GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

Senna

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 mei 2006 - 16:19:25
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 16:18:31
Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:13:20
Waarom haalt iedereen toch telkens terug naar iets van 10 jaar geleden...

Omdat het aantoont wat een mentaliteit die man heeft.

Een winnaarsmentaliteit...zoals Senna en Raikkonen?  :)

Senna en Raikkonen hebben zoiets nooit geflikt. Senna was beslist geen lieverdje maar het was geen lafaard.



Tim C

wowow braaf blijven.

Hij maakt tien jaar geleden één fout en daarom denk jij dat hij tegen zichzelf zei:

"Hey, wacht even, als ik mijn wagen hier vlak tegen de vangrails zet in plaats van het midden van de weg en zo een rode vlag afdwing, dan is het nog altijd geel. Ja, laat ik even alles riskeren, ondanks het feit dat ik sowieso op de eerste rij start"

Yeah, right

Olav18

Citaat van: KVDracer op 27 mei 2006 - 15:13:40
Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 15:11:33
Die klacht komt gegarandeerd van Renault, ik vind dat ze de bal terug naar hen mogen spelen: +0.064 tijdens een gele vlag wil zeggen dat je niet hebt vertraagd...

Alonso heeft zijn snelste ronde neergezet tijdens de gele vlag, mag niet.

Mag wel, je moet alleen van je gas afgaan op die plek en vaak resulteert dat erin dat je niet de snelste tijd neerzet.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Tim C

+0.064 seconden van de snelste tijd van het moment noem ik niet van de gas af gaan

Ramses

Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:37:57
+0.064 seconden van de snelste tijd van het moment noem ik niet van de gas af gaan

Dat mag je niet als referentie nemen. Als hij bv. -0.2 onder de tijd van Schumacher zat na de tweede sector, is hij wel degelijk bijna 3 tienden vertraagd, wat aanzienlijk veel is.

Telemetrie zal moeten uitwijzen of Alonso en Co al dan niet vertraagden

Olav18

Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:37:57
+0.064 seconden van de snelste tijd van het moment noem ik niet van de gas af gaan

Precies zoals Ramses hierboven al zegt. Wat als Alonso daarvoor alleen maar een 1.50 neer had gezet, dan had hij stapvoets moeten gaan rijden?

Ik wilde alleen aangeven dat die regel niet zo is zoals KVD Racer vertelde, ik geef geen waardeoordeel over ALonso, omdat ik zijn tweede sectortijd niet ken.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

dj Peter

Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 16:25:40
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 mei 2006 - 16:19:25
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 16:18:31
Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:13:20
Waarom haalt iedereen toch telkens terug naar iets van 10 jaar geleden...

Omdat het aantoont wat een mentaliteit die man heeft.

Een winnaarsmentaliteit...zoals Senna en Raikkonen?  :)

Senna en Raikkonen hebben zoiets nooit geflikt. Senna was beslist geen lieverdje maar het was geen lafaard.


Dus Michael is een lafaard ?...

Olav18

Ik las net ergens dat er een onderzoek gaande zou zijn naar Fisichella en DC omdat ze volgas door zouden zijn gereden.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

FerrariMan

#128
Citaat van: Senna op 27 mei 2006 - 16:18:31
Citaat van: Tim C op 27 mei 2006 - 16:13:20
Waarom haalt iedereen toch telkens terug naar iets van 10 jaar geleden...

Omdat het aantoont wat een mentaliteit die man heeft.
Ik denk dat jij je van forum vergist hebt.

Als Schumacher in de rail was gevlogen kraaide er nu geen haan naar. Nu hij een gelukje heeft is het opgezet spel. Niemand, en ik herhaal, niemand gaat zijn auto riskeren op zo'n parcours als Monaco. Als jij zegt dat hij dat met opzet deed, dan zeg je tegelijk dat hij geniaal en belachelijk precies op cm's kan rijden.

Ook Ickx zei op La Une dat hij het geen opgezet spel vond.

FerrariMan

Grandprix.com gaat er wel zwaar over:
CitaatMichael made a mistake. He is a world class driver who made himself look like a rank amateur. If he prefers the world to see him in this light and he wins the race on Sunday, then so be it. If he was being underhand, which a lot of people seemed to think was the reality, let us hope that his apparent incompetence returns on Sunday and he crashes and clears the way for people who appreciate the true meaning of the word sport.

Debielen.

Senna

Currently, however, the stewards are to review 'incidents' involving cars 2, 5 and 14 - Fisichella, Schumacher and Red Bull's David Coulthard - so these positions remain provisional

Ik ben benieuwd.

dj Peter

k'heb het hele stuk op GrandPrix.com zojuist gelezen. Degene die dit geschreven heeft moet wel over een bijzondere gave beschikken,omdat hij/zij er van overtuigd is dat Schumi zijn auto moedwillig dwars parkeerde in de bocht. Moeten we deze website klasseren bij die andere ongeloofwaardige roddelsite F1Racing.nl ?
Het is heel amateuristish om een oordeel te vellen alvorens er een officieel onderzoek en uitkomst bekend gemaakt is door de FIA.

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2006 - 17:24:37
k'heb het hele stuk op GrandPrix.com zojuist gelezen. Degene die dit geschreven heeft moet wel over een bijzondere gave beschikken,omdat hij/zij er van overtuigd is dat Schumi zijn auto moedwillig dwars parkeerde in de bocht. Moeten we deze website klasseren bij die andere ongeloofwaardige roddelsite F1Racing.nl ?
Het is heel amateuristish om een oordeel te vellen alvorens er een officieel onderzoek en uitkomst bekend gemaakt is door de FIA.
Grandprix.com heeft een geschiedenis in het uithalen naar de Rooien. Maar degene die dit schreef gaat er wel zwaar over door te hopen, in naam van iedereen, op een crash voor MS. Stel dat het echt zou gebeuren, een dodelijk crash van MS, wees maar zeker dat degene die dat schreef kan aftreden.

Op zich is het een heel goede site, maar niet onpartijdig genoeg kwestie Ferrari.

Race

Citaat van: Olav18 op 27 mei 2006 - 16:37:11
Mag wel, je moet alleen van je gas afgaan op die plek en vaak resulteert dat erin dat je niet de snelste tijd neerzet.
Ik kan me anders voorvallen herinneren (kan zo geen voorbeeld noemen) dat iemand zijn snelste tijd is afgepakt ómdat hij zijn snelste ronde had gezet in een ronde waar een gele vlag situatie was ::).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Jasper

Omdat dan uit de telemetrie blijkt dat hij niet op die plaats van het gas is gegaan en zijn tijd dus wordt geschrapt, want perfect past in wat Olav zegt.