - 10:21:59
Citaat van: SaffierFM op 28 mei 2006 - 10:18:00
Ik ben niet haatdragend,maar nu ben ik toch serieus in mijn wiek geschoten, enkel en alleen omdat er NIET BEWEZEN is dat Michael opzettelijk de weg blokkeerde . En vooral omdat er helemaal geen straf moest zijn . Zoals Todt zei: dit schept een precedent. Benieuwd hoe de stewards in de toekomst gaan reageren op rijdersfouten als deze.

Ho maar Alonso, als je nog maar durft wat grind op de baan te gooien... Dat grind heeft mij gehinderd, ik zou graag alle tijden van jou geschrapt zien 8)
Zoiets  bijvoorbeeld...

Supermariobros

Om het eens niet over Schumacher te hebben, de nieuwe helm van Kimi Raikkonen:



Tim C

Die's enkel voor deze GP :)

Prachtige prestaties ook van David Coulthard en vooral Mark Webber. Laat ons hopen dat ze die nu ook beloond weten. (en dat Alonso niet aankomt)

JVA

De straf van Schumi is  tercht. Een klein kind kan zien dat hij daar iets doet wat hij daar NOOIT doet. hoeveel ronden heeft hij daar al gereden? 1000? Wel, dan doe je zoiets niet, zeker niet als je Schumi heet, of juist wel natuurlijk.... :D :D

lieven

mmmhhhh zouden ze niet de blokjes onder alonso zijn wagen kunnen vergeten?
bij wie was dat nu weer? was dat niet eens bij r. schumie?
of dat alonso gewoon stil valt zou leuk zijn  ;D
wie weet wint coulthard hier vandaag :D

Tim C

Citaat van: JVA op 28 mei 2006 - 10:34:58
De straf van Schumi is  tercht. Een klein kind kan zien dat hij daar iets doet wat hij daar NOOIT doet. hoeveel ronden heeft hij daar al gereden? 1000? Wel, dan doe je zoiets niet, zeker niet als je Schumi heet, of juist wel natuurlijk.... :D :D
En kijk nu eens verder dan de race, kijk naar het kampioenschap

Ramses

Citaat van: Tim C op 28 mei 2006 - 10:39:00
Citaat van: JVA op 28 mei 2006 - 10:34:58
De straf van Schumi is  tercht. Een klein kind kan zien dat hij daar iets doet wat hij daar NOOIT doet. hoeveel ronden heeft hij daar al gereden? 1000? Wel, dan doe je zoiets niet, zeker niet als je Schumi heet, of juist wel natuurlijk.... :D :D
En kijk nu eens verder dan de race, kijk naar het kampioenschap

Ja, maar een straf moet uitgesproken worden op basis van wat hij verkeerd gedaan heeft deze race, niet omdat het kampioenschap dan om zeep is.

Tim C

Als de fans "centraal moeten staan" dan kijk je ook naar het kampioenschap...

KVDracer

Ik zou het ook terechter gevonden hebben moesten ze zijn snelste ronde of drie snelste rondes afgenomen hebbe, dan zou hij misschien nog 10des zijn gestart, maar toch al beter als 22e. Maar ja, Alonso moet en zal kampioen worden in de ogen van de FIA. Eerst geen safety car in Spanje, nu plaatsen ze hem achteraan. Ze zouden beter die Renault eens binnenste buiten keren, in 2003 winnen ze niks en presteren ze met moeite iets. In 2004 rijden ze iedereen weg. En als we Briatore zijn verleden kennen, dan weten we ook dat hier niet alles klopt.

JVA

Citaat van: Tim C op 28 mei 2006 - 10:48:10
Als de fans "centraal moeten staan" dan kijk je ook naar het kampioenschap...

En kan en mag alles?? Een straf moet uitgesproken worden ifv een feit. Niet omwille van het kampioenschap. Uiteraard is het erg spijtig voor de spanning, maar misschien spreken we straks al anders indien Alonso geen punten scoort deze namiddag

Tim C

Zeg ik dat hij niet gestraft moest worden? Ik zeg dat ze moeten straffen door rekening te houden met een spannend kampioenschap, zoals Flavio predikte