GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

Ramses

#180
Citaat van: McChouffe op 27 mei 2006 - 20:09:31
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:02:38
Ook Jack Stewart is van mening dat het opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

En Jacky Ickx zegt dan weer dat het niet met opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

Wat zou Luc over dit incident vinden??

Senna

Citaat van: McChouffe op 27 mei 2006 - 20:09:31
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:02:38
Ook Jack Stewart is van mening dat het opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

En Jacky Ickx zegt dan weer dat het niet met opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

Dat is die man die voortijdig de race afvlagte omdat het regende en zijn maatje Prost dreigde te verliezen?

FerrariMan

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:12:51
Citaat van: McChouffe op 27 mei 2006 - 20:09:31
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:02:38
Ook Jack Stewart is van mening dat het opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

En Jacky Ickx zegt dan weer dat het niet met opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

Dat is die man die voortijdig de race afvlagte omdat het regende en zijn maatje Prost dreigde te verliezen?
Jij rekent wel graag iedereen af op oude koeien, niet?

Bon, MS zei het wel mooi:
Citaat"Whatever you do in certain moments, your enemies believe one thing and the people who support you believe another.

Ramses

Citaat van: Benny Dict op 27 mei 2006 - 20:21:11
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:12:51

Dat is die man die voortijdig de race afvlagte omdat het regende en zijn maatje Prost dreigde te verliezen?
Jij rekent wel graag iedereen af op oude koeien, niet?

Bon, MS zei het wel mooi:
Citaat"Whatever you do in certain moments, your enemies believe one thing and the people who support you believe another.

Laat ons geen vergeldingsacties doen voor dingen uit het verleden, zei Ayrton Senna, en hij reed Alain Prost uit de race 8)

Senna

Ik ben geen vijand van MS, ik ben een liefhebber van de sport. Ik wil ook niet het WK winnen door een doelpunt uit buitenspel positie.

dj Peter

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:27:22
Ik ben geen vijand van MS, ik ben een liefhebber van de sport. Ik wil ook niet het WK winnen door een doelpunt uit buitenspel positie.
Daaruit kan ik dus concluderen dat jij vind dat Schumacher met opzet de weg blokkeerde om zijn pole veilig te stellen ?

FerrariMan

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:54:44
Ik ben absoluut niet anti Schumi, ik ben anti sabotage. Ik zou niets liever zien dan een prachtig duel en hij mag van mij gerust winnen om het spannend te houden. Maar dan wel eerlijk kwalificeren en niet drie snellere jongens een eerlijke kans ontnemen.




Jij hebt je nickname wel heel erg verkeerd gekozen om hier over sabotages te komen spreken.  ;D

Senna

Citaat van: Benny Dict op 27 mei 2006 - 20:31:06
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:54:44
Ik ben absoluut niet anti Schumi, ik ben anti sabotage. Ik zou niets liever zien dan een prachtig duel en hij mag van mij gerust winnen om het spannend te houden. Maar dan wel eerlijk kwalificeren en niet drie snellere jongens een eerlijke kans ontnemen.




Jij hebt je nickname wel heel erg verkeerd gekozen om hier over sabotages te komen spreken.  ;D

Senna was absoluut geen lieverdje, die heeft er in zijn tijd heel wat mensen afgetetterd. Maar dat wist je van tevoren, als hij sneller was en je liet hem er niet langs dan lag je er af. Hij meestal ook, maar het resultaat was wel dat mensen drie keer nadachten voor ze hem dwars zaten. En dat verhaal met Prost, daar was hij zelf ook niet trots op.

FerrariMan

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:36:03
Citaat van: Benny Dict op 27 mei 2006 - 20:31:06
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:54:44
Ik ben absoluut niet anti Schumi, ik ben anti sabotage. Ik zou niets liever zien dan een prachtig duel en hij mag van mij gerust winnen om het spannend te houden. Maar dan wel eerlijk kwalificeren en niet drie snellere jongens een eerlijke kans ontnemen.




Jij hebt je nickname wel heel erg verkeerd gekozen om hier over sabotages te komen spreken.  ;D

Senna was absoluut geen lieverdje, die heeft er in zijn tijd heel wat mensen afgetetterd. Maar dat wist je van tevoren, als hij sneller was en je liet hem er niet langs dan lag je er af. Hij meestal ook, maar het resultaat was wel dat mensen drie keer nadachten voor ze hem dwars zaten. En dat verhaal met Prost, daar was hij zelf ook niet trots op.
Proficiat, je geloofwaardigheid is nu helemaal verkracht. Nog veel plezier op het forum.  :)

Tim C

Vriendelijk houden jongens, woorden als lafaard en verkrachter horen thuis op het voetbalveld, niet op het forum ;)

Senna

@Benny Dict,

"Proficiat, je geloofwaardigheid is nu helemaal verkracht. Nog veel plezier op het forum"

Misschien mis ik iets maar dit snap ik niet.

dj Peter

#191

k'Heb de indruk dat er over dit "foutje" meer commotie wordt gemaakt dan over de wanvertoning van Indianapolis 2005,je weet wel, die optocht met zes auto's...


Ik weet dat de FIA erover waakt dat er geen filmpjes op het internet circuleren,maar kan ik ergens (op het net) nog beelden bekijken van Michael's stuurfout ?

Mikacouli

Het is wel leuk om lezen. Ferrarikamp tegen de rest.
Ik ga mijn mening niet geven, anders beland ik weer in zo'n eindeloze discussie en volledig tegen mijn wil. Ik laat het rusten en wacht wel op het 'vonnis'.
In elk geval, als Schumacher daar niet had gestaan stond Alonso op pole, die was 3 tiende van een seconde sneller in de tweede sector. Hij ging met gemak op pole gestaan hebben.
Hij verloor een halve seconde, dus iedereen die beweert dat hij niet ingehouden heeft, think again. Een halve seconde verlies je niet zomaar.

McChouffe

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2006 - 20:53:41

k'Heb de indruk dat er over dit "foutje" meer commotie wordt gemaakt dan over de wanvertoning van Indianapolis 2005,je weet wel, die optocht met zes auto's...


Ik weet dat de FIA erover waakt dat er geen filmpjes op het internet circuleren,maar kan ik ergens (op het net) nog beelden bekijken van Michael's stuurfout ?

U vraagt, wij draaien:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 27 mei 2006 - 21:04:15
Het is wel leuk om lezen. Ferrarikamp tegen de rest.
Ik ga mijn mening niet geven, anders beland ik weer in zo'n eindeloze discussie en volledig tegen mijn wil. Ik laat het rusten en wacht wel op het 'vonnis'.
In elk geval, als Schumacher daar niet had gestaan stond Alonso op pole, die was 3 tiende van een seconde sneller in de tweede sector. Hij ging met gemak op pole gestaan hebben.
Hij verloor een halve seconde, dus iedereen die beweert dat hij niet ingehouden heeft, think again. Een halve seconde verlies je niet zomaar.
True. En ik denk ook dat Ferrari zwaarder staat, af te leiden uit de reacties van MS achteraf dat dit een onverhoopt goede zaak is.

Maar hoe meer ik de beelden bekijk, hoe meer ik een straf echt wel verwacht. Ik kan niet goed zeggen wat me stoort aan het incident, maar er klopt gewoon iets niet.