GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: McChouffe op 27 mei 2006 - 19:33:58
Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:33:02
Mja, pech is het misschien niet, maar het is ook geen opzet. Hoe moeten we het dan noemen? Geluk :P

Wat dacht je van: een fout  ;)
inderdaad, "pech" was niet de juiste woordkeuze :-)

Tim C

Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:36:13
Is het Tim die het niet kon laten om ff in het groot het nieuws op de nieuwssite te zetten?
In het groot? Refresh eens als je dit niet ziet?


Slecht nieuws voor Schumi, hij vliegt zeker terug op de grid.

dj Peter

Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:37:14
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:35:29
Ik heb veel bewondering voor zijn talent maar na wat hij vandaag geflikt heeft mogen ze hem wat mij betreft uit de race gooien. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk wat doen want anders is de race morgen besmet.
Ik vraag mij af of jij de beelden als eens deftig hebt kunnen bekijken? En dus niet die ene keer dat ze het hebben herhaald, maar zelf. Dat je anti schumi bent is me nu al duidelijk...
Inderdaad, da's al duidelijk na nog geen 24uur geleden geregistreerd te zijn als forumlid...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 19:43:02
Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:36:13
Is het Tim die het niet kon laten om ff in het groot het nieuws op de nieuwssite te zetten?
In het groot? Refresh eens als je dit niet ziet?

Dat beeld bedoel ik nu net :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Da's toch alles behalve groot? :P

Het is voor zaken als dit dat we dit in het leven hebben geroepen ;)

bogief1

Toch leuk dat Ferrari bestaat é  ;)
Het gingen maar saaie forums zijn.
Ik verwacht niet dat de FIA iets zal doen, tenslotte spelen zij steeds onder 1 hoedje  :P  ;) ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Ik denk dat de beslissing over schumacher nog even op zich zal laten wachten. Fisichella heeft iemand opgehouden, das even de beelden bekijken, eventueel rijders horen en klaar. Bij de kwestie Schumacher moet je de beelden bekijken, horingen doen, waarschijnlijk ook telemetrie, dan de andere rijders die er snel zijn voorbij gereden, ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Senna

Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:37:14
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:35:29
Ik heb veel bewondering voor zijn talent maar na wat hij vandaag geflikt heeft mogen ze hem wat mij betreft uit de race gooien. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk wat doen want anders is de race morgen besmet.
Ik vraag mij af of jij de beelden als eens deftig hebt kunnen bekijken? En dus niet die ene keer dat ze het hebben herhaald, maar zelf. Dat je anti schumi bent is me nu al duidelijk...

Ik ben absoluut niet anti Schumi, ik ben anti sabotage. Ik zou niets liever zien dan een prachtig duel en hij mag van mij gerust winnen om het spannend te houden. Maar dan wel eerlijk kwalificeren en niet drie snellere jongens een eerlijke kans ontnemen.

Ferrari 2010

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:54:44
Citaat van: Schumi 2006 op 27 mei 2006 - 19:37:14
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 19:35:29
Ik heb veel bewondering voor zijn talent maar na wat hij vandaag geflikt heeft mogen ze hem wat mij betreft uit de race gooien. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk wat doen want anders is de race morgen besmet.
Ik vraag mij af of jij de beelden als eens deftig hebt kunnen bekijken? En dus niet die ene keer dat ze het hebben herhaald, maar zelf. Dat je anti schumi bent is me nu al duidelijk...

Ik ben absoluut niet anti Schumi, ik ben anti sabotage. Ik zou niets liever zien dan een prachtig duel en hij mag van mij gerust winnen om het spannend te houden. Maar dan wel eerlijk kwalificeren en niet drie snellere jongens een eerlijke kans ontnemen.
Oké, daar kan ik je in volgen, maar waaruit leidt jij af dat het sabotage is? Als je de beelden goed hebt bekeken zou je op zen minst moeten twijfelen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Senna

@Schumi 2006,

Ik ben niet de enige die er zo over denkt, als je alle sites zo eens een beetje bekijkt is alleen Ferrari er van overtuigd dat het een "ongelukje" was. Ook Jack Stewart is van mening dat het opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

supersteven

schumcher heeft doodgewoon bij zijn laatste ronde alles op alles willen zetten om een nog snellere tijd te zetten en maakte een fout.
De beelden lieten ook zien dat hij evengoed aan het loews of aan het einde van de tunnel uit de bocht kon vliegen.
Dat het uiteindelijk in de rascassee bocht gebeurde was toeval
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Mja, het is en blijft pers die zo een dingen berichten hé, en als je weet hoe makkelijk die woorden verdraaien kan zelfs de paus het hebben gezegd. Ik wacht de mening van de Stewards af. Ik denk echter niet dat Schumacher het op zo een manier zou spelen. Verder volg ik niet wat sites zeggen, maar wat ik er zelf van denk na de beelden opnieuw en opnieuw en opnieuw bekeken te hebben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Ferrari speelt het graag tactisch, het is de eerste keer niet dat ze over de grens gaan. Net zoals bij Schumacher, daarvoor kan je verwijzen naar het verleden, vooral bij Schumi, maar dit zijn dan ouwe koeien  :-\.
Hij is een getalenteerd rijder, maar speelt het soms wel eens smerig ook.
Vandaar deze reactie's.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Bon, vraag is, waar gaat MS terecht komen op de grid? En zal Alonso's snelste tijd ook geschrapt worden?
Zal Flavio in zijn broek kakken? Zal Webber de race winnen? Zoveel vragen...

McChouffe

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 20:02:38
Ook Jack Stewart is van mening dat het opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

En Jacky Ickx zegt dan weer dat het niet met opzet was, toch ook niet de eerste de beste.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.